مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مراکز توزیع چراغ حیاطی پایه دار عمده

آنچه در این مقاله می خوانید...

بررسی ارتفاع استاندارد برای چراغ حیاطی پایه دارکارخانه تولید چراغ حیاطی پایه دار
چه امتیازی به من میدین؟

چراغ های حیاطی از جمله محصولاتی هستند که در زیبا سازی و روشنایی هر چه بیشتر اماکن عمومی و ویلاهای شخصی، نقش بسزایی دارند. در این بین، نمونه های پایه دار، به خاطر کاربرد بالای خود، از علاقه مندان بیشتری برخوردار است. شما عزیزان ارجمند به تهیه محصول خود از برترین مراکز توزیع چراغ حیاطی پایه دار عمده، می توانید در مصرف هزینه کرد خود به صورت کلی صرفه جویی به عمل آورید. کالا ها استاندارد بوده و دوام زیادی دارند.

مراکز توزیع چراغ حیاطی پایه دار عمده

بررسی ارتفاع استاندارد برای چراغ حیاطی پایه دار

بررسی ارتفاع استاندارد برای چراغ حیاطی پایه دار چراغ های حیاطی پایه دار، در اندازه های متفاوتی راهی بازار هدف می شوند تا در زمینه های مختلف، قابل اجرا باشند. در حقیقت، با توجه به ارتفاع درخت های کاشت شده، فضای سبز ایجاد شده و بافت محیط، باید گزینه ای را انتخاب نمود که بتواند با نورپردازی مناسب، حداکثر روشنایی و جلوه را در فضا اعمال نماید.

هر گونه لامپ ال ای دی، رشته ای، کم مصرف و اس ام دی قابل نصب در این چراغ ها می باشد. برخورد نور با فضای سبز، زیبایی فوق العاده ای را در محوطه به وجود می آورد که این موضوع در افزایش جذب مخاطب در محیط های باز عمومی همانند پارک ها و گلباغ ها، قطعا تاثیر گذار بوده و به افزایش رونق منطقه کمک شایانی می نماید.

جنس حباب ها از پلی وینیل کلراید درجه یک می باشد تا پخش نور را به صورت یکنواخت و استاندارد به انجام رسانیده و کاربرد ایده آلی از خود به نمایش بگذارد. چراغ های پایه دار استفاده شده در ویلا، در طرح های متفاوتی راهی بازار هدف می شود تا مشتری با توجه به دکوراسیون محیط و سلیقه شخصی، بهترین مورد را انتخاب کند. این اقلام، مصرف برق پایینی داشته و شب هایی رویایی و درخشان برای مخاطب به وجود خواهند آورد.

کارخانه تولید چراغ حیاطی پایه دار

کارخانه تولید چراغ حیاطی پایه دار کارخانه تولید چراغ حیاطی پایه دار، از بهترین مواد اولیه برای ساخت محصولات خود بهره برداری به عمل می آورد. بکارگیری آلیاژ های آلومینیوم، استیل و چدن به همراه روکش های گالوانیزه، منجر می شود تا در برابر شرایط جوی مختلف، نظیر بارش باران های فصلی، شب های سرد زمستانی و هم چنین روز های پر حرارت تابستان، در طول سال، دچار هیچ گونه تغییری نشود.

سیم کشی آسانی برای اپراتور داشته و در بازه زمانی کوتاهی قابل اجرا می باشد. بسته بندی محصولات نیز به صورت استاندارد شکل می گیرد، تا در زمان حمل و نقل هیچ گونه ضربه ای به کالا وارد نشود. 

این اقلام به خاطر کیفیت بی نظیر و کاربرد ایده آلی که دارند، هم اکنون مقصد صادراتی کشور های همسایه نظیر سوریه، مالزی، بحرین، قطر، عراق و یمن می باشد. پس از گذشت سال های سال، کیفیت اولیه کار حفظ شده و دچار هیچ گونه آسیبی نخواهد شد.

مدیریت مجموعه بازرگانی الین

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.
09129511334

09151061334

مشاوره و فروش

مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button