مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

نمایندگی پخش حباب پلی کربنات سردری

آنچه در این مقاله می خوانید...

اطلاعاتی در مورد حباب پلی کربنات سردریدرآمد فروش حباب پلی کربنات سردری
چه امتیازی به من میدین؟

 امروزه یکی از انواع تولیدات در زمینه انواع چراغ های سردری حباب پلی کربنات سردری است که در عین سادگی و زیبایی دارای دوام و نیز کاربرد فراوان می باشد. این نوع محصول عمده دارای یک نوع حباب بسیار شفاف از جنس PMMA بوده که از  جذب رطوبت بسیار پایین، سختی و نیز مقاومت بالا در برابر ضربات و آسیب ها این نوع محصول را تبدیل به محصولی زیبا و نیز با دوام می نماید که از طریق نمایندگی پخش در سراسر کشور قابلیت توزیع دارد.

نمایندگی پخش حباب پلی کربنات سردری

اطلاعاتی در مورد حباب پلی کربنات سردری

اطلاعاتی در مورد حباب پلی کربنات سردری

از مهمترین اطلاعات و عوامل و ویژگی های خاص این نوع محصول عمده دوام بسیار بالای آن بوده که قرار است در معرض تغییرات جوی و نیز در فضای باز قرار گیرد که این نوع محصول دارای انواع رنگ های مختلفی می باشد و نیز دارای اندازه قطر 30 سانتی متری است.

این نوع محصول عمده اغلب بدون لامپ است که می تواند با لامپ کم مصرف مورد استفاده قرار گرفته و نیز دارای پلی کربنات نشکن بوده که بیشتر در فضاهای باز مانند: پارک ها، باغ ها، ویلاها، پیاده روها، فضاهای سبز، دیوارهای حیاط خانه و غیره کاربرد زیادی را دارا می باشند.

این نوع محصولات عمده دارای ولتاژ برق مصرفی مانند سایر محصولات برقی 220 ولت می باشد که دارای قطر دهانه پایه به اندازه 63 میلی متر جهت اتصال میله و یا نصب بر روس سطوح می باشد.

همچنین چراغ های حبابی ضمن تامین نور محوطه مورد نظر دارای انواع و اقسام گوناگونی است که به علت شکل ظاهری از جنبه زیبایی بالایی برخوردار است که شرکت های تولیدی در سراسر کشور اقدام به تولید بهترین و مطلوب ترین نوع آن در داخل کشور نموده اند که دارای سایز و اندازه های متفاوت به صورت پایه دار و نیز بدون پایه با بهترین و مرغوبترین کیفیت تولید و نیز روانه بازارهای داخلی و خارجی می گردند.

درآمد فروش حباب پلی کربنات سردری

درآمد فروش حباب پلی کربنات سردری

امروزه نمایندگی ها مراکز فروش عمده و فروشگاه های لوازم الکتریکی و برقی زیادی در سراسر کشور وجود دارند که توانسته اند این نوع محصولات برقی را با کیفیت عالی و نیز قیمت مناسب به صورت عمده در اختیار مشتریان قرار دهند.

عرضه و خرید این نوع چراغ ها به صورت مستقیم و نیز به روش عمده می باشد که انواع حباب سردری و انواع چراغ دیواری را در بازار به صورت عمده عرضه می کنند که عرضه به صورت مستقیم و نیز به روش عمده مقرون به صرفه تر می باشد. همچنین این نوع محصولات عمده برقی را می توان از لوازم الکتریکی ها و نیز نمایندگی های فروش در سراسر کشور با کیفیت مطلوب و نیز با قیمت مناسب به صورت عمده خریداری نمود.







مدیریت مجموعه بازرگانی الین

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.
09129511334

09151061334

مشاوره و فروش

مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button