مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت روز چراغ حیاطی کلاسیک

آنچه در این مقاله می خوانید...

معرفی انواع چراغ حیاطیخرید عمده چراغ حیاطی کلاسیک
چه امتیازی به من میدین؟

چراغ حیاطی کلاسیک، از نمونه چراغ های پرطرفداری بوده که از قیمت های متنوعی برخوردار می باشد. البته قیمت روز چراغ حیاطی کلاسیک، به عوامل مختلفی نظیر کیفیت مواد اولیه، مدل چراغ حیاطی و ابعاد چراغ بستگی خواهد داشت. در ضمن  جنس پایه، حباب و نوع چراغ بر روی قیمت تاثیر گذار می باشند. هم چنین برای مشخص نمودن قیمت چراغ حیاطی باید موارد دیگری چون نحوه فروش، شرکت تولید کننده چراغ، نوسانات بازار و سایر هزینه های جانبی را هم بررسی نمود.

قیمت روز چراغ حیاطی کلاسیک

معرفی انواع چراغ حیاطی

معرفی انواع چراغ حیاطی چراغ های حیاطی از کاربردی ترین تجهیزات الکتریکی در محیط های باز می باشد و با توجه به کاربردی که برای چراغ در نظر گرفته اند، از تنوع بالایی برخوردار می باشد. از این رو در این بخش به معرفی برخی از گونه های چراغ حیاطی می پردازیم.

مدل ایستاده:

در واقع این نمونه از چراغ ها بر روی پایه های بلندی قرار گرفته اند که جنس پایه و بدنه در کیفیت های متفاوتی تولید می گردد. از این چراغ ها بیشتر در محیط های باز مانند پارک ها و معابر عمومی استفاده خواهند کرد. 

مدل آویزی: 

مدل های آویزی چراغ حیاطی معمولا از سه بخش حباب، پایه و زنجیر تشکیل گردیده است و در واقع به دلیل نوع استفاده باید از اتصالات محکمی برخوردار باشند. از این رو از این چراغ ها عموما به منظور روشنایی حیاط و یا آلاچیق های پارک استفاده خواهند کرد.

مدل دیواری:

در حقیقت چراغ حیاطی دیواری از قابلیت نصب بر روی دیوار برخوردار بوده و بر اساس جنس بدنه و  نوع لامپ به چهار دسته پلاستیکی، فلزی، لوکس و ال ای دی تقسیم بندی خواهند شد.

مدل سردر:

از این مدل چراغ حیاطی مدرن می توان در مکان هایی نظیر سردر خانه ها، ورودی ساختمان و  مسیر راه پله ها استفاده نمود. در واقع این نمونه از چراغ ها عمدتا از قسمت سری و پایه تشکیل گردیده است. البته پایه این چراغ ها کوتاه بوده و اندازه حباب های چراغ بر اساس سلیقه و نوع نیاز افراد تولید می گردد. 

خرید عمده چراغ حیاطی کلاسیک

خرید عمده چراغ حیاطی کلاسیک در حقیقت به منظور ایجاد روشنایی و امنیت در معابر و محیط های بیرونی نظیر حیاط منازل و  پارک ها نیاز به استفاده از چراغ های حیاطی کلاسیک خواهیم داشت.  در نتیجه چراغ های حیاطی از نمونه وسایل کاربردی بوده که استفاده از آن ها فواید زیادی  داشته و طرفداران بیشماری را به خود اختصاص داده است.

از این رو افراد زیادی تمایل به خرید چراغ حیاطی کلاسیک به صورت عمده خواهند داشت.  تا در این راستا، گونه های مختلف این محصولات در بهترین قیمت و با کیفیت بالا در اختیار خریداران قرار گیرد.

مدیریت مجموعه بازرگانی الین

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.
09129511334

09151061334

مشاوره و فروش

مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button