مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

چراغ چمنی -✔️مشاوره خرید رایگان ➕ استعلام قیمت☎️09129511334💡الین

آنچه در این مقاله می خوانید...

چراغ چمنی پرکاربردچراغ چمنی مدرنتوان مصرفی چراغ های چمنیقیمت انواع چراغ چمنی چراغ چمنی پایه کوتاهابعاد و اندازه های چراغ چمنی پایه کوتاهانواع  مدل های چراغ چمنیچراغ چمنی فولادی مدل هلال و رهامچراغ چمنی مدل ارس و پرتوچراغ چمنی مدل آیدینچراغ چمنی مدل آتریساچراغ چمنی مدل لاریسا و نقش جهانچراغ چمنی مدل لینا و پرهامچراغ چمنی کسری یکچراغ چمنی مدل لینااهداف نورپردازی مدرن مشخصات پایه چراغ چمنی کسری ۱عرضه مستقیم پایه چراغ چمنی به قیمت عمدهعمده فروشی انواع چراغ چمنی در بازار(09129511334)لیست قیمت انواع چراغ چمنی(09129511334)تولید کننده بهترین نوع چراغ در اندازه های مختلفخرید اینترنتی باکیفیت ترین چراغ پارکی و چمنیارزان ترین چراغ چمنی در سراسر کشورقیمت چراغ چمنی چند وجهی(09129511334)مرکز پخش چراغ چمنی بصورت عمدهمدل های خاص چراغ چمنیارائه کننده مرغوب ترین چراغ چمنی در بازارامکان سفارش آنلاین چراغ چمنی و پارکیعرضه کننده انواع بهترین چراغ با رنگ های سفارشیتحویل به موقع چراغ سفارشی و عمدهنورپردازی چراغ چمنی بر حسب تکنیکانواع نورپردازی چراغ چمنیکاربرد چراغ چمنی در نورپردازی متمرکزکاربرد چراغ چمنی در نورپردازی گسترده ی پراکندهسوالات متداولجنس قطعات بدنه چراغ چمنی از چیست؟جنس حباب های چراغ چمنی از چیست؟روشنایی چراغ های چمنی چیست؟چه نوع پوششی برای پایه چراغ های چمنی مناسب است؟ارتفاع چراغ های چمنی چقدر است؟
چراغ چمنی
4.9/5 - (20 امتیاز)

اینجا کلیک کنید

قیمت چراغ چمنی (lawn lamp) از جمله چراغ های با کیفیت از دسته چراغ های پارکی است که به دلیل تنوع بالا در ابعاد، اندازه، رنگ و غیره بسیار مناسب برای فضاهای مختلف میباشد.
البته سایر فاکتورهای دیگر که موجب افزایش محبوبیت این چراغ ها شده است را نمیتوان نادیده گرفت.

چراغ چمنی
چراغ چمنی 09129511334

چراغ چمنی پرکاربرد

چراغ های چمنی فولادی با حباب های پلی پروپیلن یا اکرلیک در مدل های مختلف بسیار مناسب برای فضای:

باغی؛ ویلایی؛ فضای سبز ؛ پارک ها؛ رستوران ها ؛منازل؛ درمانگاه ها؛ بوستان ها؛ اردوگاه ها و غیره می باشد.

از جمله محصولات پرفروش چراغ چمنی در این راستا :

  • چراغ چمنی آلومینیومی مدل اشکان و ارشیا
  • مدل آوا و آران
  • چراغ چمنی مدل تارا
  • مدل ترانه
  • مدل رزا
  • مدل صدرا
  • مدل میترا
  • مدل آتریسا و غیره اشاره کرد.

کاربرد این چراغ ها را در وهله اول از مبحث ایمنی و راحتی محل نصب می توان در نظر گرفت.

زیرا میزان روشنایی چراغ ها نباید بیش از حد زیاد و یا بسیار کم باشد.

مسیرها معمولاً به روشنایی نور نیاز داشته، همچنین پله ها ،رمپ ها،بخش های چند سطحی باید نورپردازی آنها توسط چراغ های چمنی به طور صحیح انجام شود .

نباید به صورت سطحی از آنها غافل شد .

چرا که نورپردازی اشتباه می تواند ضمن ایجاد بروز حادثه ایمنی فضا را تحت تاثیر قرار دهد.

چراغ چمنی
چراغ چمنی 09129511334

چراغ چمنی مدرن

چراغ چمنی مدرن جزو  چراغ های پرکاربرد محوطه ای ؛حیاطی؛ مسکونی؛ باغی ؛ویلایی؛ بیمارستانی؛ اداری و تمام محوطه هایی که دارای فضاهای باغچه مانند هستند می باشد. دامنه کاربردی وسیع چراغ های چمنی مدرن به دلیل قیمت ارزان و مقرون به صرفه می باشد .ضمن اینکه تمامی استانداردها را نیز دارند. علاوه بر این نورپردازی با کیفیت که از خود دارند. در کنار سایر مزایای دیگر  مزید بر علت شده تا جزوه چراغ های محبوب محسوب شود. نورپردازی فضاهای بیرونی؛ حیاتی ؛باغ و باغچه ای بسیار اهمیت دارند .به همین دلیل باید در این چراغ ها از متریال ها و آلیاژ های با کیفیتی استفاده شود تا در برابر تغییرات آب و هوایی مقاوم باشد .در واقع جنس بدنه آنها به گونه‌ای تهیه می‌شود که فوراً خراب نشود. یکی دیگر از مزایای این چراغها این است که در صورت خرابی به راحتی قابل تعمیر هستند و قطعات آنها نیز قابل دسترس می باشد. به همین دلیل می توان طول عمر بالایی را از این چراغ ها انتظار داشت. چراغ های چمنی مدرن به دلیل سبک کاربردی که دارند قابلیت استفاده در محوطه های زیادی را دارند. شما می توانید به راحتی برای روشن کردن مسیر؛ نورپردازی راهرو ها؛ بخش های طبیعی محوطه ؛محوطه فضایی باغچه یا باغ و برجسته کردن اجسام و دیوارها استفاده کنیم. جنس چراغ های چمنی مدرن معمولا از آلیاژ های فولادی تهیه می شود که می تواند مقاومت خوبی داشته باشد. رنگ بدنه چراغ ها هم بسیار اهمیت دارد .چرا که کیفیت و مرغوبیت رنگ ها بسیار با هم متفاوت است اگر از رنگ های بی کیفیت استفاده شود می تواند بر اثر شرایط محیطی دچار زنگ زدگی و فرسودگی پیش از موعد شود. در صورتی که با رنگ آمیزی های باکیفیت و پوشش های قوی تا سالیان سال در برابر خوردگی ها و فرسایش مقاومت بیشتری از خود نشان میدهد چون چراغ های چمنی به دلیل ارتفاعی که دارند در محوطه های  حوضی؛استخری و… قرار دارند و در معرض پاشیدن آب هستند.

توان مصرفی چراغ های چمنی

خوشبختانه امروز در بازار محصولات عمدتاً با توان مصرفی مختلف برای نورپردازی فضاهای مختلف ارائه می‌شوند.برای این منظور تنها کافیست با احتساب یک فرمول ساده میزان نور لازم برای محیط را در نظر بگیریم.چنانچه به چراغ چمنی با نور معمولی نیاز داشته باشید برای هر ۱۲ متر فضا به ۱۵ وات لامپ ال ای دی نیاز خواهید داشت.اگر فضای مورد نظر شما نیاز به نور کمتری داشته باشد هم می‌توانید برای هر ۱۲ متر فضا به ۱۲ وات لامپ ال ای دی در نظر بگیریم.به طور کلی برای محاسبه تعداد چراغ های چمنی مورد نیاز برای فضای خود باید ببینید که فضای شما به چه میزان نور نیازمند است.سپس با توجه به آن چراغ های متناسب با هر فضا را انتخاب کنیم. محصولات صنایع روشنایی و بازرگانی الین توان مصرفی محصولات خود را از دو وات، ۷ و ۱۰ و ۱۲، ۲۰ ،۳۵ ،۷۰ وات و غیره عرضه کرده است.

جهت تهیه ثبت سفارش محصولات می توانید از بخش فروشگاه الین در سایت مراجعه فرمایید.

قیمت چراغ چمنی
قیمت چراغ چمنی 09129511334

قیمت انواع چراغ چمنی 

قیمت انواع چراغ چمنی بر اساس موارد مختلفی تعیین می گردد.

به عنوان مثال:

قیمت عرضه مستقیم این محصول از تولیدی به مراتب مناسب تر از جاهای دیگر است.چراغ چمنی، نوعی چراغ پارکی محسوب می شود که اثر نورپردازی کمی داشته؛ و بیشتر به عنوان وسیله ای تزئینی به کار می رود.این چراغ ها را می توان در بسیاری از باغ ها، باغچه ها و فضاهای سبز استفاده کرد.

09129511334

قیمت عمده انواع چراغ چمنی و عرضه مستقیم از تولیدی

چراغ چمنی پایه کوتاه

ابعاد و اندازه های چراغ های چمنی پایه کوتاه باید به صورتی باشد که برای کلیه فضای سبز ساختمان محوطه های باغی چمنی پارکی ویلایی بتوانند مناسب باشد و دقیقاً سازگار با ابعاد و المانهای مختلف محیط مورد نظر باشد چراغ های چمنی پای کوتاه به خاطره نحوه کاربری در بخشهای مختلف ابعاد متفاوتی را دارند البته بهتر است به زن چراغ های محوطه ای تحت عنوان های دیگری نیز قابل شناسایی هستند شما می توانید آنها را به عنوان چراغ محوطه ای چراغ حیاطی نیست تهیه کنیم

ابعاد و اندازه های چراغ چمنی پایه کوتاه

  • چراغ های چمنی پایه کوتاه ۳۵ سانتی مثل مدل چراغ چمنی آتریسا
  • چراغ های چمنی پایه کوتاه ۴۰ سانتی مثل مدل چراغ چمنی کیتا؛ مدل کیا و غیره
  • چراغ های چمنی پایه کوتاه ۵۵ سانتی متری مثل مدل نقش جهان
  • چراغ هایی با ابعاد ۶۰ سانتی مثل مدل کیا و کیتا
  • چراغ هایی با ابعاد ۸۰ سانتی متری مثل مدل ماکان1 ؛ماکان ۲ ؛ماکان ۳ ؛مدل سینا؛ مدل پانیذ؛ مدل رزا و غیره
  • چراغ های چمنی پایه کوتاه ۸۵ سانتی متری مدل لاریسا
  • چراغ های پایه کوتاه چمنی ۹۵ سانتی متری مثل لاریسا یک
  • چراغ های چمنی پایه کوتاه ۱۰۰ سانتی متری مثل مدل پویا و پویان
  • چراغ های چمنی پایه کوتاه ۱۱۵ سانتی متری مثل مدل لیدا
  • چراغ های چمنی پایه کوتاه ۱۲۰ سانتی مثل مدل اشکان
  • چراغ های چمنی پایه کوتاه ۱۴۵ سانتی مدل ارشیا و…

تمامی ابعاد مختلف علاوه بر اینکه قیمت های متفاوتی دارند ؛کارایی مختلفی هم خواهند داشت .مثلاً برخی از چراغ ها در محوطه های باغی بسیار کاربردی خواهند بود. مدلهای پایه کوتاه تر مثل مدل آتریسا که از پایه های نسبتاً کوتاه تری نسبت به بقیه برخوردار است می توانید در لبه های استخر استفاده کنید. ویژگی های منحصر به فرد چراغ های چمنی ضد آب بودن آنها می باشد. به خاطر همین هیچ گونه نگرانی از قرار گیری آنها در بخش های مرطوب ؛شرجی یا نزدیک به استخر و آبنما ها نباید داشته باشید.

انواع  مدل های چراغ چمنی

چراغ چمنی فولادی مدل هلال و رهام

چراغ چمنی مدل هلال و رهام
چراغ چمنی مدل هلال و رهام دو نمونه از چراغ های چمنی مناسب برای نورپردازی فضای باغچه؛ پیاده روها ؛مناطق ورودی و خروجی؛ مراکز تجاری مناطق مسکونی و غیره وسایر فضا های مشابه می باشند.

با استفاده از این چراغ ها باید استاندارد هایی را که برای افراد پیاده و یا حتی مسیر های دوچرخه سواری در نظر گرفت.

در واقع هدف استفاده از چراغ چمنی دستیابی به قابلیت دیده عابرین پیاده و راکبین دوچرخه سوار به اندازه کافی می باشد.

به همین منظور میتوان از جمله قابلیت های این چراغ ها به موارد زیر اشاره کرد:

  • روشنایی کافی در معابر و پیاده روهای فضاهای چمنی
  • عدم خیرگی در محیط
  • ایجاد نور یکنواخت در مسیر
    و….

البته بهتر است تا از تعداد زیاد چراغ ها در نورپردازی فضای سبز بیش از حد استفاده نشود.

چرا که علاوه بر تاثیر منفی در رشد گیاهان می تواند به آنها آسیب برساند.

ضمن اینکه میزان نور چراغ ها باید نزدیک به طیف نور خورشید باشد.

چشم افراد باید شاهد رنگ واقعی آنها باشد.

معمولاً برای پوشش های گیاهی مثل درخت کاج، سرو و بید رنگ های سرد و برای درختان که برگ های تیره تر دارند مثل درخت افرا از نورهای گرم در چراغ های چمنی استفاده می کنند.

لذا جذابیت چراغ های چمنی مدل هلال و رهام غیر قابل انکار نخواهد بود.

برای تهیه چراغ چمنی می توانید با واحد فروش صنایع روشنایی الین تماس بگیرید.
جهت ثبت سفارش با شماره 09129511334 تماس بگیرید.

مشخصات چراغ های چمنی مدل هلال و رهام

جنس قطعات به کار رفته در چراغ چمنی مدل هلال و رهام از فولاد می باشد.

به همین دلیل کیفیت بالایی در برابر عواملی نظیر: ضربه؛ فشار؛ سرما ؛رطوبت و گرما را دارد.

جنس حباب چراغ ها از پلی پروپیلن می باشد که برای لامپهای کم مصرف بسیار مناسب است.

ضمن اینکه که از شفافیت بالایی برخوردارند.

در برابر اسید های باز و حلال ها مقاومت دارند.

همچنین از مقاومت دمایی بالایی برخوردار هستند و در واقع به عنوان یک عایق برای چراغ های مدل هلال و رهام به کار میرود.

همچنین دارای گرید های مختلفی می باشند.

در مراکز تولید کننده چراغ های چمنی نوع پوشش و میزان پوشش متناسب با وزن چراغ ها و قیمت ها در نظر گرفته می شود.

چراغ چمنی مدل ارس و پرتو

چراغ چمنی مدل ارس و پرتو

اگر دوست داشته باشید چراغ هایی در دکوراسیون بیرونی محوطه باغی ویلایی محوطه پارک ای به کار ببرید که ظاهری خلاقانه؛ شیک و متناسب با هر محیطی را بتواند پوشش‌دهی کند؛ پیشنهاد میکنیم، چراغ چمنی مدل ارس و پرتو را از دست ندهید.به راحتی می‌توانید با چراغ چمنی ارس و پرتواقدام به قرینه سازی در طراحی مکانهای مختلف کنید.بی‌شک با استفاده از چراغ چمنی مدل ارس و پرتو می‌توان فضایی تازه و آرامبخش برای انواع دکوراسیون های محوطه ای فراهم و ایجاد کرد.آگاهی از اطلاعات تخصصی در نحوه طراحی و دکوراتور چراغ های چمنی و هماهنگی آنها با محیط بسیار اهمیت دارد.لذا کلیه چراغ های چمنی صنایع روشنایی الین چون برای محوطه های باز طراحی؛ تولید و عرضه می شوند؛ باید سایر المان های کیفی در آنها در نظر گرفته شود.

پوشش های رنگی باید به گونه ای باشد که آنها را در برابر اشعه یو وی و عوامل طبیعی مقاوم نگه دارد.توان مصرفی چراغ چمنی مذکور ۷ وات می باشد.جنس حباب اکریلیکی بوده و بدنه چراغ ها از فولاد می باشد.بنابراین خریداران می توانند با خیال راحت اقدام به خرید نمایند ،چرا که چراغ ها می توانند طول عمر بالایی را داشته باشند.برای خرید این چراغ های با کیفیت می توانید از درگاه زیر اقدام به ثبت سفارش نمایید.همچنین می توانید از کارشناسان مجموعه الین خدمات مشاوره رایگان در خصوص نحوه نصب را دریافت نمایید.ما بهترین ها را برای شما در نظر گرفته ایم.

09129511334

چراغ چمنی مدل آیدین

چراغ چمنی مدل آیدین

صنایع بازرگانی و روشنایی الین چراغ چمنی مدل آیدین را در دو سری متفاوت با توان مصرفی مختلف تولید نموده است.
چراغ چمنی مدل آیدین یک طرفه و دوطرفه.
با توان مصرفی ۳۵ وات و ۷۰ وات.
با حباب های اکرلیکی
جنس قطعات بدنه چراغ چمنی آیدین از فولاد و آلومینیوم بوده، رنگ بدنه از رنگ های پودری الکترواستاتیکی میباشند.
پیشنهاد میکنیم کسانی که در طراحی محیط علاوه بر ایجاد محیطی آرام و لذت بخش کیفیت را مد نظر قرار می دهند، می توانند از چراغ چمنی آیدین استفاده کنند.
چرا که علاوه بر کیفیت در بهبود نحوه عملکرد جنبه فیزیکی و جنبه روانی می تواند در محیط بر روحیات افراد تاثیر گذار باشد.
با استفاده از چراغ چمنی آیدین می توان چیدمان و مناسب با محیط زیست را فراهم کرد.
میتوان رعایت تناسب و تعادل در محیط را توسط چراغ های آیدین ایجاد نمود.
چراغ های چمنی مدل آیدین از جمله هایی هستند که می‌توانند به راحتی مورد توجه سلیقه های مختلف قرار بگیرند.
زیرا علاوه بر جنبه ظاهری که در دکوراسیون و محیط بسیار مهم است از ماندگاری بالایی برخوردارند.

09129511334

چراغ چمنی مدل آتریسا

چراغ چمنی مدل آتریسا
تعداد کسانی ک از تلفیق سبک مدرن و سبک کلاسیک در نورپردازی لذت می برند بسیار زیاد است.
طراحی ساختار چراغ چمنی مدل آتریسا به صورتی است که به راحتی در فضای محوطه های مدرن و فضای کلاسیک استفاده می شود.
در واقع تولید کننده چراغ چمنی مدل آتریسا با ترفندی کاملاً حرفه ای یک نورپردازی کلاسیک و مدرن را برای افراد در نظر گرفته است.
همانطور که همه میدانید نحوه طراحی چراغ هانقش موثری را در نورپردازی و جلوه‌های زیبایی خواهد داشت.
اگر تصمیم دارید که در بخش‌های مختلف فضای دکوراسیون محوطه ای از چراغ چمنی استفاده کنید.
چراغ های چمنی پایه کوتاه مدل آتریسا معمولا برای اکثر محیط ها بسیار مناسب است.
ارتفاع چراغ ها ۳۵ سانتی متر می باشد و از بدنه فولادی تهیه شده است.
جنس حباب چراغ چمنی آتریسا از اکرولیک شفاف با ضخامت ۶ میلی متر تهیه شده است.
تولید کننده برای روشنایی چراغ ها از نورپردازی سی او بی به کار گرفته است پوشش رنگ پودری کار رفته در چراغ باعث افزایش طول عمر آنها خواهد شد چیدمان صحیح؛ تقارن ؛مختصات تلفیقی ؛کلاسیک و مدرن به راحتی در کنار سایر المان ها قرار می گیرد.
گروه صنعتی الین تولید کننده محصولاتی با کیفیت و با دوام بالا می باشد که در طراحی محصولات خود به گونه عمل می‌کند تا چراغ ها بسیار مناسب برای محیط های مختلف با کاربری بالا باشد.
برای خرید چراغ های چمنی مدل آتریسا میتوانید از طریق تماس با شماره 09129511334 اقدام به ثبت سفارش کنید.

چراغ چمنی مدل لاریسا و نقش جهان

چراغ چمنی مدل لاریسا و نقش جهان

فقط کافیست یک نگاه گذرا به این سه چراغ چمنی بسیار شیک و قشنگ داشته باشید.
هر کدام از این چراغ ها مشخصات و ویژگی های خاصی دارند.
چراغ چمنی مدل لاریسا علاوه بر ظاهر زیبایی که پایه چراغ دارد و طراحی بسیار شیک روی بدنه از توانسته ظاهری فوق العاده جذاب بر روی آن در نظر بگیرد.
کیفیت بالای بدنه چراغ های مدل لاریسا به دلیل آلومینیوم به کار رفته در بدنه آن می باشد.
به خاطر همین می تواند در برابر تغییرات جوی مقاومت داشته باشد و زیبایی خود را همچنان حفظ کند.
اگر دقت کنید متوجه خواهید شد که جنس حباب چراغ چمنی مدل لاریسا از پلی کربنات و اکریلیک است.
پوشش بدنه آن از رنگهای پودری است.
به خاطر همین با خیال راحت می توانید در طولانی مدت از این چراغ استفاده کنیم .
مدل های بسیار خفن و زیبای دیگر چراغ در مدل نقش جهان و لاریسای دو را در عکس مشاهده میکنید.

چراغ چمنی مدل لاریسا ۲ در طراحی بدنه شباهت بالایی با مدل لاریسا یک دارد.
طراحی روی بدنه های چراغ عامل مهمی در طراحی زیبای این چراغ چمنی است.
حباب توپی به کار رفته روی پایه چراغ چمنی به خوبی توانسته به اصطلاح عامیانه بر روی پایه جا باز کند و به زیبایی چراغ اضافه کند و این تنها به دلیل یک طراحی زیبا و خلاقانه است.
بدنه چراغ چمنی مدل لاریسا دو نیز از آلیاژ آلومینیوم بوده.
حباب از جنس پلی کربنات و اکرلیک است.
رنگ بدنه هم مانند سایر چراغ ها از رنگ پودری تهیه شده است.
این ویژگی‌ها و خصوصیات توانسته چراغ چمنی مدل لاله را به عنوان یک چراغ با کیفیت و محبوب بین کلیه چراغ های چمنی تبدیل کند

چراغ چمنی مدل نقش جهان دسته چراغ های چمنی می باشد که با داشتن پایه های کوتاه تر می تواند برای سطح پیاده‌روها ؛لبه های استخر؛ راه پله ها ؛اکثر جاها استفاده شود.
همینطور که میبینید در نگاه اول مثل یکی از کره های منظومه شمسی خودنمایی می کند.
تولید کننده برای اینکه چراغ چمنی مدل نقش جهان بتواند از کیفیت بالا و طول عمر خوبی برخوردار باشد ؛بدنه آن را از جنس آلومینیوم تهیه کرده است.
جنس حباب ها از پلی کربنات و اکرولیک است.
پوشش رنگ بدنه از رنگ پودری تهیه شده است.
بنابراین یکی از گزینه های بسیار مناسب برای محوطه های پارکی، چمنی ،باغی، ویلایی می تواند محسوب شود.

چراغ چمنی مدل لینا و پرهام

چراغ چمنی مدل لینا و پرهام

محوطه های چمنی حیاط منازل ویلاها با و پارک ها نقش مهمی را در زیباسازی محیط دارند.

چمن های زیبا سرسبز و مرتبی که در کنار عوامل نورپردازی مانند چراغ ها و پایه چراغ های مختلف چمنی و عناصر طبیعی و غیرطبیعی  جان تازه‌ای را به محیط می بخشد.

با غروب آفتاب و حاکم شدن تاریکی بر محیط حال نوبت چراغهاست که بتوانند برای پایداری و زیبایی محیط دست به کار شوند.

استفاده از چراغ چمنی مدل لینا و پرهام علاوه بر ظاهر شیک و زیبایش از مشخصات فوق‌العاده‌ای برخوردار است.

چراغ چمنی مدل لینا و پرهام علاوه بر متریال فولادی به کار رفته در پایه چراغ ها دارای رنگ پودری الکترواستاتیک پلی استر بسیار مقاوم در برابر اشعه خورشید است.

ارتفاع پایه چراغ چمنی مدل لینا و پرهام کاملا سفارشی می باشد.

نوع روشنایی به کار رفته در چراغ چمنی مدل آتریسااز12WATT تهیه شده است و در زمان روشن شدن به صورت یکنواخت خواهند بود فناوری جدید در چراغ های چمنی بازده نور بالا و طول عمر فوق‌العاده‌ای دارد و برخلاف مدل های قدیمی نور آزار دهنده ای را تولید نمی کند.

در واقع منبع نور در مساحت بیشترین نور تولید میکند.

در واقع نور به هدر نخواهد رفت.

از ویژگی های شاخص این چراغ ها می توان به راندمان کاری بالا انرژی؛ افزایش خروجی لومن در هر متر مربع؛ به خاطر کوچک شدن چیپ‌ها؛ایجاد گرمای کمتر؛ افزایش طول عمر بیشتر و همچنین نورپردازی هایی با کیفیت بالاتر

برای سفارش محصول با کیفیت می توانید از طریق واحد فروش مجموعه صنایع روشنایی علی و یا شماره مستقیم09129511334 تماس بگیرید.

چراغ چمنی کسری یک

چراغ چمنی مدل کسری یک
چراغ چمنی مدل کسرا، یکی از مدل های بسیار شیک و خاص چراغ چمنی می باشد که ضمن حفظ روشنایی محیط می تواند در زیبایی و دیزاین فضا نیز موثر باشد. بدنه این محصول از جنس فولاد است.

از جمله چراغ های سبک مدرن با طراحی بسیار ظریف و دقیق مناسب برای محوطه های چمنی طراحی شده است.

قرارگیری منبع نوری چراغ های چمنی کسری ۱ بر مبنای تکنیک های نورپردازی می‌تواند برای شما نورپردازی قوی، امنیتی و ایمن را داشته باشد.
چرا که شرایطی را فراهم می کند که رفت و آمد را راحت و با دید بسیار خوبی انجام بگیرد.
همچنین استفاده از چراغ ها در اطراف پله ها و مسیر تردد ها؛ حیاط؛ استخر یا حوضی که قرار دارد می‌تواند با نورپردازی بخشی مشخص و متمایز را ایجاد کند.

به منظور صرفه جویی در هزینه های برق می توانید از لامپ های کم مصرف استفاده کنید.

چراغ چمنی مدل لینا

چراغ چمتی مدل لینا
اگر شما از آن دسته افرادی هستید که به دنبال چراغ هایی با سبک مدرن و خاص میگردید؛ انتظار دارید که علاوه بر سبک مدرن چراغ از کیفیت بالایی برخوردار باشد ؛ دارای بدنه فولادی؛ حباب‌های اکریلیکی باشد؛ ضمن این که بتوانید نورپردازی خوبی را داشته باشید و در مصرف انرژی صرفه جویی کنید مستقیم به شما چراغ های چمنی مدل لینا را معرفی میکنیم. چراغ چمنی مدل لینا یکی از چراغ های پرطرفدار در سبک مدرن نورپردازی می باشد ظاهر مدرن چراغ های لینا در نورپردازی بسیار مورد توجه بوده است .برای این که این چراغ ها بتوانند کیفیت بالایی داشته باشند تولید کننده آنها را از متریال های فولادی تهیه کرده است. جنس حبابی به کار رفته در چراغ چمنی مدل لینا از حباب اکریلیکی شیری تهیه شده است. لامپ تعبیه شده در این چراغ ها از ال ای دی ماژولار ۱۲ وات میباشد .نوع لامپ مرکزی پایه شامل یک عدد لامپCOB7W می باشد .برای اینکه بتوانید از چراغ های چمنی با نورپردازی خوب و قابل توجهی را داشته باشید می توانید آنها را در ارتفاع ۸۰ سانتی متر سفارش دهید. می‌توانیم به شما آموزش دهیم که این در هر شرایط آب و هوایی که زندگی میکنید این چراغ ها می تواند گزینه بسیار مناسبی برای فضایی باقی پارکی ویلایی شما باشد. در واقع می‌توان به عنوان یک چراغ پارکی ؛چراغ چمنی؛ چراغ باغی؛ چراغ ویلایی؛ چراغ حیاطی و به‌طورکلی چراغ محوطه باز مورد استفاده قرار بگیرد. تمام چراغ هایی که مانند چراغ لینا از مقاومت بالایی در برابر اشعه uv برخوردارند و دارای پوشش مناسب؛ لامپ مناسب حباب های با کیفیت و متریال خوبی هستند. این چراغ ها جزو چراغ های با کیفیت و پرفروش محسوب می‌شوند و اغلب خریداران در زمان خرید چراغ ها به کیفیت چراغ ها اهمیت می دهند. چرا که تمایلی به تعمیر زودرس یا تعویض قطعات ندارند. زمانی که از لامپ های به کار رفته در چراغ ها و سایر تجهیزات تعمیر کننده روشنایی به کار رفته در آنها مصرف انرژی پایینی دارند و در نتیجه منجر به کم شدن هزینه های جاری خواهد شد در صورت خرابی و نیاز به تعمیر نسبت به سایر چراغ ها هزینه تعمیر و نگهداری کمتری را خواهند داشت .حرارت بسیار پایین داشته و در کنار تمام این قابلیت ها و قیمت بسیار مناسب آن بسیار مورد توجه می باشد

اهداف نورپردازی مدرن

اگر به نحوه طراحی مکعب مستطیل پایه چراغ چمنی کسری یک توجه کنید؛ خواهید دید که علاوه بر یک طراحی ساده و مدرن دارای یک نورپردازی با کیفیت و زیبا می‌باشد که متناسب باسبک زندگی شهری و گرایش مردم به محیط های طبیعی و خلوت طراحی شده است.

لذا طراحی های محوطه های فضای سبز باغی ویلایی و… ‌ استفاده از چراغ های مدل کسری 1می توانند تامین کننده یک نورپردازی ایده‌آل در محیط باشد.

مشخصات پایه چراغ چمنی کسری ۱

ارتفاع چراغ چمنی ۸۰ سانتی متر

قیمت پایین تر نسبت به سایر متریال ها و فلزات دیگر

  • حباب های اکرلیکی
  • لامپ های کم مصرف
  • پوشش رنگ پودری پلی استر
  • جنس بدنه تهیه شده از فولاد

زیرا علاوه بر افزایش و حفظ استحکام حفاظتی دارای سنگینی کمی می باشد و بسیار بهینه تر نسبت به سایر متریال ها خواهد بود.

در صورتی که دچار خرابی شود ؛تعویض یا تعمیر آن نیز بسیار راحت می باشد.

در واقع با تعویض بخشی از بدنه می توان اقدام به برش جوشکاری نمود و نیازی به تعویض همه بخش‌های آن نخواهد بود.

عرضه مستقیم پایه چراغ چمنی به قیمت عمده

عرضه مستقیم چراغ های چمنی به قیمت عمده

عرضه مستقیم چراغ عمده به واسطه مراکز معتبر تولید یا توزیع این اقلام، انجام می شود.

طبیعتاً قیمت این چراغ ها در مراکز اصلی پخش آن، مناسب تر است.

مخصوصاً اگر به میزان بالا صورت گیرد.

لازم به ذکر است؛ که بخش اعظم خرید چراغ های چمنی به صورت عمده انجام می شود.

بی تردید قیمت عمده هر محصولی، پایین تر از قیمت خرده آن است.

اما خرید چراغ چمنی از مرکز عرضه مستقیم آن، بهترین و مقرون به صرفه ترین راه ممکن برای تهیه این لوازم می باشد.

سوای از بحث نحوه عرضه محصول، قیمت چراغ چمنی به عوامل مختلفی بستگی دارد.

برخی از این عوامل را در ادامه ذکر میکنیم:

  • اندازه  چراغ
  • مدل و طرح چراغ چمنی
  • نوع لامپ های به کار رفته
  • میزان و نحوه نوردهی
  • نوع پوشش رنگ چراغ
  • محل ساخت چراغ
  • مارک یا برند کالا

عمده فروشی انواع چراغ چمنی در بازار(09129511334)

عمده فروشی انواع چراغ چمنی در بازار

روش های مختلفی برای تهیه انواع چراغ چمنی موجود در بازار وجود دارد.

اما بهترین راه برای خرید این وسایل، مراجعه به عمده فروشی های معتبر می باشد.

در این عمده فروشی ها شاهد ارائه انواع و اقسام پایه ها با قیمت های گوناگون می باشیم.

شایان ذکر است؛ که برخی از مراکز فروش عمده انواع  چراغ چمنی، فعالیت های تجاری خود را به صورت اینترنتی نیز انجام می دهند.

خرید و فروش غیر حضوری کالا، باعث صرفه جویی در بسیاری از هزینه های جانبی کالا خواهد شد.

برخی از مهم ترین چراغ های چمنی موجود در بازار با عناوین زیر به فروش می رسند:

  • چراغ پارکی پایه کوتاه
  • چراغ کلاسیک
  • چراغ مدرن
  • چراغ فلزی
  • چراغ گالوانیزه
  •  چراغ چند وجهی

به طور معمول، ارتفاع چراغ های چمنی موجود در بازار، بین 80 تا 120 سانتی متر می باشد.

اغلب این چراغ ها با پوشش رنگ الکترواستاتیک کوره ای، تولید می شوند.

لیست قیمت انواع چراغ چمنی(09129511334)

لیست قیمت انواع چراغ چمنی

همان طور که در بخش های پیشین نیز تا حدودی  اشاره شد؛ در لیست قیمت چراغ چمنی، نوسان عددی قابل توجهی را مشاهده می کنیم.

همچنین گفتیم؛ که عوامل گوناگونی در این اختلاف قیمت، دخیل هستند.

بخشی از این عوامل به نوع چراغ، طرح و مدل آن مربوط می شوند.

اما نحوه خرید و فروش کالا نیز همواره عامل مهمی در قیمت گذاری آن به شمار می رود.

واضح است؛ که قیمت انواع چراغ چمنی در کارخانه های سازنده آن، ارزان تر از بازار است.

همچنین می توان به فروش مستقیم چراغ در نمایندگی های مجاز پخش آن، اشاره نمود.

نکته قابل ذکر در مورد لیست قیمت انواع چراغ های چمنی، گرفتن لیست قیمت از منابع معتبر می باشد.

بدون شک جهت اطلاع از قیمت روز ارقام مختلف چراغ چمنی نیز باید به مراکز اصلی پخش مراجعه کرده؛ و یا از سایت های مرتبط با آنها کمک گرفت.

تولید کننده بهترین نوع چراغ در اندازه های مختلف

تولید کننده بهترین نوع چراغ در اندازه های مختلفتولید کننده چراغ، این محصول را در طرح ها و اندازه های مختلف، طراحی می کند.

انتخاب چراغ کوتاه یا پایه چراغ بلند به نوع استفاده ای که قرار است؛ از آنها بشود؛ بستگی دارد.

به عنوان نمونه، بیان کردیم؛ که اندازه ارتفاعی چراغ های چمنی، طولی بین هشتاد تا صد و بیست سانتی متر می باشد.

انتخاب بهترین نوع چراغ نیز بر اساس کاربرد آن، تعیین می گردد.

طراحان و تولید کنندگان همواره به این مسئله توجه کرده؛ و برای مصارف گوناگون، پایه هایی با اندازه متفاوت، می سازند.

برخی از مهم ترین و رایج ترین پایه چراغ های روشنایی بر اساس نوع کاربرد، به شرح زیر می باشند:

  • چراغ خیابانی
  • چراغ پارکی
  • انواع چراغ حیاطی
  • چراغ روشنایی محوطه
  • چراغ مخصوص پیاده روها
  • چراغ باغی و باغچه ای

هر یک از موارد ذکر شده در بالا به نوبه خود انواع مختلفی داشته؛ و از لحاظ اندازه و شکل ظاهری در دسته های متفاوتی قرار می گیرند.

خرید اینترنتی باکیفیت ترین چراغ پارکی و چمنی

خرید اینترنتی باکیفیت ترین چراغ پارکی و چمنی

خرید اینترنتی و آگاهی از قیمت عمده انواع چراغ چمنی، یکی از بهترین راه های تهیه باکیفیت ترین پایه چراغ پارکی و چمنی به شمار می رود.

زیرا این روش به میزان بالایی در وقت افراد صرفه جویی می کند.

از لحاظ هزینه نیز، تجارت غیر حضوری کالا، مزایای زیادی برای خریدار و فروشنده دارد.

چون در این حالت بسیاری از هزینه های ایاب و ذهاب، حذف می شوند.

از طرفی خرید از سایت های اینترنتی معتبر به معنای تهیه بهترین و باکیفیت ترین پایه چراغ ها از منبع اصلی آن می باشد.

در نتیجه، بخش اعظم واسطه های تجاری حذف شده؛ و کالا با قیمت مناسب تری به دست مصرف کننده می رسد.

باکیفیت ترین چراغ های پارکی و چمنی از مواد زیر ساخته شده اند:

  • انواع ورق فولادی معمولی و پانچی
  • پایه های لوله ای
  • قطعات آلومینیوم ریختگی و آلومینیوم کششی
  • برشکاری سی ان سی
  • حباب پلی کربنات

یکی دیگر از مزایای خرید اینترنتی چراغ، امکان دریافت مشاوره های لازم در خصوص کیفیت این محصولات و خرید پایه مناسب است.

ارزان ترین چراغ چمنی در سراسر کشور

ارزان ترین چراغ چمنی در سراسر کشور

ارزان ترین چراغ چمنی را از چه راه هایی می توان تهیه کرد؟

همان طور که قبلاً نیز گفتیم؛ روش های گوناگونی برای خرید چراغ ارزان قیمت وجود دارد.

در سراسر کشور، می توان مراکزی را یافت؛ که این لوازم را مستقیماً عرضه می کنند.

می دانیم؛ که چراغ چمنی در زمره چراغهای پارکی قرار گرفته؛ و از لحاظ موارد استفاده، طیف گسترده ای را در بر می گیرد.

به عنوان مثال می توان به انواع چراغ باغی ارزان، اشاره نمود.

این چراغ ها را می توان در باغ ها، باغچه ها، ویلاها و کلیه فضاهای سبز کوچک، مورد استفاده قرار داد.

در یک بیان کلی و خلاصه وار، باید گفت؛ که برای تهیه ارزان ترین و بهترین چراغ چمنی، می توان به نمایندگی های سراسر کشور، مراجعه کرد.

البته امروزه امکان خرید چراغ از راه دور نیز فراهم شده است.

قیمت چراغ چمنی چند وجهی(09129511334)

قیمت چراغ چند وجهیقیمت عمده انواع چراغ چمنی نیز همچون سایر موارد مشابه (از جمله قیمت چراغ حیاطی) به عوامل مختلفی بستگی دارد.

این وسایل از جدیدترین و جالب توجه ترین چراغ ها محسوب می شوند.

چراغ های چند وجهی را می توان در دسته های مختلفی از جمله شش، هشت و دوازده وجهی قرار داد.

مهم ترین عوامل تاثیرگذار بر قیمت این محصول، عبارتند از:

  • ارتفاع پایه
  • تعداد چراغ ها
  • قطر و ضخامت پایه
  • ضخامت ورق مصرفی برای ساخت چراغ چند وجهی
  • روش ساخت چراغ چند وجهی
  • مدل و شکل ظاهری (چند وجهی بودن و …)
  • کارخانه سازنده یا مارک چراغ
  • نحوه خرید و فروش چراغ چند وجهی

شایان ذکر است؛ که موارد استفاده از چراغ نیز بسیار مهم بوده؛ و طراحی پایه بر اساس آن صورت می گیرد. مسلماً این مسئله نیز بر قیمت نهایی محصول، تاثیر خواهد نهاد.
مثلاً می توان به مصارف زیر اشاره کرد:

  • خیابان ها و بزرگراه ها
  • جاده ها
  • پارکینگ ها
  • مراکز خرید
  • پارک و فضای سبز
  • مجتمع های مسکونی، صنعتی و تجاری

مرکز پخش چراغ چمنی بصورت عمده

مرکز پخش چراغ چمنی بصورت عمدهمرکز پخش چراغ چمنی، انواع مختلف این وسایل تزئینی را بصورت عمده به فروش می رساند.

تعداد خریداران عمده این قبیل محصولات نیز بسیار زیاد بوده؛ و همواره مسئولین شهری از آنها استقبال می کنند.

امروزه تنوع چراغ های چمنی بسیار زیاد شده است.

روز به روز نیز بر تنوع این چراغ ها افزوده می شود.

انتخاب چراغ چمنی بر اساس نوع فضا، بودجه مورد نظر و سلیقه افراد، صورت می گیرد.

به عنوان مثال اندازه و شکل ظاهری چراغ های چمنی باغی با پایه هایی که در فضاهای سبز کوچک، نصب می شوند؛ فرق دارد.

یکی از بهترین راه های خرید انواع چراغ چمنی اصل و باکیفیت بصورت عمده، مراجعه مستقیم به مرکز اصلی پخش آن، می باشد.

زیرا قیمت عمده چراغ در این قبیل مراکز، پایین تر است.

مدل های خاص چراغ چمنی

مدل های خاص چراغ چمنیمدل های خاص چراغ چمنی به میزان بالایی مورد استقبال مردم قرار گرفته اند.

این پایه ها را می توان در اماکن زیر به کار برد:

  • جهت نوردهی یا تزئین پیاده روها
  • تزئین باغ ها و باغچه ها
  • محوطه ها و فضاهای سبز کوچک
  • میادین
  • ویلاها

در کل استفاده ازچراغ های چمنی، بیشتر جهت تزئین فضاهای سبز صورت گرفته؛ و کمتر از جنبه نور پردازی و روشنایی مد نظر است.

مدل های خاص چراغ چمنی را در کلیه فروشگاه ها و مراکز معتبر عرضه چراغ و لوازم نور پردازی می توان پیدا کرد.

علاوه بر فروشگاه های فیزیکی، چراغ های مدل خاص چمنی در سایت های اینترنتی معتبر نیز به فروش می رسند.

شایان ذکر است؛ که این چراغ ها در برابر نفوذ گرد و خاک، رطوبت و حشرات، بسیار مقاوم می باشند. همچنین به جهت تولید محصولی شیک و تمیز، بیشتر از جوشکاری به روش CO2 استفاده می شود.

ارائه کننده مرغوب ترین چراغ چمنی در بازار

ارائه کننده مرغوب ترین چراغ چمنی در بازارارائه کننده مرغوب ترین چراغ چمنی در بازار چه کسی است؟
بدون شک نام بردن از یک یا چند عنوان خاص برای پاسخ به سوال بالا، مشکل خواهد بود.

زیرا در حال حاضر برندهای زیادی در زمینه تولید و عرضه انواع پایه های چراغ چمنی، فعالیت می کنند.

اما می توان یک سری ویژگی ها را برای مرغوب ترین چراغ های چمنی موجود در بازار، بیان کرد.

برخی از مهم ترین فاکتورهای کیفی چراغ های چمنی در ادامه آمده اند:

  • نوع پایه
  • ارتفاع چراغ
  • ضخامت ورق و لوله به کار رفته در ساخت چراغ
  • طرح کار
  • تعداد رنگ های به کار رفته
  • نوع برشکاری
  • روش جوشکاری
  • نوع ملحقات

به عنوان توضیح بیشتر باید اضافه کرد؛ که پایه لوله ای ساده و لوله ای طرح دار، رایج ترین ارقام پایه های چراغ چمنی به شمار می روند.

همچنین مرحله برشکاری به روش سی ان سی یا ساده انجام می شود.

ارائه کننده های مجرب چراغ های چمنی، با در نظر گرفتن نوع مکان، شرایط آن و بودجه مورد نظر، بهترین و مرغوب ترین پایه های موجود در بازار را به مشتریان خود معرفی می کنند.

امکان سفارش آنلاین چراغ چمنی و پارکی

امکان سفارش آنلاین چراغ چمنی و پارکیهمان گونه که بارها اشاره کردیم؛ شیوه های زیادی برای خرید عمده یا جزئی چراغ های چمنی و پارکی وجود دارد.

مثلاً می توان مستقیماً به تولیدی ها یا نمایندگی های مجاز پخش آنها مراجعه نمود.

البته بسیاری از مدل های این چراغ ها در فروشگاه های معمولی لوازم تزئینی و نور پردازی نیز عرضه می شوند.

علاوه بر روش های سنتی تجارت؛ امروزه امکان سفارش آنلاین انواع و اقسام چراغ های پارکی، فراهم شده است.

چراغ های چمنی نیز گونه ای از چراغ های پارکی به شمار می روند.

اما برای خرید و سفارش آنلاین انواع چراغ پارکی و چمنی، باید به اعتبار منبع خرید دقت کرد.

به طور کلی سایت های معتبر فعال در حوزه فروش چراغ، دارای راه های ارتباطی مناسب می باشند.

عرضه کننده انواع بهترین چراغ با رنگ های سفارشی

عرضه کننده انواع بهترین چراغ با رنگ های سفارشییکی از مهم ترین زمینه های تنوع چراغ، رنگ آنها می باشد.

به طوری که امروزه شاهد نصب انواع چراغ های خیابانی، باغی و محوطه ای پایه بلند و کوتاه در امکان مختلف می باشیم.

در حال حاضر امکان سفارش انواع چراغ با رنگ دلخواه مشتری، فراهم شده است.

به بیان بهتر عرضه کننده های برتر این محصولات، بهترین  چراغ را با رنگ های سفارشی، ارائه می دهند.

خوشبختانه امروزه این رنگ ها، بسیار متنوع تر از پیش شده اند.

نکته قابل ذکر این است؛ که بهترین چراغ های رنگی در برابر عوامل زیر، مقام هستند:

  • عوامل محیطی مثل باد و باران
  • گرد و غبار و سایر آلودگی های محیطی
  • نور خورشید
  • دمای بالا یا پایین هوا
  • زنگ زدگی

به علاوه انتخاب بهترین چراغ رنگی تا حدودی به اقلیم و جغرافیای منطقه و همچنین ماهیت مکان مورد نظر بستگی دارد.

عرضه کنندگان انواع چراغ ها با توجه به این موارد و همچنین سلیقه مشتری به طراحی این لوازم، دست می زنند.

تحویل به موقع چراغ سفارشی و عمده

تحویل به موقع چراغ سفارشی و عمدهیکی از نکات مهمی که همواره مد نظر خریدار چراغ های چمنی، قرار می گیرد؛ تحویل به موقع سفارش است.

زیرا کوتاهی کردن در این مسئله باعث ناراحتی و به زحمت افتادن مشتری می شود.

اما با خرید از مراکز معتبر می توان این مشکل را به کلی حل نمود.

جهت خرید انواع پایه چراغ به صورت سفارشی و عمده می توان به طراحان مجرب مراجعه کرده؛ و یا از سایت های معتبر اینترنتی کمک گرفت.

مشاوران و تاجران فعال در این مراکز، افراد را در خصوص زمان لازم جهت آماده شدن سفارش و مواردی از این قبلی راهنمایی خواهند کرد.

تحویل به موقع چراغ سفارشی، تاثیر زیادی بر ادامه روند پروژه های عمرانی کوچک یا بزرگ، خواهد داشت.

به خصوص در مواردی که سفارش کالا به میزان بالا و با قیمت عمده، صورت می گیرد.

امروزه پایه چراغ ها در رنگ ها، مدل ها و سایزهای مختلف، طراحی شده؛ و کاربردهای زیادی (تزئینی و نور پردازی) دارند.


09129511334

نورپردازی چراغ چمنی بر حسب تکنیک

نورپردازی چراغ چمنی بر حسب تکنیک های نورپردازی فضای باز گزینه مناسبی برای روف گاردن ؛چمن زارها ؛حاشیه باغ و ویلا؛فضای چمنی محوطه پارک ها ؛زمین فوتبال ؛نورپردازی مسیر ؛نورپردازی پله؛نورپردازی آلاچیق؛و…می باشد.

در کلیه فضاها باید رای استفاده از چراغ چمنی نکات مهمی را در نظر گرفت.

از جمله:

دمای رنگ چراغ چمنی

نحوه نصب صحیح چراغ چمنی

زاویه مناسب چراغ

عدم نورافشانی  زیاد یا نور کم

تجهیزت کافی برای نورپردازی

کیفیت چراغ

تکنولوژی به کار رفته در چراغ

طراحی نورپردازی و…

برای اینکه تک تک موارد در زمان نورپردازی چراغ چمنی کامل باشد باید از کارشناس مربوطه اقدام به دریافت مشاوره نمایید.

صنایع روشنایی الین ارائه دهنده خدمات مشاوره رایگان در خصوص نحوه صحیح استفاده از چراغ چمنی با متریال مناسب برای محیط شما می باشد.
هم اکنون میتوانید تمام سوالات خود را از کارشناس مربوطه سوال بفرمایید.


تماس با کارشناس الین

انواع نورپردازی چراغ چمنی

چراغ چمنی

چراغ چمنی


نورپردازی متمرکز یا توده ای


نورپردازی گستره یا پراکنده

استفاده از هر دو نوع نورپردازی متمرکز و گسترده بسیار مناسب برای فضاهایی مانند آلاچیق ؛مجسمه ها ؛مسیرهای رفت و آمد ؛نورپردازی جلوه ای و… می باشد.

کاربرد چراغ چمنی در نورپردازی متمرکز

استفاده از چراغ های ال ای دی گزینه مناسبی برای نورپردازی متممرکز می باشد.

بطور مثال استفاده در فضاهایی مانند سطوح قابل نشستن در مبلمان های شهری پیاده رو ها ؛فضاهای سنگی آبنما و…

میزان روشنایی در نورپردازی متمرکز با چراغ چمنی باید به نحوی باشد که مانع از خیرگی و سایه اندازی و یا فشار به چشم شود .

کاربرد چراغ چمنی در نورپردازی گسترده ی پراکنده

از چراغ چمنی بانورپردازی گسترده برای فضا سازی مخصوصا محیط های باریک که نیاز به نورپردازی با زاویه های مشخص دارد میتوان استفاده کرد.

 

سوالات متداول

جنس قطعات بدنه چراغ چمنی از چیست؟

بهترین جنس قطعات بدنه چراغ چمنی از فولاد می باشد.
البته تولیدکنندگان قطعات بدنه پایه چراغ چمنی را از آلیاژ های مختلفی تولید می کنند .برخی تولید کنندگان از آلیاژ فولاد، آلومینیوم، پلاستیک ،پلاستیک فشرده و انواع مختلف دیگر می باشدکه معمولاً از کیفیت خوبی برخوردار نخواهند بود.
لذا بهترین متریال به کار رفته در چراغ های چمنی از آلیاژ فولاد می باشد که بتواند علاوه بر است و طول عمر بالا در برابر عوامل محیطی مقاوم باشد و به راحتی در برابر ضربه و فشار آسیب نبیند.

جنس حباب های چراغ چمنی از چیست؟

معمولاً حباب ها از جنس اکریلیک؛ شیشه و پلی پروپیلن؛ پلاستیک و متریال های مختلفی که از نظر کیفیت نسبت به هم کمتر یا بیشتر هستند تولید می شود.
یکی از حباب های با کیفیتی که میتوان بر روی چراغ های چمنی استفاده نمود حباب های مدل پلی پروپیلن می باشد از جمله قابلیت های ویژه این حبابها سبکی ؛سختی و مقاومت شیمیایی خوبی است که در برابر حرارت دارد.
همچنین به راحتی نورپردازی خوب و با کیفیتی را می توانید از این چراغ ها داشته باشید.
به نسبت مقاومت در ضربه دارند؛ مقاومت در برابر فشار دارند و در واقع جز پرمصرف ترین حباب ها در دنیا محسوب می شوند.

روشنایی چراغ های چمنی چیست؟

همانطور که میدانید اگر بخواهیم در یک محوطه چمنی از تعداد چراغ خیلی بالا استفاده کنیم صد درصد باید از چراغ هایی استفاده کنید که میزان مصرفی کمی رادارند.
در واقع لامپ های کم مصرف ای که ولتاژ پایین دارند و نورپردازی خوبی را ایجاد می‌کند.
چرا که استفاده در ابعاد و اندازه های بالا از چراغ های چمنی می تواند باعث افزایش مصرف برق و افزایش هزینه‌ها شود.
لذا بهتر است تا در این خصوص از روشناییهایی استفاده شود که علاوه بر نورپردازی بالا بتوانند کیفیت و طول عمر خوبی هم داشته باشم و به سرعت نیاز به تعویض پیدا نکند.

چه نوع پوششی برای پایه چراغ های چمنی مناسب است؟

بهترین نوع پوشش بکار رفته برای چراغ های چمنی صد در صد رنگ پودری الکترواستاتیک میباشد این رنگ های پودری علاوه بر این که باعث میشوند که طول عمر بدنه چراغ ها و پایه چراغ ها افزایش پیدا کند از نظر شکل ظاهری بسیار زیبا و شکیل هستند .
همچنین می‌توان ضخامت و لایه رنگ پردازی با استفاده از رنگ های پودری را کنترل نمود. می توان رنگهای روی پایه چراغ ها را با ضخامت بالا و یا با لایه‌های کمتر رنگ پردازی کنید.
ضمن اینکه رنگ های به کار رفته در پایه چراغ ها بدون حلال استفاده می شوند؛ در واقع دوستدار محیط زیست می باشد .این رنگ ها از نظر هزینه نسبت به سایر رنگ‌های دیگر علاوه بر کیفیتی که دارند قیمت بسیار مناسبی دارند همچنین یکی از ویژگی‌های این رنگ ها علاوه بر ظاهر بسیار عالی؛ کاهش خطر آتش سوزی در زمان آتش سوزی خواهند شد بعلت اینکه این پوشش ها باکیفیت هستند و به خاطراینکه بر پایه رزین پلی استر کربوکسیله می باشند.

ارتفاع چراغ های چمنی چقدر است؟

از آنجایی که چراغ های چمنی دارای تنوع مختلفی هستند و در اکثر محوطه ها کاربرد دارند ؛باید نسبت به بخشی که قرار میگیرند دارای ارتفاع مناسب باشند. مثلاً ارتفاع چراغهایی که در قسمت حوض قرار می‌گیرند تا نسبت به چراغ هایی که در محوطه های پیاده رو هستند متفاوت خواهد بود. غالب موارد ارتفاعات چیزی حدود ۳۰ سانتی متر؛ ۵۰ سانتی متر؛ ۶۰ سانتیمتر؛ ۸۰ سانتی متر و یک متری تولید می شوندغ برای ابعاد سفارشی نیز صنایع روشنایی الین آماده ثبت سفارشات شما در ابعاد و اندازه های دلخواه و مناسب برای محیط شما می باشد. جهت اطلاعات بیشتر لطفاً با شماره های درج شده در صفحه تماس بگیرید.

مدیریت مجموعه بازرگانی الین

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.
09129511334

09151061334

مشاوره و فروش

مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button