مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

کارخانه تولید چراغ پارکی مدرن

آنچه در این مقاله می خوانید...

بررسی مشخصات چراغ پارکی شب تابعرضه مستقیم چراغ پارکی مدرن
چه امتیازی به من میدین؟

کارخانه تولید چراغ پارکی مدرن، انواع چراغ‌های پارکی و محوطه‌ای را همگام با دانش روز دنیا در حوزه تجهیزات روشنایی طراحی و تولید می‌نماید. در بین تجهیزات روشنایی فضاهای بیرونی، انواع چراغ‌های پارکی به عنوان بهترین و کارآمدترین محصولات شناخته می‌شوند که از محبوبیت بسیاری برخوردارند و به همین دلیل مراکز تولید این ملزومات، در تلاش هستند که بهترین چراغ را تولید نمایند تا نیاز بازار را به خوبی رفع نمایند. 

کارخانه تولید چراغ پارکی مدرن

بررسی مشخصات چراغ پارکی شب تاب

بررسی مشخصات چراغ پارکی شب تاب

بررسی مشخصات انواع چراغ های پارکی مانند چراغ پارکی شب تاب پیش از خرید این محصول مهم است. از آنجا که این ملزومات در تنوع بالا از لحاظ طرح، ابعاد، ویژگی‌های فنی و مدل توسط شرکت‌های تولید کننده طراحی می‌شوند لازم است پیش از خرید تمامی مشخصه ‌های فنی چراغ و قابلیت ‌های آن مورد بررسی قرار گیرد.

در زمان انتخاب انواع چراغ‌های شب تابی پارکی لازم است در ابتدا مشخصه های اصلی بررسی گردد. یکی از مهمترین این مشخصات توجه به جنس بدنه چراغ است. این محصولات از آلیاژهای ضد زنگی مانند آلومینیوم تولید می‌شود و توجه به جنس بدنه مهم است.

ابعاد و مدل دو پارامتر دیگری هستند که در زمان انتخاب محصول باید به آنها دقت شود. بسته به فضای مورد نظر مانند پارک، بوستان و یا ویلا می‌توان از چراغی با ابعاد و مدل متفاوت استفاده کرد. عموماً در فضاهای عمومی مانند خیابان ها از چراغ هایی دارای ارتفاع بلند استفاده می‌شود.

 بازدهی و پخش نور آیتم مهم دیگری است که بررسی آن ضروری است. چراغ باید به گونه ای طراحی شود که تابش نور مناسبی داشته باشد و حداکثر نور لامپ را در فضا پخش نماید. این امر بسته به نوع حباب چراغ شب تاب پارکی متفاوت است.

علاوه بر این موارد توجه به کیفیت طراحی و مونتاژ چراغ از مشخصه های قابل توجه دیگر است. طراحی اصولی موجب می‌گردد که چراغ دارای عمر مفید بالایی باشد و نیاز به تعویض و تعمیر را به حداقل می رساند. 

عرضه مستقیم چراغ پارکی مدرن

عرضه مستقیم چراغ پارکی مدرن

عرضه مستقیم چراغ پارکی مدرن در مراکز زیر انجام می‌گیرد:

  • نمایندگی رسمی شرکت تولید کننده انواع چراغ پارکی
  • مراکز فروش و عرضه چراغ و محصولات روشنایی به صورت عمده
  • شرکت پخش و فروش الکترونیک تجهیزات و ملزومات روشنایی

این مراکز به منظور جلب رضایت مشتری، ارائه بهترین و مرغوب ترین چراغ محوطه‌ای و پارکی را در دستور کار قرار داده اند. مراکز فروش اینترنتی از بهترین مراکز خرید و فروش انواع چراغ‌ها و تجهیزات روشنایی هستند که محصولاتی متنوع از لحاظ رنگ، مدل و کیفیت را ارائه می‌کنند. این مراکز محصولات تولید شده توسط کارخانجات مطرح را با قیمت استثنایی و منحصر به فرد به فروش می‌رسانند تا تمامی متقاضیان خرید بتوانند محصولی مناسب را تهیه کنند.

مدیریت مجموعه بازرگانی الین

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.
09129511334

09151061334

مشاوره و فروش

مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button