مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز فروش چراغ باغی کلاسیک ارزان

آنچه در این مقاله می خوانید...

آشنایی با مدل چراغ باغی کلاسیکعرضه کنندگان بی واسطه چراغ باغی کلاسیک ارزان
چه امتیازی به من میدین؟

چراغ باغی کلاسیک ارزان (Cheap classic garden lamp)علاوه بر روشنایی که به محوطه ی باغ می بخشد، زیبایی خاصی داشته و منظره را بهتر می کند.

چراغ های مخصوص باغ بر روی ستون های محکمی نصب شده و در مکان مناسب قرار می گیرد.

ارتفاع آن بنا به سلیقه ی مخاطب متغیر خواهد بود، این وسیله نه تنها در باغ بلکه در مکان هایی مثل پارک ها و اطراف کانکس ها قرار می گیرد و روشنایی خوبی ایجاد می کند.

چراغ ها در مراکزی که انواع لامپ و ال ای دی ها را عرضه می کنند به فروش می رسد.

چراغ باغی کلاسیک قابلیت کاربردی در بخش های مختلف را دارد اعم از کاربرد بعنوان:

چراغ های پارکی؛چراغ ویلایی؛ چراغ چمنی ؛چراغ حبابی ؛چراغ محوطه و…

مرکز فروش چراغ باغی کلاسیک

آشنایی با مدل چراغ باغی کلاسیک

آشنایی با مدل چراغ باغی کلاسیک پرفسور ادیسون با اختراع برق و لامپ خدمت بزرگی به جامعه ی بشری کرد. بعضی ها چراغ را با لامپ اشتباه می گیرند، چراغ یک قالب و ظرف است که دارای شیشه ی مخصوص می باشدف درون آن لامپ قرار می گیرد و هنگام وصلشدن به برق ترکیب این دو روشنایی زیادی را ایجاد می کند.

چراغ ها در انواع و اقسام مختلفی تولید شده اند، که هر کدام کاربرد متفاوتی دارند. چراغ باغی یکی از آن هاست که همانطور که از نامش پیداست برای استفاده در باغ ها تولید شده است. این چراغ به صورت گوی شیشه ای و یا کلاهک های داراری دیوار های شیشه ای است که بر روی استوانه ای فلزی قرار گرفته و در محوطه باغ ما بین درختان نصب می شود.

چراغ های مخصوص باغ انواع مختلفی دارند، ان ها با توجه به ارتفاع استوانه ی زیرین، شکل و ظاهر کلاهک و اندازه ی آن گوناگون هستند. با توجه به مکانی که قرار است چراف در آن قرار گیرد، می بایست دست به انتخاب آن زد. چراغهای پایه بلند دارای کلاهک کوچو و بر عکس چراغ های پایه کوتاه دارای کلاهک های بزرگی هستند.

بعضی از باغ ها دارای درختان بلند هستند که بهتر است در آن جا از چراغ های پایه بلند استفاده کرد. برای قسمتی از باغ که تنها دارای بلوار، گل و بوته های کوتاه هست، باید از چراغ هایی که کلاهک بزرگ داشته و ارتفاع پایه ی آن کم و کوتاه است استفاده کرد.

عرضه کنندگان بی واسطه چراغ باغی کلاسیک ارزان

عرضه کنندگان بی واسطه چراغ باغی کلاسیک کارگاه های متعددی در زمینه ی تولید چراغ باغی شیک فعالیت می کنند. آن ها انواع مختلف این محصول را در طرح ها و شکل های مختلف ساخته و به بازار مصرف ارائه می کنند. ب

سیاری از تولیدی ها به صورت مستقیم این محصول را عرضه و پخش می کنند.

با این روش واسطه ی بین تولید کننده و عرضه کننده حذف می شود.چراغ باغی قدیمی با این وجود که در بازار انواع چراغ های مدرن و جدید وجود دارد، هم چنان دارای محبوبیت خاصی هستند.

به همین دلیل در تولیدی ها هم چنان این چراغ را تولید می شود.

 

گروه تولیدی صنایع روشنایی الین یکی از بزرگترین طراحان و تولید کنندگان چراغ های پارکی؛ چراغ باغی؛ چراغ ویلایی؛ چراغ چمنی ؛چراغ حبابی ؛چراغ خیابانی؛ چراغ محوطه ؛پایه چراغ پارکی ؛پایه چراغ چمنی ؛پایه چراغ باغی و مبلمان شهری میباشد.

متخصصان و فعالان حوزه تولید چراغ روشنایی در ایران ضمن ایجاد اشتغال و تامین نیازهای داخلی صادر کننده انواع چراغ روشنایی به کشورهای همجوار نیز می باشند.

کنترل کیفی نظارت دقیق پروژه های تولیدی هدفمند برای کسب رضایت مشتری می باشد. چیزی که با افتخار در طی چند دهه اخیر به جزوه رزومه قوی صنایع روشنایی الین بوده است.

استعلام قیمت و ثبت سفارش :09129511334

مدیریت مجموعه بازرگانی الین

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.
09129511334

09151061334

مشاوره و فروش

مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button