مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروشگاه چراغ محوطه پارکی دو شعله

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشخصات فنی چراغ های پارکیخرید چراغ پارکی دو شعله بدون پایه
چه امتیازی به من میدین؟

چراغ پارکی دو شعله به چراغی گفته می شود که دارای دو چراغ در سر آن است و این دو چراغ در اشکال و ابعاد مختلف در پارک ها دیده می شوند. فروشگاه های تهیه کننده این محصول باتوجه به نیاز پارک ها در این زمینه به تولید می پردازند. قیمت گذاری روی این محصول هم به تنوع آن بستگی دارد. مثلا چراغ های پایه کوتاه ارزان قیمت تر از سایر انواع است.

فروشگاه چراغ محوطه پارکی دو شعله

مشخصات فنی چراغ های پارکی

مشخصات فنی چراغ های پارکی چراغ های پارکی به انواع مختلفی از نظر کیفیت و تنوع در شکل و ظاهر تقسیم بندی می شوند. همان طور که در بالا گفتیم چراغ های پارکی دو شعله نوع مجزایی از چراغ های پارکی ساده هستند.

معمولا چراغ پارکی دو شعله برای پارک های وسیع تر و محوطه هایی که خیلی تاریک هستند به کار گرفته می شوند. چراغ های دو شعله قدیمی تر که دارای سبک اروپایی می باشند معمولا با فلز تهیه می شوند. این نوع از چراغ علاوه بر نوری که به فضا می دهند به جهت زیبایی خود چراغ جلوه ای خاص و بی نذیر را محیط می دهند. 

نوع دیگری از این چراغ های دو شعله چراغ هایی هستند که با حباب های شیشه ای بدون هیچ گونه محفظه فلزی طراحی شده اند.

از مزیت های این نوع چراغ پخش کردن بیشتر نور در فضا است زیرا حباب های شیشه ای نور را چند برابر می تاباند و موجب روشنایی چند برابر فضا خواهد شد.  در این نوع چراغ نکات منفی نیز دیده می شود، مثلا این نوع از چراغ بسیار آسیب پذیر تر و شکننده تر از نوع دیگر چراغ ها هستند و دوام کم تری دارند. در صورتی که چراغ های محفظه دار حتی با شکستن شیشه آن قابلیت نور دهی و نگه داشتن چراغ را دارند.

چراغ های دو شعله امروزه در انواع مختلفی تهیه و تولید می شوند. مثلا به اشکال مختلف فانتزی مانند گل های مختلف یا شکل قدیمی تر از آن ها تهیه می شوند.

چراغ های تک شعله نیز کاربرد ها و مزیت های خود را دارند.

یکی از کاربردهای چراغ های تک شعله چیدمان آن ها در کنار باغ ها و محل های عبور هستند. این نوع چراغ نیز با همان مشخصات چراغ قبلی تهیه و تولید می شوند.

خرید چراغ پارکی دو شعله بدون پایه

خرید چراغ پارکی دو شعله بدون پایه خرید و فروش چراغ پارکی دیواری، دو شعله عادی، دو شعله بدون پایه و غیره امروزه به سهولت صورت می گیرد به طوری که انواع مختلفی از این محصولات به خصوص چراغ دو شعله بدون پایه انتخاب برای مشتری آسان تر کرده. از این چراغ ها، چراغ دو شعله سقفی می باشد که فضای کم تری اشغال می کند و هزینه کم تری را برای مشتری دارد.

مدیریت مجموعه بازرگانی الین

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.
09129511334

09151061334

مشاوره و فروش

مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button