مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت عمده چراغ خیابانی 100 وات

آنچه در این مقاله می خوانید...

کاربرد های چراغ 100 وات خیابانیصادرات بهترین چراغ خیابانی 100 وات
چه امتیازی به من میدین؟

امروزه ایران تولید کننده چراغ های خیابانی می باشد که برای صادرات به کشور های خارجی استفاده می شود. قیمت عمده چراغ خیابانی 100 وات حدودا یک میلیون به بالا می باشد. این چراغ ها به صورت لامپ های کم مصرف می باشند که یکی از مهم ترین مزیت های آن برای صادرات است این چراغ ها در برند های پارس، آذر طیف، پارت الکترنیک، گلنور و غیره تولید می شوند.

این نوع چراغ ها یکی از پرکاربردترین و پرمصرف ترین محصول صادراتی به شمار می رود که دارای طرفداران زیادی است.

قیمت عمده چراغ خیابانی 100 وات

کاربرد های چراغ 100 وات خیابانی

کاربرد های چراغ 100 وات خیابانی

در حال حاضر از چراغ خیابانی قدیمی به دلیل پر مصرف بودن کمتر استفاده می شود. چراغ های خیابانی با توان های متنوع و به صورت ال ای دی و لامپ به متقاضیان عرضه می شود. چراغ های خیابانی در توان های 100 وات به بالا تولید می شوند. این چراغ ها یکی از کم مصرف ترین چراغ هایی می باشد که به دست افراد متخصص ساخته شده است. که در مصرف برق و انرژی صرفه جویی می شود.

چراغ های خیابانی بیشتر در برند های پارس و گلنور تولید می شوند که این چراغ ها نور زیادی دارد و می توان منطقه وسیعی را روشن کند. و یکی از پر قدرت ترین نوع چراغ های خیابانی می باشد. خیلی سبک هستند و باعث آلودگی نوری نمی شوند و نسبت به چراغ های دیگر نصب آسان تر و طول عمر بالاتری دارند. به دلیل کیفیت زیادی که دارد از این چراغ ها در بزرگراه ها، معابر شهری، اتوبان ها و خیابان های کشور بیشتر استفاده می شود. چراغ های خیابانی در ابعاد و اشکال مختلف تولید می شوند.

چراغ های خیابانی باید دارای تاییدیه از اداره برق داشته باشند تا بتوان در معابر شهری و بیرون شهر نصب شوند. جنس بدنه های چراغ های خیابانی از المینیوم است و دچار زنگ زدگی نمی شود و در برابر باد و باران مقاوم می باشد چراغ های گلنور و پارس یکی از با کیفیت ترین محصولات برای صادرات  می باشند.

صادرات بهترین چراغ خیابانی 100 وات

صادرات بهترین چراغ خیابانی 100 وات

امروزه بیشتر شرکت های صنعتی در ایران به تولید و عرضه چراغ خیابانی می پردازند که دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می باشند که در برند های مختلف تولید و به کشور های دیگر صادر می کنند. چراغ های خیابانی را می توان از سایت های مجاز که زیر نظر شرکت تولید کننده می باشد به صورت کلی خریداری کرد و چراغ خیابانی عمده مقرون به صرفه و کم هزینه می باشد. چراغ های خیابانی 100 وات دارای استاندارد های جهانی می باشد که به بازار های داخلی و خارجی ارسال می شود. 

مدیریت مجموعه بازرگانی الین

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.
09129511334

09151061334

مشاوره و فروش

مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button