مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروشنده چراغ حیاطی حبابی سبدی

آنچه در این مقاله می خوانید...

معرفی بهترین چراغ حیاطی شب تابمرجع خرید چراغ حیاطی حبابی شیری
چه امتیازی به من میدین؟

چراغ حیاطی حبابی سبدی از نمونه های چراغ با شکل زیبا و اندازه استانداردی است که جنس و رنگ های مختلفی را به خود اختصاص داده و مورد استقبال زیادی در بازار قرار گرفته است، فروشنده آن نیز با تنوعی که در محصولات خود ایجاد نموده نیاز تمام مشتریان را به بهترین نحو ممکن پوشش می دهد.

فروشنده چراغ حیاطی حبابی سبدی

معرفی بهترین چراغ حیاطی شب تاب

معرفی بهترین چراغ حیاطی شب تاب چراغ حیاطی شب تاب در مدل های مختلف با حباب های شیشه ای، پریسماتیک، پلاستیکی، اکریلیک، پلاستیک نشکن و نسوز ارائه می شود که نمونه های پریسماتیک انتقال دهنده بهتر نور بوده و لذا در تعداد لامپ و برق صرفه جویی می کند، نمونه های پلاستیکی بعد از مدتی کدر شده و ارزانتر بوده ولی به خوبی نور را انتقال نمی دهد.

حبابی پلی کربنات از نمونه های نشکن و نسوز است که بسیار سبک و نشکن بوده و در برابر حرارت مقاومت دارد، برخی از مدل ها حبابی و چراغ جدا می شود ولی در برخی مدل ها به هم چسبیده می باشد که نوع باکیفیت آن به گونه ای ساخته شده که گرد و غبار و حشرات در داخل آن نفوذ نخواهد کرد.

این چراغ ها در انواع مدل های دو شاخه و سه شاخه است که جنس آنها نیز از پلاستیک مقاوم سازی شده، فلز، گالوانیزه و آلومینیوم می باشد که نمونه های آلومینیوم و گالوانیزه دارای خاصیت ضد خوردگی و ضد زنگ زدگی می باشد و وجود رنگ، سایز، طرح و مدل متنوع در آنها حق انتخاب مشتری را بالا برده است.

مرجع خرید چراغ حیاطی حبابی شیری

مرجع خرید چراغ حیاطی حبابی شیری مرجع خرید چراغ حیاطی حبابی شیری مدل ها و جنس های مختلفی از این محصول را ارائه نموده که نیاز تمام مشتریان را پاسخگو می باشد، این چراغ ها در انواع مدل های دیواری و ایستاده است که نوع دیواری بر روی دیوار نصب شده و نوع ایستاده بر روی کف قرار می گیرد و حتی نوع سوم آن نمونه سردری است که در بالای سر درب حیاط نصب می شود.

چراغ حبابی دیواری بدون پایه بوده و دارای سایز و ابعاد مختلفی می باشد، نمونه های ایستاده نیز در انواع پایه کوتاه و پایه بلند است که اصولا مدل های پایه کوتاه در باغ یا حیاط های بزرگ نصب می شود تا بهتر بتواند نور را توزیع کند و نوع پایه کوتاه اکثرا در حیاط هایی با مساحت کم نصب می شود.

چراغ حیاطی دارای مدل های شیک و مدرن بوده که در باغ، پارک، حیاط و در بیرون ساختمان های دولتی و خصوصی و عمومی مورد استفاده قرار می گیرد، لذا بسته به نوع لامپی که در آنها نصب می شود دارای میزان نور مختلفی می باشد.

مدیریت مجموعه بازرگانی الین

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.
09129511334

09151061334

مشاوره و فروش

مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button