مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز فروش چراغ پارکی فلزی مدرن

آنچه در این مقاله می خوانید...

بهترین نوع چراغ پارکی در بازارتولید کننده چراغ پارکی فلزی ارزان
چه امتیازی به من میدین؟

در مرکز فروش ارزان چراغ پارکی فلزی درجه یک، افراد می تواند این محصولات را در گونه های متنوعی مشاهده کنند که هریک از آن ها دارای قیمت های مختلفی هستند. افراد باید در هنگام خرید این محصولات به کیفیت آن ها توجه کنند و بهترین نمونه هارا خریداری کنند. تولید کنندگان برای آنکه بتوانند رضایت مشتریان خود را جلب کنند و از این طریق فروش خوبی داشته باشند، باید سعی کنند از بهترین و با کیفیت ترین مواد اولیه برای تولید این محصولات استفاده کنند.

مرکز فروش چراغ پارکی فلزی مدرن

بهترین نوع چراغ پارکی در بازار

بهترین نوع چراغ پارکی در بازار برخی از بهترین نورپردازی های فضای باز برای ایجاد فضای مناسب برای یک مهمانی یا فضای مناسب برای یک شب رمانتیک، چراغ های طناب دار ، چراغ های رشته ای یا نور پس زمینه در اطراف پاسیو یا استخر است. نورپردازی در پارک ها یا در امتداد بزرگراه یا مسیر پیاده روی شما نیز می تواند ضمن استقبال از بازدیدکنندگان ، سبکی را ایجاد کند.

چراغ های پارکی از جنس های مختلفی ساخته شده اند که از جمله ی آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد

  • روشنایی در فضای باز از جنس استیل.
  • روشنایی در فضای باز برنجی.
  • روشنایی در فضای باز مسی.
  • روشنایی در فضای باز آلومینیومی.

روشنایی در فضای باز آلومینیومی بسیار مقرون به صرفه هستند، اما از کمترین کیفیت در میان  فلزات برخوردار هستند.

در چراغ های پارکی می توان از  چراغ های LED استفاده کرد. در واقع ، LED ها گزینه ایده آل برای همه نیازهای روشنایی در فضای باز مسکونی ، تجاری و صنعتی هستند.

در مورد اینکه به چه تعداد چراغ پارکی برای روشنایی در فضای باز نیاز دارید، بسته به مکانی که دارند از 12-1300 است. چراغ های Path و Step بهترین حالت در حدود 100 لومن ، چراغ های سنسور و سنسور حرکت 700 لومن ، چراغ های زیر آب 200-400 لومن ، چراغ های دیواری 50-185 لومن و چراغ های منظره عمومی 50-300 لومن هستند.

پایه چراغ پارکی هم معمولا از فلزات به خصوص آهن است که تحمل وزن چراغهای پارکی را داشته باشد.

تولید کننده چراغ پارکی فلزی ارزان

تولید کننده چراغ پارکی فلزی ارزان خرید عمده چراغ پارکی ارزان و با کیفیت در سایت ما میسر شده است. جهت خرید به صورت عمده با کارشناسان ما در ارتباط باشید. شماره های تماس در پایین صفحه درج گردیده است. خرید چراغ پارکی به صورت عمده به نفع خریداران می باشد، زیرا برای خرید محصول با حجم بالا هزینه کمتری را پرداخت نموده و برای فروش به صورت جزئی سود خوبی بدست خواهند آورد.

منظور از چراغ پارکی ارزان، گذاشتن برچسب بی کیفیتی محصول نمی باشد.شرکت ما به دلیل تولیدات انبوه روزانه برای رفاه حال خریداران عمده، محصولات خود را با کیفیت عالی تولید و با درصد سود پایین به فروش می رساند.

مدیریت مجموعه بازرگانی الین

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.
09129511334

09151061334

مشاوره و فروش

مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button