مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

سفارش چراغ خیابانی کلاسیک قدیمی

آنچه در این مقاله می خوانید...

عوامل موثر در قیمت گذاری چراغ خیابانی تجارت چراغ خیابانی کلاسیک ال ای دی
چه امتیازی به من میدین؟

چراغ خیابانی کلاسیک یکی از انواع چراغ های خورشیدی نی باشد. این محصول انرژی طبیعی خورشید را در خود ذخیره کرده و در هنگام تاریکی به انرژی نورانی تبدیل می کند. سفارش چراغ خیابانی کلاسیک قدیمی از طریق این مرکز فروش برای تمامی مشتریان از اقصی نقاط کشور امکان پذیر می باشد.

سفارش چراغ خیابانی کلاسیک قدیمی

عوامل موثر در قیمت گذاری چراغ خیابانی

عوامل موثر در قیمت گذاری چراغ خیابانی

عوامل موثر در تعیین قیمت گذاری چراغ خیابانی شامل موارد زیر می باشد؛اندازه  ولتاژ باتری های چراغ، سایز و اندازه چراغ، مدل چراغ، شکل هندسی چراغ، درجه سختی یا آسانی نصب چراغ، رنگ نور چراغ.

چراغ خیابانی خورشیدی که امروزه طرفداران زیادی دارد یکی از زیباترین تجهیزات پارکی به شمار میرود. شما با خرید چراغ های خورشیدی یک چراغ دائمی تزئینی بدون هزینه برق مصرفی تا اخر عمر در باغ یا محوطه خود دارید.

قیمت روز چراغ خورشیدی در بازار توسط بازرگانی فروش این محصولات با در نظر گرفتن پارامتر های متعددی تعیین شده و به تمامی مراکز فروش این نرخ ثابت ارسال می گردد.

این نوع چراغ مناسب برای روشنایی خیابان ها،  تزيین ویلا، باغ و یا محوطه های کارخانه ها و محل های برگزاری مجالس عروسی و تولد می باشد.

 مزایای چراغ های خورشیدی که در قیمت گذاری آن نیز موثر می باشد:

  • عدم نیاز به  برق
  •  دارای لامپ فوق کم مصرف ال ای دی
  • عدم نیاز به سیم کشی وخطر برق گرفتگی
  •  سایر هزینه ها
  • قابل نصب بودن آن در کمترین زمان ممکن
  •  بدون نیاز به حفر کانال و سیم کشی و تابلو برق
  •  بدون خطر برق گرفتگی

تجارت چراغ خیابانی کلاسیک ال ای دی

تجارت چراغ خیابانی کلاسیک ال ای دی تجارت چراغ خیابانی کلاسیک ال دی ال بسیار پر رونق می باشد. این محصول به علت زیبایی و حفظ انرژی های برقی از طرفداران بسیار زیادی برخوردار است و همواره مورد تقاضای بازار های داخلی و خارجی قرار می گیرد.

چراغ خیابانی ال ای دی خورشیدی دیواری تحولی در نور و روشنایی برای مکان های باز و محوطه های بیرونی است. این لامپ دارای پنل خورشیدی است تا به صورت اتوماتیک توسط نور آفتاب در طول روز شارژ شده و انرژی در باتری آن ذخیره می گردد و در طول شب به وسیله همین انرژی روشن شده و نیازی به اتصال برق نباشد.

قیمت سیستم خورشیدی سیار با دارا بودن ویژگی های بی نظیر و کاملا کیفی بسیار مناسب می باشد. این محصولات بی نظیر از انرژی خورشید استفاده کرده و بسیار به صرفه می باشند و در انواع کاربرد ها از جمله چراغ های خیابانی، چراغ های باغچه، باغ،چراغ های سیار عشایری و غیره کاربردهای حیاتی و حائز اهمیتی دارند.

شما می توانید جهت مشاوره رایگان خرید «چراغ های خورشیدی » در تمام نقاط کشور وسفارش محصول خود وتحویل آن با ما تماس بگیرید.

مدیریت مجموعه بازرگانی الین

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.
09129511334

09151061334

مشاوره و فروش

مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button