مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت انواع چراغ حیاطی پایه کوتاه

آنچه در این مقاله می خوانید...

مقایسه چراغ حیاطی پایه کوتاه و بلندشرکت پخش چراغ حیاطی پایه کوتاه
چه امتیازی به من میدین؟

چراغ حیاطی پایه کوتاه جزء وسایل و تجهیزات روشنایی می باشد که زیبایی خاص و چشم نوازی به فضا و محوطه شما می بخشد. این محصولات ارگانیک و زیبا از نظر جنس در بهترین کیفیت بوده و ظاهری شیک و مورد پسند دارند.

قیمت انواع چراغ حیاطی پایه کوتاه با توجه به کیفیت و کارایی منحصر به فرد و فوق العاده ای که دارد بسیار مناسب و به صرفه می باشد.

قیمت انواع چراغ حیاطی پایه کوتاه

مقایسه چراغ حیاطی پایه کوتاه و بلند

مقایسه چراغ حیاطی پایه کوتاه و بلند یکی از تجهیزات مهم و پرکاربرد که امروزه از اهمیت و ارزش ویژه‌ای برخوردار است چراغ های حیاطی می باشد این چراغ ها یکی از وسایل مورد نیاز جهت تامین روشنایی و نورپردازی حیاط محسوب می شوند. طراحی این چراغ ها به گونه ای است که هم بر روی زمین و هم بر روی سقف و دیوار قابل نصب می باشند استفاده از چراغ های حیاطی علاوه بر تامین روشنایی و نورپردازی محیط باعث زیباسازی فضای باغ و یا حیاط می شود.

چراغ های حیاطی در انواع پایه کوتاه و پایه بلند طراحی و تولید می‌شود که هر کدام کارایی و ویژگی های منحصر به فرد متفاوتی دارند. چراغ های حیاطی پایه کوتاه و پایه بلند از نظر اندازه با هم متفاوت می باشند چراغ های پایه کوتاه همان طور که از اسمش هم پیداست دارای پایه کوتاه بوده و نور پردازی آن در مقایسه با نوع چراغ پایه بلند در شعاع کمتری مورد تابش قرار می گیرد.

چراغ حیاطی پایه کوتاه معمولاً در قسمت پیاده‌رو و یا محوطه و همچنین برای ایجاد روشنایی در ورودی مورد استفاده قرار می گیرد. چراغ حیاطی پایه بلند به دلیل داشتن ارتفاع بیشتر نورپردازی وسیع تری را هم دارا است . از این چراغ ها معمولاً در قسمت آلاچیق یا وسط باغ، باغچه و نشیمن استفاده می شود.

شرکت پخش چراغ حیاطی پایه کوتاه

شرکت پخش چراغ حیاطی پایه کوتاه شرکت پخش چراغ حیاطی سنتی پایه کوتاه سعی دارد با ارائه بهترین و مرغوبترین نوع چراغ حیاطی در طرح ها و اندازه های متفاوت و گوناگون با قیمتی بسیار مناسب و باور نکردنی رضایت و نظر مصرف کننده را به خوبی جلب نماید. شرکت پخش این محصولات انواع چراغ حیاطی فلزی را با بهترین و بالاترین کیفیت به مصرف کنندگان و خریداران معرفی می کند و باعث می شود مصرف کننده بتواند یک محصول با ضمانت و کیفیت بالا را خریداری کند.

انواع چراغ های حیاطی پایه کوتاه و پایه بلند امروزه یکی از پرطرفدارترین و محبوب ترین نوع تجهیزات روشنایی محسوب می شوند، این محصولات در کنار زیبایی و ظاهر شیک از کیفیت و کارایی منحصر به فردی هم برخوردار هستند. کسانی که به دنبال محصولی زیبا و شیک هستند و در کنار آن کارایی و کیفیت محصول هم برایشان مهم است پیشنهاد می شود از این محصولات استفاده نمایند.

مدیریت مجموعه بازرگانی الین

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.
09129511334

09151061334

مشاوره و فروش

مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button