مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز ساخت برج نوری سیار روشنایی

آنچه در این مقاله می خوانید...

انواع برج های نور سیارشرکت صادراتی برج نوری سیار
تولید برج نوری 30 متری قیمت مناسب
چه امتیازی به من میدین؟

مراکز ساخت برج نوری سیار روشنایی در داخل ایران، توانسته اند با بکار گیری به روز ترین تکنولوژی های الکترونیکی و همچنین استفاده از فرایند های بهینه سازی خطوط تولید، نه تنها کیفیت این محصولات را به سطح موارد مشابه خارجی خود رسانده اند بلکه قیمت نهائی را نیز به حدی پایین آورده اند که علاوه بر خریداران داخلی، مصرف کنندگان خارجی منطقه نیز برای تهیه این محصولات اقدام به خرید کالای ایرانی نموده اند.

برج نوری

انواع برج های نور سیار

فونداسیون پایه چراغ خیابانی برج های سیار نوری دارای انواع متعددی می باشند که هر یک از آنها با توجه به کاربرد و یژه خود و همچنین نیاز مشتری، دارای موارد استفاده اختصاصی می باشند. نخستین نوع از این برج های نوری، برج نوری سیار با سبد متحرک می باشد، در این گونه به دلیل پوشش ارتفاع های بالا از ده تا چهل و پنج متر، امکان آسیب لامپ ها و پردازشگر های موجود در انتهای برج وجود داشته و در این صورت نیاز به تعمیر وجود خواهد داشت که با توجه به ارتفاع بالای آنها، این عمل بسیار وقت گیر و هزینه بر خواهد بود، اما تولید کنندگان با تعبیه یکی محور متحرک در راستای برج، امکان بالا و پایین کردن سیستم روشنایی را به وجود آورده اند تا با این کار، تعمیر و نگهداری از آن را تسهیل کرده و هزینه ها را پایین بیاورند.

در مدل های جدید تر این نوع، سیستم قفل سبد وجود داشته که باعث ایجاد ایمنی نسبی می شود زیرا در صورت پاره شدن سیم بکسل محور متحرک، این سیستم مانع از سقوط بخش روشنایی برج می شود. نوع دیگر از برج های متحرک، برج های سیار موتوری می باشند که آنها برای استفاده در معادن و محیط های نا هموار مناسب می سازد. در این نوع از برج ها، با استفاده از یک سیستم متحرک موتور، امکان جابجایی برج از یک نقطه به نقطه دیگر وجود خواهد داشت و با این کار می توان در نقاط دلخواه روشنایی ایجاد نمود و نیاز به استفاده از تعداد زیادی از برج ها را از بین خواهد برد. تفاوت در انواع مدل های این واحد های روشنایی فقط در سیستم حرکتی آنها نمی باشد بلکه می توان در بخش نوری نیز این تفاوت را مشاهده نمود.
در جدیدترین مدل ها به جای لامپ های جریان متناوب، از دیود های هالوژنی استفاده می شود که دارای طول عمر و روشنایی بالاتری بوده و همچنین نیاز به تعويض نیز نخواهند داشت.

شرکت صادراتی برج نوری سیار

شرکت صادراتی چراغ خیابانی فلزی همانطور که در بالا نیز بدان اشاره شد، توانایی علمی و صنعتی کشور به حدی رسیده است که با تولید برج نوری قابل حمل با کیفیت، موجبات صادرات آنها را فراهم کند که در این راستا مجموعه ما پیشگام صادرات برج نوری سیار می باشد و با تولید با کیفیت ترین محصولات در مناسب ترین قیمت، رتبه نخست صادرات این محصول را در بین شرکت های دیگر داخلی کسب کرده است.

مدیریت مجموعه بازرگانی الین

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.
09129511334

09151061334

مشاوره و فروش

مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button