مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت چراغ سرلوله فلزی حبابی

آنچه در این مقاله می خوانید...

جدیدترین نمونه چراغ سرلوله حیاطیبازار پخش چراغ فلزی پایه بلند
چه امتیازی به من میدین؟

چراغ سرلوله در محیط های باز مانند پارک ها، باغ ها، تالار ها و یا حتی کنار برخی خیابان ها به چشم می خورد. این چراغ ها علاوه بر تامین نور محیط اطراف خود، زیبایی خاصی را نیز به محیط اطراف خود منتقل می کنند.

چراغ سرلوله فلزی دارای کیفیت بالایی بوده و متناسب با محیط باز طراحی شده است از این رو در برابر زنگ زدگی بر اثر بارش باران و یا رطوبت هوا مقاوم می باشد. این چراغ ها در رنگ ها و مدل های مختلفی در بازار عرضه شده است.

قیمت چراغ سرلوله فلزی حبابی

جدیدترین نمونه چراغ سرلوله حیاطی

جدیدترین نمونه چراغ سرلوله حیاطی چراغ های سرلوله فلزی دارای اشکال و مدل های مختلفی می باشند که شما می توانید با توجه به نیاز خود برای استفاده در حیاط، باغ، ویلا و غیره آن هارا در دو نمونه پایه بلند و پایه کوتاه انتخاب نمایید. برای مثال در پارک ها برای ایجاد نور از چراغ فلزی پایه بلند استفاده می شود ولی در تالار ها و یا باغ ها برای استفاده در کناره های درب ورودی از نمونه های پایه کوتاه آن استفاده می کنند.

همچنین از نظر شکل ظاهری چراغ های سر لوله دارای تنوع بسیار زیادی می باشند که می توان چراغ سرلوله حبابی را یکی ار جدیدترین و زیبا ترین مدل های این نوع چراغ ها به شمار آورد. این نمونه علاوه بر داشتن زیبایی می تواند نور را نیز به خوبی در اطراف خود پخش کند و از این رو دارای طرفداران بسیاری نیز می باشد.

البته مدل های دیگری نیز مانند مدل سلطنتی و یا مدل پاریزی و غیره نیز در بازار وجود دارند که بیشتر برای زینب بخشیدن به مکان های خاص مانند تالار ها مورد استفاده قرار می گیرند. ولی مدل سرلوله حبابی با بازدهی نور فوق العاده، در این بین جدیدتر بوده و از کیفیت بالایی نیز برخوردار می باشد و بیشتر برای جنبه نور دهی از این نمونه استفاده می شود و معمولا دارای پایه های بلند نیز می باشد.

بازار پخش چراغ فلزی پایه بلند

بازار پخش چراغ فلزی پایه بلند شرکت های تولید کننده چراغ های سر لوله در تمامی استان های کشور دارای نمایندگی می باشند و شما می توانید با مراجعه به نمایندگی های فروش آن ها این چراغ های زیبا را خریداری نمایید. البته شما از طریق سایت اصلی  این شرکت ها نیز می توانید اقدام به خرید نمایید که با توجه به حذف واسطه ر این روش شما می توانید این چراغ ها را با قیمتی مناسب و در طرح و رنگ دلخواه انتخاب کرده و سپس آن ها را درب محل تحویل بگیرید.

مدیریت مجموعه بازرگانی الین

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.
09129511334

09151061334

مشاوره و فروش

مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button