مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت چراغ پارکی فلزی پایه بلند

آنچه در این مقاله می خوانید...

سایز های مختلف انواع چراغ پارکی فلزیمرکز خرید چراغ پارکی کلاسیک
چه امتیازی به من میدین؟

استفاده از انواع چراغ در فضاهای سبز و پارک ها امری ضروری می باشد. امروزه انواع چراغ پارکی در مدل های متنوع و در ابعاد مختلف طراحی و ساخته می شود. قیمت چراغ پارکی فلزی پایه بلند به فاکتورهای مختلفی وابسته است و مواردی نظیر کیفیت و جنس این محصول، اندازه و طرح آن، برند و شرکت تولید کننده ، روش خرید و فروش، میزان عرضه و تقاضا و …. بر قیمت این محصول تأثیر گذار می باشند.

قیمت چراغ پارکی فلزی پایه بلند

سایز های مختلف انواع چراغ پارکی فلزی

سایز های مختلف انواع چراغ پارکی فلزی انواع چراغ پارکی فلزی در سایزهای مختلف پایه بلند و یا پایه کوتاه  وجود دارند. این محصول در انداره های کوچک، متوسط و بزرگ وجود دارد. دارای بدنه ای فلزی محکم می باشد. این محصول با استفاده از فلزاتی همچون آلومینیوم، استیل و … ساخته می شود. این چراغ ها در برابر ضد زدگی و رطوبت مقاومت بالایی دارند و در شرایط آب و هوایی مختلف بسیار مقاوم بوده و عمر بالایی دارند.
این چراغ ها نوردهی بسیار خوبی دارند و در تاریکی شب محیط را به خوبی روشن نموده و علاوه بر زیبایی پارک ها و فضای سبز باعث ایجاد امنیت می شوند و تردد را آسان و راحت می کنند. چراغ فلزی پایه بلند در پارک ها و باغ ها کاربرد بیشتری دارند. این محخصول دارای چراغ های مدرن و لوکسی بوده که بسیار شیک و جذاب می باشد.
لامپ های استفاده شده در این چراغ ها از نوع کم مصرف می باشد و ارتفاع پایه این چراغ ها نیز متفاوت است. با نوجه به مقاوم بودن در شرایط مختلف جوی علاوه بر پارک ها در بسیاری از مکان های مختلف از جمله ویلاها، باغ ها، بیمارستان ها و حیاط و … مورد استفاده قرار می گیرد.

مرکز خرید چراغ پارکی کلاسیک

مرکز خرید چراغ پارکی کلاسیک یکی از مراکز خرید مطمئن و معتبر انواع چراغ پارکی کلاسیک با کیفیتی درجه یک و قیمتی مناسب همین شرکت می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه سفارش و ارسال کالا با کارشناسان واحد فروش در تماس باشید. چراغ های پارک و باغی کلاسیک یکی از انواع پر فروش و پر طرفدار این محصول می باشند، چرا که دارای طراحی زیبا و منحصر به فردی بوده و در ساخت آن از متریال درجه یک و با کیفیت استفاده شده است.
در کارخانه های تولید کننده انواع چراغ پارکی توسط تکنولوژی روز دنیا و با بهره گیری از طراحان مجرب و با رعایت استانداردهای لازم تولید می شود. این روزها برندهای متعددی در زمینه تولید انواع چراغ پارکی در حال فعالیت می باشند و در این امر رقابت زیادی با یکدیگر دارند و هدف آنها ارائه محصولی درجه یک با کارایی مطلوب می باشد.

مدیریت مجموعه بازرگانی الین

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.
09129511334

09151061334

مشاوره و فروش

مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button