مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

صادرات چراغ پارکی سلطنتی دو شاخه

آنچه در این مقاله می خوانید...

کشور های وارد کننده چراغ پارکی از ایرانتولید چراغ های پارکی سلطنتی
چه امتیازی به من میدین؟

چراغ پارکی دارای مدل و طرح های متنوعی است و در اندازه و ابعاد مختلف طراحی و تولید می شود. این محصول با توجه به کاربرد فراوان متقاضیان زیادی در داخل و خارج از کشور دارد. صادرات چراغ پارکی سلطنتی دو شاخه توسط شرکت های بازرگانی و با ضمانت کیفیت به بسیاری از کشورهای اطراف انجام می شود که به علت کیفیت بالا در آنجا نیز از فروش خوبی برخوردار می باشد.

صادرات چراغ پارکی سلطنتی دو شاخه

کشور های وارد کننده چراغ پارکی از ایران

کشور های وارد کننده چراغ پارکی از ایران امروزه ایران در زمینه تولیدات انواع چراغ های دکوراتیو پارکی و خیابانی و … پیشرفت زیادی کرده است و در اغلب شهرهای بزرگ کشور کارخانه های تولید کنده این محصول را در انواع مدل های جدید و با کیفیتی عالی تولید می کنند و از این رو بسیاری از کشورهای همسایه متقاضی این محصول تولید شده در کشور می باشند.

کشورهای افغانستان، عراق، ترکیه و ارمنستان و … وارد کنندگان انواع چراغ های پارکی از ایران می باشند که به علت طراحی زیبا و شکیل و کیفیت مرغوب در آنجا نیز مورد پسند مشتریان زیادی واقع شده است.
این محصول علاوه بر تنوع بالا در طرح و مدل از دوام و استحکام بالایی برخوردار بوده و در هر نوع شرایط آب و هوایی قابلیت استفاده را دارد و در برابر نوسانات مختلف جوی استقامت قابل قبولی دارد. از انواع طرح های چراغ پارکی می توان به چراغ پارکی حبابی، سلطنتی، فانوسی، قارچی، توپی، کلاسیک، کلبه ای و … اشاره کرد.

تولید چراغ های پارکی سلطنتی

تولید چراغ های پارکی سلطنتی تولید چراغ پارکی سلطنتی با استفاده از بهترین متریال و توسط تکنولوژی روز دنیا انجام می شود. شرکت های تولید کننده استانداردهای لازم را در تولید این محصول رعایت نموده تا بتوانند محصولی با کارایی مطلوب به مشتری ارائه نمایند و امروزه بسیاری از برندهای تولیدی انواع چراغ دکوراتیو و پارکی در این امر موفق بوده و توانسته اند، فروش بالایی از محصولات تولیدی خود در داخل و خارج از کشور داشته باشند.

این محصول دارای طرح و مدل های بسیار زیبا و شکیلی بوده و علاوه بر زیبا سازی فضا تأثیر زیادی در ایجاد امنیت بیشتر داشته و در شب باعث رفت و آمد بهتر می شود. این چراغ ها دارای بدنه ای فلزی و یا پلاستیکی بسیار محکم بوده که مقاومت بالایی در برابر انواع ضربه و عوامل مختلف فیزیکی و محیطی داشته و در مقابل زنگ زدگی و خوردگی مقاومت خوبی از خود نشان می دهند.
این محصول دارای پایه های بسیار محکم و با ارتفاع متنوع بوده که در دوام و ماندگاری بهتر چراغ ها نقش مهمی دارد. چراغ پارکی آلومینیومی دارای وزنی سبک و مقاومت و کیفیت خوبی است و در برابر پوسیدگی بسیار مقاوم می باشد.

مدیریت مجموعه بازرگانی الین

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.
09129511334

09151061334

مشاوره و فروش

مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button