مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

ارائه چراغ پارکی ارزان

آنچه در این مقاله می خوانید...

مزایای استفاده از چراغ پارکی چیست؟سفارش عمده چراغ پارکی ارزان
چه امتیازی به من میدین؟

چراغ پارکی ارزان به صورت عمده در مراکز توزیع معتبر ارائه می‌شود. این محصول برای خریداران و مصرف‌کنندگان عمده قابل دسترسی در این مراکز است تا نیاز عمده را برطف کند. وقتی در پارک راه می‌روین ممکن است توجهی به روشنایی نکنیم. این روشنایی به لطف این چراغ‌ها حاصل شده است و نقش بسزایی در روشن ماندن پارک‌ها و فضاهای باز داشته‌اند.

ارائه چراغ پارکی ارزان

مزایای استفاده از چراغ پارکی چیست؟

مزایای استفاده از چراغ پارکی چیست؟ پارک ها به دلیل فعالیت های مختلفی که در آنها انجام می شود، مناطق بسیار شلوغی هستند. این مناطق که به عنوان “ریه های سبز” شهرهای بزرگ شناخته می‌شوند.

فضاهای سبز مورد علاقه بزرگسالان و کودکانی هستند که صرف نظر از اینکه روز باشد یا شب، از فضای باز لذت می‌برند.

در ابتدای سال 2017، نظرسنجی CEP نشان داد که بیش از 50 درصد مردم به این مسئله به عنوان یکی از نگرانی های اصلی خود اشاره کرده اند.

به همین دلیل، روشنایی میادین پارک یکی از موارد اصلی نهادهای عمومی مانند شهرداری‌ها است. امروزه ابتکارات بی شماری در سراسر جهان وجود دارد که از روشنایی عمومی با LED پشتیبانی می‌کنند، به دلیل مزایایی که این فناوری از آن برخوردار است. 

فواید چراغ پارکی در مناطق شهری چیست؟ روشنایی چراغ پارکی به بهبود تشخیص چهره و درک رنگ کمک می‌کند، که جنبه های مهمی است که تجربه راه رفتن در شهر در شب را بهبود می بخشد. 

علاوه بر این، کارهای نظارت را تسهیل می‌کند زیرا دوربین های نظارتی نیز از این فناوری بهره مند می‌شوند.

امروزه روشنایی خیابان توسط این چراغ‌ها به طور گسترده ای استفاده می‌شود زیرا منابع را بهینه می‌کند. به عنوان مثال یک لامپ LED هفتاد درصد کمتر از انواع سنتی  انرژی مصرف می‌کند.

هزینه های اجرای و نگهداری آن کم است و عمر مفید آن به 50 هزار ساعت می‌رسد.

به طور خلاصه، استفاده از نور این نوع چراغ‌ها در پارک ها و میادین برای ساکنان آن یک مزیت است، زیرا خطر تصادفات را کاهش می‌دهد و احساس امنیت در مناطق سبز شهری را بهبود می‌بخشد.

سفارش عمده چراغ پارکی ارزان

سفارش عمده چراغ پارکی ارزان این چراغ‌ها را می‌توان به صورت عمده خریداری کرد. برای سفارش چراغ پارکی باید با مرکز معتبر توزیع این محصول ارتباط گرفت. ارائه چراغ پارکی با قیمت ارزان قابل در این مراکز انجام می‌شود. در اینجا نیز شما می‌توانید این محصول را به صورت عمده سفارش دهید.

به عنوان یک موضوع ایمنی عمومی، روشنایی مناطق سبز در داخل شهرها باید به افزایش دید مناطق تاریک که خطری برای مردم است، متمرکز شود.

عابران پیاده باید بتوانند موانع موجود در این مسیر را تشخیص دهند. از جمله گودال‌های موجود در چمن ها یا دیدن درختان و همچنین چهره افراد در حال عبور و مرور باید قابل رویت باشد.

در عین حال، این نورپردازی باید به گونه ای طراحی شود که میزان انتشار نور محدود باشد. یعنی اینکه نور در ناحیه‌های مورد استفاده متمرکز شود.

مدیریت مجموعه بازرگانی الین

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.
09129511334

09151061334

مشاوره و فروش

مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button