مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

صادرات چراغ باغی کلاسیک به صورت عمده

آنچه در این مقاله می خوانید...

نوع روشنایی چراغ های باغیشرکت تولید چراغ باغی کلاسیک
چه امتیازی به من میدین؟

چراغ باغی کلاسیک برای روشن کردن فضای باز مثل؛ باغ ها، ویلا ها، پارک ها، و… استفاده می شود. این نوع چراغ ها به فضا ها زیبایی نیز می دهند.

چراغ باغی کلاسیک به کشور های دیگر صادر می شودند. به ویژه مناطق خاورمیانه که تقاضا برای این محصول زیاد است. صادر کردن چراغ باغی کلاسیک به صورت عمده از لحاظ اقتصادی و قیمت به صرفه تر از خرده فروشی است، زیرا مستقیم و بدون هیچ واسطه ایی از تولید کننده تهیه می شوند.

صادرات چراغ باغی کلاسیک به صورت عمده

نوع روشنایی چراغ های باغی

نوع روشنایی چراغ های باغی امروزه برای روشنایی باغ ها، حیاط ها و… از چراغ های مخصوص استفاده می کنند، که علاوه بر زیبایی فضاها، نور کافی نیز برای روشن شدن دارند. همچنین این نوع چراغ ها چون در فضای باز استفاده می شوند، مقاومت بالایی دارند و کیفیت و ماندگاری خوبی دارند، زنگ نمی زنند و پوسیده نمی شوند.

چراغ های باغی در انواع های مختلفی وجود دارند، که هرکدام متناسب با فضا به کار می روند؛ چراغ هایی که دارای پایه های کوچک هستند، معمولا در باغچه ها و حیاط خانه ها کاربرد دارند، نور کافی و متناسب با حیاط و باغچه را ایجاد می کند، و روشنایی کافی دارد.

چراغ های باغی با پایه های بلند، که معمولا در باغ ها، پارک ها، ویلا ها استفاده می شود. این نوع چراغ روشنایی باغ و پارک ها و… را به اندازه کافی تامین می کند، و با نورانی کردن محیط به راحتی میتوان از آن فضا استفاده کرد. همچنین این نوع چراغ تا شعاع چند متری خود را نیز روشن می کنند.

نوعی از چراغ باغی وجود دارد که به تیر های نورانی معروفند، این نوع چراغ باغی به دلیل جنسی که پایه ها دارند، می توان در آن نیز چراغ هایی به کار برد که روشن شوند، دارای زیبایی و روشنایی زیاد است که نور کافی فضا را تامین می کند. استفاده از تیر نورانی برای چراغ محوطه مدرن بسیار مناسب و شیک است.

نوع دیگر چراغ های باغی، چراغ باغی دیواری است، که به همان اندازه نوع پایه ایی، روشنایی کافی را ایجاد می کند، و فضا را روشن می کند.

شرکت تولید چراغ باغی کلاسیک

شرکت تولید چراغ باغی کلاسیک شرکت های تولیدی چراغ باغی کلاسیک فراوان در جا های مختلف ایران وجود دارد، که انواع مختلف، طرح های گوناگون و متفاوت، و همچنین کیفیت های بالا و مرغوب تولید می کنند.

در کشور ایران مواد اولیه مرغوب و با کیفیت برای تولید این چراغ ها به کار می رود، به همین دلیل بهترین چراغ های باغی عرضه می شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر و جزئیات و راهنمایی و همچنین خرید کردن با شماره زیر تماس برقرار کنید.

مدیریت مجموعه بازرگانی الین

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.
09129511334

09151061334

مشاوره و فروش

مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button