مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تولیدکننده انواع برج نوری برقی

آنچه در این مقاله می خوانید...

معرفی برج نوری برقیکارکرد برج نوریعرضه بهترین برج نوری برقی صادراتی
چه امتیازی به من میدین؟

عملکرد برج نوری برقی تأمین نور مصنوعی در مکان هایی مانند سایت های ساختمانی یا مناطقی است که در شبکه تجاری آن ها امکان دسترسی به نور وجود ندارد. به این ترتیب می توان به لطف این تجهیزات جمع و جور که می توان آن ها را به مکان های لازم منتقل کرد نور را به هر مکانی آورد. اگر قصد خرید برج نوری برقی یا آشنایی با آن را دارید با ما همراه باشید.

برج نوری پارکی

معرفی برج نوری برقی

برج نوری برقی را فقط به عنوان برج های روشنایی پیدا خواهید کرد یا برای بهینه سازی انواع دیگر ماشین آلات مانند مجموعه ژنراتور طراحی شده اند.

چه نوع برج های روشنایی وجود دارد:

البته همه برج های نوری دارای سبک یکسان نیستند. بسته به نیاز شما، یکی یا دیگری برای شما بهتر خواهد بود. از نظر شدت می توانید گزینه هایی بین 2000 وات تا 4000 وات را پیدا کنید. ارتفاع برج ها بسته به دکل ها متفاوت است و بسته به دامنه منبع نور مورد نظر خود می توانید گزینه های مختلفی پیدا کنید.

کارکرد برج نوری

برج نوری پارکی

برج نوری سبک چگونه است و چگونه کار می کند:

مطمئناً قسمت های یک برج روشنایی شما را به یاد مجموعه ای از ژنراتور می اندازد، زیرا آن ها را به علاوه خود برج روشنایی با هم تقسیم می کند. ما می توانیم در مورد دو قسمت اصلی در برج های روشنایی صحبت کنیم:

 

بازوها یا تثبیت کننده های پشتیبانی: عملکرد آن ها تراز کردن تجهیزات و کمک به حفظ ثبات آن ها است، که با گسترش و تنظیم آن حاصل می شود.

موتور دیزل با ژنراتور جریان: در اینجا مجموعه ژنراتور ها را پیدا می کنیم.

تلسکوپ یا مفصلی: این را می توان به صورت هیدرولیکی یا دستی تا کرد و لامپ هالوژن به آن متصل می شود.

چه زمانی می توانم به یک برج سبک احتیاج داشته باشم:

انواع برج نوری می توانند برای چندین بخش و شرایط بسیار مفید باشند. جابجایی این تجهیزات آسان است، بنابراین می توان آن را به راحتی از یک مکان به مکان دیگر منتقل کرد و امکان کار با نور لازم بدون نیاز به سیم کشی را فراهم می کند و کارایی بیشتری نسبت به نورافکن های منفرد ارائه می دهد. مجموعه ی ما تولید کننده انواع این برج های نوری است پس این فرصت را از دست ندهید و با ما تماس بگرید.

عرضه بهترین برج نوری برقی صادراتی

برج نوری پارکی مرکز ما تولید کننده انواع برج نوری برقی با قیمت و کیفیت عالی است و اگر شما قصد خرید آن را دارید کافیست ان را از ما بخواهید. برج نوری تهران از شما دعوت می کند که این محصول را با صرف کمترین وقت و هزینه از سایت ما تهیه کنید پس فرصت را از دست ندهید و هر چه سریعتر برای خرید ان اقدم کنید. ما برای شما تخفیف های ویژه ای در نظر گرفته ایم بهترین ها را از ما بخواهید. 

مدیریت مجموعه بازرگانی الین

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.
09129511334

09151061334

مشاوره و فروش

مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button