مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

شرکت صادراتی چراغ پارکی زمینی در ابعاد گوناگون

آنچه در این مقاله می خوانید...

سایز چراغ های زمینی پارکیقیمت خرید چراغ پارکی زمینی عمده
چه امتیازی به من میدین؟

چراغ پارکی زمینی یکی از انواع چراغ ها می باشد که معمولا در پارک ها، بوستان ها، ویلاها و یا فضای سبز عمومی دیده می شود. این گونه چراغ ها به دلیل نصب بر روی پایه مناسب برای روشنایی بخشیدن و استفاده در مکان های بزرگ و شلوغ می باشد. به دلیل جنس درجه یک آلومینیومی، این محصولات تا سال ها در برابر گرما و سرما مقاوم هستند و در شرایط آب و هوایی مختلف کار می کنند. شرکت های زیادی در زمینه تولید و صادرات ابعاد مختلف این مدل چراغ های پارکی زمینی فعالیت می کنند.

شرکت صادراتی چراغ پارکی زمینی در ابعاد گوناگون

سایز چراغ های زمینی پارکی

سایز چراغ های زمینی پارکی شرکت های مختلفی که در زمینه ساخت چراغ های پارکی فعالیت می کنند پایه های این نوع چراغ ها را در سایز های کوتاه، متوسط و بلند متناسب با محیط مورد استفاده، تولید می کنند.

از جمله آن ها می توان به چراغ زمینی مدرن و چراغ پارکی پلاستیکی اشاره کرد که نسبت به محیط های مختلف در ابعاد متفاوتی تولید شده تا روشنایی مطلوبی برای محیط فراهم کند. نکته مهمی که وجود دارد این است که این مدل چراغ ها فقط مخصوص پارک ها و فضای سبز نیستند بلکه می توان در محیط های شخصی همانند ویلا ها و باغ ها با طراحی های سلطنتی و مدرن استفاده کرد.

برای مزین کردن و زیباسازی محیط می توان از لامپ های رنگی نیز در این چراغ ها استفاده کرد.

از جمله ویژگی های خاص چراغ های پارکی زمینی می توان به نداشتن محدودیت در استفاده از آن ها در شرایط مختلف آب و هوایی و همچنین در ارتفاعات مختلف اشاره کرد.

تولیدکنندگان این چراغ های برای ساخت انواع سایزهای چراغ های پارکی زمینی از رنگ الکترواستاتیک در پایه آن ها بهره می گیرند.

قیمت خرید چراغ پارکی زمینی عمده

قیمت خرید چراغ پارکی زمینی عمده شرکت های تولید کننده چراغ های پارکی زمینی با توجه به سایز های مختلف این مدل چراغ ها و سبک های مختلف آن قیمت های متفاوتی بسته به نوع درخواست مصرف کننده عرضه می کنند.

شرکت ها سالانه مقدار زیادی از این نوع چراغ های را در شهر های مختلف عرضه می کنند که معمولا  در شهر های بزرگ و پایتخت ها مصرف و استفاده این چراغ های نسبت به شهرهای دیگر بیشتر می باشد.

خریداران باید در هنگام خرید این چراغ ها دقت زیادی به کیفیت جنس و رنگ بدنه و همچنین نوع لامپ های به کار رفته در آن داشته باشند تا بهترین نوع محصول را با بهترین قیمت خریداری کرده باشند. بهترین راه برای خرید این چراغ های مراجعه به وبسایت خود شرکت ها می باشد، که در کنار فروش بدون واسطه این محصولات شما را از خدمات گوناگون بهره مند می سازند.

مدیریت مجموعه بازرگانی الین

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.
09129511334

09151061334

مشاوره و فروش

مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button