مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

پخش چراغ توپی دیواری

آنچه در این مقاله می خوانید...

نحوه نصب چراغ توپی دیواریتولید چراغ توپی دیواری
چه امتیازی به من میدین؟

چراغ توپی دیواری برای نصب بر روی دیوار ساخته شده اند و قابلیت نصب بر روی سقف را ندارند. کلید روشنایی چراغ از قبل در مرحله ی ساخت، ساختمان بر روی دیوار قرار گرفته شده است. معمولا برای نصب راحت تر چراغ توپی دیواری از قلاب های مخصوص استفاده می کنند. این قلاب ها نشان می دهند که چراغ دقیقا کجا باید نصب شود. برای نصب چراغ میتوانید با درل محل نصب چراغ را سوراخ کنید. نکته ی مهم در استفاده از درل نوع دیوار است، دیوار های گچی در مقابل دیوار های بتونی راحت تر سوراخ می شوند.

پخش چراغ توپی دیواری

نحوه نصب چراغ توپی دیواری

نحوه نصب چراغ توپی دیواری  برای نصب چراغ توپی دیواری باید از یک چهارپایه استفاده کنید تا به راحتی بتوانید چراغ را در ارتفاع مورد نظر نصب کنید. از دیگر ابزار آلات مورد نیاز برای نصب این مدل چراغ ها می توان به پیچ و رول پلاک اشاره کرد. برای نصب این چراغ ها اگر تجربه و تخصص کافی را ندارید بهتر است از یک نفر کمک بگیرید زیرا تشخیص سیم کشی درست در این کار اهمیت دارد که نیازمند تخصص می باشد. در سیم کشی معمولا سیم های فاز و نول با رنگ های متفاوت نشان داده می شوند. اتصال سیم ها از طریق ترمینال برق انجام می شود.

تولید چراغ توپی دیواری

تولید چراغ توپی دیواری تولید کننده های زیادی در این زمینه فعالیت می کنند که اگر شما قصد خرید عمده را داشته باشید می توانید از طریق مشاورین فروش این سایت اقدام کنید تا با قیمت بسیار مناسب انواع چراغ توپی دیواری را خریداری کنید.

در بازار چراغ های توپی دیواری از سی هزار تومان به بالا به فروش می رسند. این چراغ ها در مدل ها و رنگ های مختلف و متنوع تولید می شوند. از این مدل چراغ ها در حیاط خانه ها و محوطه های باز نیز استفاده می شود و جلوه ای خاص به محیط می دهند.

مدیریت مجموعه بازرگانی الین

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.
09129511334

09151061334

مشاوره و فروش

مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button