مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

شرکت پخش چراغ ویلایی پایه بلند

آنچه در این مقاله می خوانید...

بهترین چراغ برای مسیر پیاده روی ویلابررسی دقیق تر قیمت چراغ ویلایی پایه بلند
چه امتیازی به من میدین؟

یکی از تجهیزات مهم موجود در ویلا ها، بوستان ها، باغ ها و فضاهای سبز چراغ ها هستند که علاوه بر اینکه روشنایی محیط را تامین می کنند در زیباتر شدن محیط نیز تاثیر گذار هستند. چراغ ویلایی پایه بلند یکی از زیباترین چراغ هایی است که می توان در فضای ویلا و حیاط از آن استفاده نمود. امروزه چراغ ویلایی پایه بلند در انواع طرح ها و مدل ها تولید و عرضه می شود.

شرکت پخش چراغ ویلایی پایه بلند

بهترین چراغ برای مسیر پیاده روی ویلا

بهترین چراغ برای مسیر پیاده روی ویلا همان گونه که گفته شد نورپردازی حیاط و مسیر پیاده روی ویلا یکی از مواردی است که تاثیر به سزایی در زیبایی فضا و چشم انداز دارد. معمولا از چراغ ویلایی ایستاده برای روشنایی بخشیدن به مسیر پیاده روی ویلا ها و معابر استفاده می شود. این محصول در دو نوع چراغ ویلایی پایه بلند و چراغ ویلایی پایه کوتاه در بازار موجود است و افراد با توجه به سلیقه شخصی خود آن را انتخاب و خریداری می نمایند.

چراغ های ویلایی پایه بلند با توجه به اینکه قسمت بیشتری از فضا را پوشش می دهند و علاوه بر کف مسیر، ارتفاع بیشتری را نیز روشن می کنند معمولا طرفداران بیشتری دارند. یکی از اجزای این چراغ ها را حباب ها تشکیل می دهند. حباب این چراغ ها در سایز ها و اشکال مختلفی تولید می شوند که شکل معمول آن ها کروی یا توپی است اما می توانند طراحی های بسیار متنوع دیگری نیز داشته باشند.

این حباب ها می توانند مات یا شفاف بوده و انواع رنگ ها را داشته باشند. یکی دیگر از اجزای چراغ ویلایی ایستاده پایه آن است که معمولا فلزی هستند و از جنس آلومینیوم اند.

بررسی دقیق تر قیمت چراغ ویلایی پایه بلند

بررسی دقیق تر قیمت چراغ ویلایی پایه بلند قیمت چراغ ویلایی پایه بلند از فاکتور های بسیاری مانند جنس ، قطر و ارتفاع پایه و تعداد شعله هایی که بر روی پایه موجود است و همچنین جنس و سایز حباب ها و میزان نور دهی و کیفیت لامپ های استفاده شده در این محصولات تبعیت می کند. پایه های این چراغ ها ممکن است یک، دو یا سه شعله باشند و یا دارای تعداد بیشتری شعله بیشتر باشند.

روی این پایه ها نیز معمولا با رنگ ضد آب پوشیده شده است تا در برابر رطوبت و همچنین تابش آفتاب مقاوم باشند . در شرایط کنونی با توجه به ازدیاد تولید و عرضه کنندگان، این محصولات با قیمت رقابتی در بازار وجود دارند؛ پس می توانید انواع چراغ ویلایی ضد آب را به راحتی و متناسب با سلیقه و نیاز خود تهیه نمایید.

مدیریت مجموعه بازرگانی الین

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.
09129511334

09151061334

مشاوره و فروش

مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button