مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز خرید چراغ خیابانی پایه دار

آنچه در این مقاله می خوانید...

بررسی ارتفاع استاندارد برای چراغ خیابانی پایه دارتولید کننده برتر چراغ خیابانی پایه دار
چه امتیازی به من میدین؟

چراغ خیابانی پایه دار یکی از تجهیزات مهم در معابر و تجهیزات پارکی است که با وجود آن در هنگام تاریکی هوا محوطه را روشن و افراد می توانند از روشنایی آن در هنگام گشت و گذار و یا در رانندگی کردن از نور آن استفاده کنند؛ برای بهره وری از مرکز خرید چراغ خیابانی پایه دار می توانید از این سایت استفاده کنید.

مرکز خرید چراغ خیابانی پایه دار

بررسی ارتفاع استاندارد برای چراغ خیابانی پایه دار

بررسی ارتفاع استاندارد برای چراغ خیابانی  روشن نگه داشتن معابر از گذشته تاکنون یک امر بسیار حیاتی بوده است. امروزه چراغ خیابانی پایه دار این امر را آسان کرده است. چراغ خیابانی باید ویژگی هایی نظیر صرفه جویی در برق و همچنین امکان تعویض چراغ را داشته باشد که در هنگام خراب شدن به سادگی بتوان آن را تعویض کرد.

یک مسئله مهمی که در این چراغ پایه دار وجود دارد وجود ارتفاع استاندارد آن است که هم نباید خیلی پایین و نه خیلی بالا باشد. تنظیم و تولید این چراغ باید طوری انجام گیرد که گرد و غبار و بارش آن را اذیت نکند که بستگی به ارتفاع چراغ دارد؛ معمولا ارتفاع آن باید بین ٣ متر تا ۱۴ متر باشد که به وسیله پایه آن که به دو صورت است که یا لوله ای و یا چند وجهی است که به وسیله پوشش گالوانیزه گرم و یا رنگ که به وسیله براکت که می تواند یک طرفه و یا دو طرفه و حتی چهار طرفه باشد مونتاژ و تولید شود و همان طور که می دانید پایه چراغ خیابانی نقش زیادی در ارتفاع چراغ دارد.

ارتفاع استاندارد باعث می شود که نور چراغ به صورت یکنواخت در محیط پراکنده شود و فقط یک نقطه نزدیک را روشن ننماید؛ پس بنابراین در هنگام خرید باید چراغ خیابانی پایه دار که دارای ارتفاع استانداری است را خرید کرد.

تولید کننده برتر چراغ خیابانی پایه دار

تولید کننده برتر چراغ خیابانی پایه دار  تولید کننده برتر چراغ خیابانی پایه دار تمام مکانیزم ها و استاندارد های ویژه را در ساخت و تولید چراغ بهره می برنند که هم این محصول دوام و کارایی بالایی داشته و هم خدمات پس از فروش و گارانتی لازم را دارا باشد که در هنگام خرید با خیال راحت به تهیه آن بپردازید. همچنین طول و ارتفاع و جنس پایه خود مشتری می تواند تغییر دهد و با توجه به محلی که می خواهید برای نصب آن استفاده کنید تمام راهنمایی های لازم را به مشتریان داده می شود.

جهت خرید چراغ خیابانی با قیمت مناسب و ارزان تر از همه جا و با کیفیت عالی کافی است با مشاوران فروشی که در این زمینه فعالیت می کنند مشورت و بعد اقدام به خرید نمایید.

مدیریت مجموعه بازرگانی الین

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.
09129511334

09151061334

مشاوره و فروش

مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button