مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت خرید چراغ پارکی مدرن

آنچه در این مقاله می خوانید...

راهنمای نورپردازی فضای پارکتولید کننده چراغ پارکی مدرن در انواع مدل
چه امتیازی به من میدین؟

مکان های تفریحی مانند پارک ها و فضاهای سبز در هنگام شب نیاز به تجهیزات روشنایی مناسب دارند تا امنیت و ایمنی لازم را برای کسانی که در حال تردد از آن مکان هستند فراهم نمایند. به همین سبب است که بسیاری از کارخانجات تولیدی در سراسر دنیا اقدام به ساخت و ارائه انواع چراغ پارکی مدرن نموده اند. قیمت این محصولات با توجه به متریال اولیه ای که در ساخت آنها به کار رفته، همچنین ابعاد و شکل ظاهری آن با همدیگر تفاوت هایی دارند.

قیمت خرید چراغ پارکی مدرن

راهنمای نورپردازی فضای پارک

راهنمای نورپردازی فضای پارک همانگونه که می دانید پارک ها و فضاهای سبز، جزو ملزومات اصلی زندگی شهری به شمار می روند و باید نه تنها در روز باعث ایجاد امنیت و حس شادابی و نشاط در وجود افراد شوند، بلکه در شب هنگام نیز با نور پردازی زیبا و عالی، روشنایی کامل و ایمنی را برای ساکنین شهرها به وجود آورند.
یکی از مهمترین مواردی که موجب ایجاد چنین فضایی می شود، اجرای صحیح نور پردازی و روشنایی در این فضاها می باشد.

در این بخش به چند نکته که می تواند به عنوان راهنمای نورپردازی فضای پارک مطرح شود اشاره می کنیم:

  • چراغ های پارکی را باید در مسیر اصلی پارک و فضاهای سبز نصب نمود.
  • بهترین فاصله ای که می توان این چراغ ها را در آن قرار داد در مسیر های اصلی حدود 10 متر و در مسیرهای فرعی به میزان 20 الی 25 متر می باشد.
  • نور پردازی در قسمت پله های پارک باید به شیوه ای باشد که برای پله ها سایه به وجود نیاورد و همچنین اولین و آخرین پله به خوبی قابل مشاهده باشد.
  • باید در هنگام خرید چراغ های پارکی به ظاهر آنها دقت فراوانی نموده و سعی کنید نمونه هایی را تهیه کنید که علاوه بر ایجاد روشنایی خوب و عالی، زیبایی و جذابیت فراوانی نیز داشته باشند.
  • برای فضاهای بزرگ باید از چراغ پارکی پایه بلند استفاده نمود و تا بخش وسیعی از فضا را به خوبی روشن نمایند.

تولید کننده چراغ پارکی مدرن در انواع مدل

تولید کننده چراغ پارکی مدرن در انواع مدل در کشورمان کارخانجات معتبری وجود دارند که به عنوان تولید کننده انواع چراغ پارکی ارزان و مدرن به فعالیت مشغول بوده و با بهره گیری از جدیدترین تکنولوژی روز دنیا، اقدام به تولید این محصول در انواع و اقسام مدلهای زیبا و دیدنی نموده اند.
خوشبختانه مدتهاست شاهد فروش چراغ پارکی صادراتی در بازارهای جهانی نیز می باشیم و این محصول بسیار مورد توجه مشتریان قرار گرفته است.
با استفاده از این چراغ ها می توان نورپردازی یک دست و هماهنگی را با کمترین هزینه برای محیط مورد نظر به وجود آورد و به این صورت روشنایی و ایمنی آن را تامین کرد.

مدیریت مجموعه بازرگانی الین

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.
09129511334

09151061334

مشاوره و فروش

مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button