مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش چراغ حیاطی پایه بلند فلزی

آنچه در این مقاله می خوانید...

شناسایی عوامل مهم کیفیتی چراغ حیاطیسفارش انواع چراغ حیاطی پایه بلند مدرن
چه امتیازی به من میدین؟

روشنایی خوب حیاط ایمنی را افزایش می دهد ، امنیت را فراهم می کند و ظاهر محل سکونت شما را تقویت می کند. انتخاب نور مناسب برای نیازهای شما می تواند اثربخشی را بهبود بخشد و در هزینه شما صرفه جویی کند. به همین منظور به شما توصیه می شود به سراغ فروشگاه های چراغ حیاطی پایه بلند فلزی بروید.

فروش چراغ حیاطی پایه بلند فلزی

شناسایی عوامل مهم کیفیتی چراغ حیاطی

شناسایی عوامل مهم کیفیتی چراغ حیاطی انتخاب درست چراغ های بیرونی حیاط برای امنیت و صرفه جویی در مصرف انرژی بسیار حائز اهمیت است.

چراغ حیاط برای تأمین امنیت شبانه و روشن کردن مسیرهای رانندگی و ساختمان پس از تاریکی استفاده می شود. با انتخاب نور مناسب ، ضمن صرفه جویی در انرژی ، نتیجه ی مورد نظر شما نیز حاصل می شود.

شناسایی عوامل مهم کیفیتی چراغ حیاطی
چقدر نور نیاز است؟

شدت نور در چراغ ها اندازه گیری می شود. یک لومن انرژی سبک که روی یک پا مربع قرار می گیرد یک شمع پا را ایجاد می کند. برای امنیت و وضعیتی عادی و معمولی در حیاط ، شدت نور یک شمع نیم تا دو پا توصیه می شود.

این شدت نور با 100 تا 175 وات اندازه لامپ ایجاد می شود که 25 فوت بالاتر از سطح زمین قرار گرفته و بیش از 8000 فوت مربع را تحمل نمی کند. شدت نور بیشتر ممکن است در مناطقی با فعالیت زیاد یا در نزدیکی ورودی های ساختمان کارایی داشته باشد.

فیکسچرهای سبک کدامند؟

لامپ های بدون محافظ، نور را از همه جهات ارسال می کنند. حتی وسایل جانبی استاندارد رو به پایین می توانند یک سوم از نور خود را به طرفین از دست دهند. یک رفلکتور کامل پارابولیک باعث می شود بیشترین نور به زمین در منطقه مورد نظر شما هدایت شود و این طور شما می توانید با یک لامپ کوچکتر شدت نور مورد نظر را فراهم کنید.

چه نوع لامپی مناسب تر است؟

بازده لامپ یکی از فاكتورهای مورد توجه است و در لومن های نور در هر وات مصرف برق اندازه گیری شده، تا حد زیادی متفاوت است. برخی از لامپ ها برای شروع یا رسیدن به شدت کامل ، کند هستند.

لامپ های رشته ای و هالوژن استاندارد فقط 15 تا 20 لومن در هر وات تولید می کنند ، اما فوراً روشن می شوند. آنها بهترین گزینه هستند برای زمانی که مدت استفاده کوتاه باشد.

لامپ های فلورسنت جمع و جور 45 تا 100 لومن در هر وات ایجاد می کنند. لامپهای هالید فلزی تقریبا دو برابر از بخار جیوه کارآمد هستند ، و لامپهای سدیم با فشار بالا کمی بیشتر هستند. لامپهای سدیم کم فشار بالاترین راندمان را دارند ، اما به دلیل رنگ پرتقالی، بسیار نادر از آنها استفاده می شود.

چه کنترلی لازم است؟

بسیاری از وسایل چراغ حیاط با یک فتوکنترلر از پیش سیمی شده اند که لامپ را هنگام غروب و یا در سپیده دم روشن می کند. انرژی اضافی را می توان با استفاده از یک کنترلر ذخیره کرد که علاوه بر این می تواند لامپ را برای قسمت دوم ساعات شب خاموش کند.

این دستگاه ها با نام “نیمه شب” یا “کنترل زمان قابل انتخاب” ، باعث صرفه جویی در مصرف انرژی و کاهش آلودگی نوری ناخواسته می شوند.برای روشنایی منطقه در ورودی های ساختمان ، پیاده روی یا مناطق کار مانند مخازن سوخت ، کنترل های حسگر حرکت را در نظر بگیرید.

سفارش انواع چراغ حیاطی پایه بلند مدرن

سفارش انواع چراغ حیاطی پایه بلند مدرن برای سفارش انواع چراغ حیاطی مدرن که البته انواع چراغ پایه بلند فلزی آن بیشترین خریدار را دارد، می توانید با مراجعه به سایت های فروشنده و انتخاب مورد مناسب برای خود، به راحتی این خرید را انجام دهید.

مدیریت مجموعه بازرگانی الین

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.
09129511334

09151061334

مشاوره و فروش

مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button