مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت انواع چراغ ویلایی پایه بلند

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشخصات چراغ ویلایی درجه یکسفارش انواع چراغ ویلایی پایه بلند
چه امتیازی به من میدین؟

برای زیبایی و روشنایی ویلا، انواع چراغ ویلایی پایه بلند(Long base villa lamp) بسیار پر کاربرد و پر مصرف می باشد، این چراغ با کیفیت بسیار بالایی تولید می شود و با پایه بلندی که دارد، به خوبی محیط اطراف خود را روشن می کند.

برای آگاهی از قیمت آن، می توان به مراکز و یا سایت های فروش مراجعه کرد و با مقایسه قیمت های مختلف، چراغ مورد نظر در طرح و اندازه دلخواه را خریداری نمود، جنس و سایز آن در تغییر قیمت نقش اساسی دارند.

قیمت انواع چراغ ویلایی پایه بلند

مشخصات چراغ ویلایی درجه یک

مشخصات چراغ ویلایی درجه یک چراغ ویلایی درجه یک، مشخصات خاصی دارد، این چراغ، یک چراغ ویلایی ضد آب می باشد و در مقابل رطوبت و بارش برف و باران، کاملا مقاوم بوده و طوری طراحی شده، که آب به آن نفوذ نمی کند، چون نفوذ آب در آن باعث اتصالات و برق گرفتگی می شود و بسیار خطرناک می باشد.

این چراغ به صورت ایستاده تولید می شود و چراغ ویلایی ایستاده، علاوه بر زیبایی ویلا، به خوبی اطراف خود را روشن می کند و بهتر است برای روشنایی بیشتر، به فاصله کمی از این چراغ ها در فضای ویلا تعبیه شود و بنا به سلیقه خود می توان از لامپ های یک رنگ یا چند رنگ استفاده کرد.

یکی دیگر از مشخصات این چراغ، تنوع رنگ و مدل آن می باشد، این چراغ در رنگ و طرح های بسیار متنوع تولید می شود، که همگی با کیفیت هستند و با توجه به سلیقه و بودجه خود می توان، آن را خریداری کرد و به راحتی در ویلا نصب نمود و از زیبایی و روشنایی آن لذت برد.

مشخصه بارز دیگر این چراغ، تعویض راحت لامپ آن می باشد، اگر لامپ این چراغ بسوزد و یا دچار مشکل شود، به راحتی می توان آن را از محفظه نگهدارنده خارج و تعویض کرد و این یکی از مزیت بسیار مهم این چراغ درجه یک در هنگام خرید می باشد و برای خریداران مقرون به صرفه می باشد.

تولید کننده طراحی اچراغ ویلایی پایه بلند را بگونه ای در نظر گرفته است که کارایی در اغلب محوطه های بیرونی را داشته باشد .

در واقع می توان از این مدل چراغ بعنوان چراغ های پارکی؛چراغ ویلایی؛ چراغ چمنی ؛چراغ حبابی ؛چراغ محوطههم استفاده کرد.

سفارش انواع چراغ ویلایی پایه بلند

سفارش انواع چراغ ویلایی پایه بلند برای سفارش انواع چراغ ویلایی مدل پایه بلند، می توان به مراکز تولیدی و فروش آن مراجعه کرد و چراغ مد نظر را در رنگ و مدل دلخواه سفارش داد و پس از آماده شدن، با پرداخت هزینه، آن را تحویل گرفت و به راحتی در ویلا نصب کرد.

همچنین برای سفارش این چراغ می توان به سایت های اینترنتی تولیدکنندگان آن مراجعه کرد و با توجه به مدل های ارائه شده و قیمت های ثبت شده، چراغ مورد پسند را اینترنتی سفارش داد و آن را با بسته بندی کامل درب منزل تحویل گرفت و این روش خرید، امروزه بسبار رونق پیدا کرده است.

گروه تولیدی صنایع روشنایی الین یکی از بزرگترین طراحان و تولید کنندگان چراغ های پارکی؛ چراغ باغی؛ چراغ ویلایی؛ چراغ چمنی ؛چراغ حبابی ؛چراغ خیابانی؛ چراغ محوطه ؛پایه چراغ پارکی ؛پایه چراغ چمنی ؛پایه چراغ باغی و مبلمان شهری میباشد.

متخصصان و فعالان حوزه تولید چراغ روشنایی در ایران ضمن ایجاد اشتغال و تامین نیازهای داخلی صادر کننده انواع چراغ روشنایی به کشورهای همجوار نیز می باشند.

کنترل کیفی نظارت دقیق پروژه های تولیدی هدفمند برای کسب رضایت مشتری می باشد. چیزی که با افتخار در طی چند دهه اخیر به جزوه رزومه قوی صنایع روشنایی الین بوده است.

استعلام قیمت و ثبت سفارش :09129511334

مدیریت مجموعه بازرگانی الین

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.
09129511334

09151061334

مشاوره و فروش

مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button