مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

بازار فروش چراغ خیابانی مدرن

آنچه در این مقاله می خوانید...

معرفی چراغ های خیابانی چند شاخهتوزیع کننده چراغ خیابانی مدرن
چه امتیازی به من میدین؟

چراغ خیابانی مدرن یکی از انواع چراغ کارآمد برای روشن کردن فضاهای باز است. بازار فروش چراغ خیابانی مدرن در سال‌های اخیر و با توجه به مصرف کم برق این نوع چراغ ها بسیار رواج پیدا کرده است و این محصول همواره خریداران بیشتری را به خود جذب می نماید. بازار فروش چراغ خیابانی مدرن، به صورت اینترنتی و غیرحضوری نیز فعالیت می کند و با توجه به پیشرفت تکنولوژی می توان از روش غیرحضوری برای خرید این محصول بهره برد. 

بازار فروش چراغ خیابانی مدرن

معرفی چراغ های خیابانی چند شاخه

معرفی چراغ های خیابانی چند شاخه امروزه چراغ خیابانی چند شاخه به دلیل تولید نور بیشتر و گرفتن فضای بسیار کمتر مورد توجه قرار دارد. چراغ های چند شاخه شامل مدل های مختلفی از جمله چراغ‌های دو، سه، چهارشاخه و غیره می‌شود. در اینجا به برخی از مشخصات چراغ های چند شاخه می پردازیم: 

  • جنس بدنه: جنس بدنه چراغهای چند شاخه معمولاً از آلومینیوم ضدزنگ است و به همین دلیل برای استفاده در فضاهای باز که در معرض باران و برف قرار دارند بسیار مناسب به شمار می‌رود. 
  • حباب چراغ: حباب چراغ که به عنوان لایه روی چراغ مورد استفاده قرار می گیرد، شیشه‌ای کاملا براق و عبور دهنده نور است. حباب چراغ خیابانی چند شاخه  قابلیت عبور بیش از ۹۰ درصد از نور تولید شده از خود را دارد. 
  • انواع چراغ چند شاخه: چراغ های چند شاخه به صورت کلی به دو نوع تقسیم می شوند: چراغ های آویزی چند شاخه که جهت نور و لامپ آنها به سمت پایین بوده و می تواند فضا را روشن نماید و چراغ های لوستری که جهت نور آنها به سمت بالا بوده و بیشتر برای موارد زینتی مورد استفاده در پارک ها و یا باغ های شخصی مورد استفاده قرار می‌گیرد. 
  • موارد استفاده: استفاده از چراغ های چند شاخه های خیابانی و موارد بسیار زیادی را شامل می‌شود و می‌توان از آن در کوچه ها، خیابان، پارک ها، جاده ها، سردر ورودی شهرها، باغ های سنتی، باغ های مخصوص مراسم، باغ های شخصی و غیره استفاده نمود. 

توزیع کننده چراغ خیابانی مدرن

توزیع کننده چراغ خیابانی مدرن توزیع کننده چراغ مدرن خیابانی این محصول را در انواع متنوعی مانند دو شاخه و سه شاخه و … در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد. این توزیع کننده در توزیع چراغ خیابانی، از روشها و بسته‌بندی های استفاده می‌کند که چراغ ها در طول مسیر هیچ گونه ضربه ای ندیده و کاملا سالم و درجه یک به دست مصرف کنندگان برسند. 

توزیع کننده چراغ مدرن خیابانی این محصول را به تمامی نقاط و شهرها و روستاهای ایران ارسال می نماید و به دلیل استفاده های گسترده از این محصول در تمامی نقاط ایران سعی در ارسال این محصول به تمامی نقاط دارد. خریداران عمده این توزیع کننده معمولاً مغازه های لوازم الکتریکی و یا شهرداری ها هستند که در خیابان ها و مکان‌های گسترده از این محصول استفاده می نمایند. 

مدیریت مجموعه بازرگانی الین

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.
09129511334

09151061334

مشاوره و فروش

مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button