مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

بهترین مارک چراغ باغی فلزی ایستاده

آنچه در این مقاله می خوانید...

راهنمای نصب چراغ باغی فلزیخرید چراغ باغی فلزی ایستاده
چه امتیازی به من میدین؟

چراغ باغی فلزی ایستاده یکی از نمونه های باکیفیت و مرغوب این محصول است که در طرح و مدل های مختلف عرضه شده و هر یکی دارای مشخصه و قیمت های متنوعی می باشد و در مراکز فروش نیز می توان بهترین مارک های آن را تهیه نمود‌ که به دلیل دوام خوبی که دارد خریداران زیادی را به خود اختصاص داده است‌

بهترین مارک چراغ باغی فلزی ایستاده

راهنمای نصب چراغ باغی فلزی

راهنمای نصب چراغ باغی فلزی چراغ باغی فلزی بسته به نوع آن به گونه های مختلفی نصب می شود در نصب نمونه های ایستاده پایه بلند، صفحه پایه دار مخصوص در کف مورد نظر با ملات محکم نصب می شود و پایه نیز بر روی صفحه پیچ یا اجرا می شود و اگر از نوع پایه کوتاه باشد کف پایه در سطح مورد نظر در سوراخ هایی که تعبیه شده پیچ و پلاک می شود.

در صورتی که چراغ باغی دیواری یا سردری باشد نیز سوراخ هایی در زیر یا پشت چراغ تعبیه شده که در محل یا سطح دیوار پیچ و پلاک می شود. چراغ فلزی از نمونه های باکیفیت است که دارای رنگ های کوره ای با پوشش ضد خوردگی مقاوم شده می باشد.

چراغ های باغی ایستاده همانطور که قبلا گفتیم دارای دو نمونه پایه کوتاه و بلند است که تعداد چراغ هایی که بر روی آنها نصب می شود یک تا چهار عدد می باشد که بسته به مساحت محیط مورد نظر می توان آن را انتخاب کرد و اکثرا در فضاهای بزرگ نمونه های پایه بلند انتخاب می شود.

خرید چراغ باغی فلزی ایستاده

خرید چراغ باغی فلزی ایستاده خرید چراغ باغی فلزی ایستاده در مراکز مختلفی انجام می شود که هر یک در کار خرید و فروش این محصول می باشند و با شناخت کاملی که در مورد انواع این محصول دارند به ارائه نمونه های متنوع می پردازد و با عملکرد درست خود به بهترین نحو ممکن نیاز بازار را رفع می کنند.

چراغ باغی ایستاده فلزی دارای پایه با ضخامت و ارتفاع مختلفی بوده و بسته به کیفیت نیز نرخ های متنوعی را به خود اختصاص داده است که خریداران می توانند بسته به بودجه و سلیقه خود نمونه دلخواه را خریداری کنند.

حبابی چراغ باغی نیز دارای دو مدل شیشه ای و پلی کربنات است که هر کدام دارای مشخصه مختلف و قیمت های متنوعی می باشد و با رنگ ها و سایزهای متنوعی که در این نمونه ها وجود دارد نیاز همه ی مشتریان پوشش داده می شود که این محصول دارای استفاده های بالایی در پارک، فضاهای سبز، حیاط های منازل مسکونی، تجاری و دولتی، خیابان ها و … مورد استفاده قرار می گیرد.

مدیریت مجموعه بازرگانی الین

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.
09129511334

09151061334

مشاوره و فروش

مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button