مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش چراغ پارکی کلاسیک پایه کوتاه قیمت عمده

آنچه در این مقاله می خوانید...

نکات کلیدی نورپردازی در محوطه پارکخرید جدیدترین چراغ پارکی کلاسیک پایه کوتاه
چه امتیازی به من میدین؟

پردازش نور با توجه به بازتاب و دادن ابعاد مختلف به اجسام به عنوان یک عنصر معجزه انگیز در دکورهای مختلف مخصوصا در فضاهای سبز و پارک ها شناخته می شود، ما در این مطلب به عنوان یکی از معتبرترین مراکز فروش چراغ پارکی کلاسیک پایه کوتاه به ذکر نکاتی مهم در مورد نورپردازی پارک و خرید چراغ پارکی چمنی می پردازیم.

فروش چراغ پارکی کلاسیک پایه کوتاه قیمت عمده

نکات کلیدی نورپردازی در محوطه پارک

نکات کلیدی نورپردازی در محوطه پارک همان گونه که در بخش نخست به صورت مختصر بیان کردیم بدون هیچ تردیدی نورپردازی  یکی از اصلی ترین فاکتورها در ایجاد جذابیت و زیبایی در مکان های مختلف مخصوصا پارک های محسوب می شود،اهمیت این موضوع تا حدی است که باید حتی به ریزترین جزئیات در پردازش نور و چراغ های پارکی توجه شود تا پارک مورد نظر هرچه بیشتر به سمت جذابیت پیش برود.

ما در این بخش بنا داریم به بیان نکات کلیدی در مورد نورپردازی محوطه پارک بپردازیم:

  • یکی اصلی ترین نکات در مورد نورپردازی پارک، مهندسی چینش نورهای مختلف است،به عنوان مثال باید به فاصله ی استاندارد چراغ ها از هم،انتخاب نوع چراغ مناسب هر فضا، دقت بسیاری شود.
  • در برخی از پارک ها دیده می شود که نور بسیار خسته کننده و یکنواخت از کار درآمده است،بهتر است که در نصب نورهای پارک همه ی نورها از یک رنگ و طیف نباشند و همه در یک سطح نباشند و از چراغ های پایه کوتاه نیز در محوطه استفاده شود.
  • نکته ی اساسی در مورد چراغ های پارک این است که شکل چراغ، رنگ نور،اندازه ی چراغ و قدرت نور آن با توجه به فضای پارک و متناسب با آن انتخاب شود به عنوان مثال در بخش هایی که نیمکت های مخصوص استراحت وجود دارد بهتر است از نورهای ملایم و آرامش بخش استفاده شود و در بخش بازی کودکان از نورهایی به رنگ شاد استفاده شود.
  • نکته ی بعد چینش دقیق و استاندارد چراغ ها و سیم کشی و خرید چراغ باکیفیت  از نظر ایجاد ایمنی است، چرا که رفت آمد زیاد و همچنین شرایط جوی مختلف از جمله برف و باران ممکن است باعث تخریب نور پارک شود. 

خرید جدیدترین چراغ پارکی کلاسیک پایه کوتاه

خرید جدیدترین چراغ پارکی کلاسیک پایه کوتاه اگر شما مخاطب گرامی در پی یافتن و خرید چراغ پارکی کلاسیک پایه کوتاه برای استفاده در ویلا،حیاط و فضای سبز مورد نظر خود هستید، ما به عنوان تولیدی چراغ پارکی و مرکز خرید جدیدترین انواع این محصول، این افتخار را سهم خود کرده ایم که به منظور تسهیل در روند خرید متناسب مشتریان، انواع مختلف چراغ های پارکی پایه کوتاه با کیفیت را در سایت فروشگاه خود عرضه نموده ایم.

خریداران عزیز با مراجعه به سایت ما می توانند پس از مشاهده  و اطلاع از ویژگی های خاص انواع محصولات و آگاهی از قیمت روز هرکدام، در نهایت محصول مورد نظر خود را با قیمتی بسیار مناسب و کیفیتی عالی تهیه نمایند و از مزایای آن در جذابیت فضای مورد نظر خود نهایت استفاده را ببرند.

مدیریت مجموعه بازرگانی الین

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.
09129511334

09151061334

مشاوره و فروش

مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button