مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

صادر کننده چراغ حیاطی کلاسیک ایستاده

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشخصات فنی چراغ کلاسیک مناسب حیاطفروش بهترین چراغ حیاطی کلاسیک
چه امتیازی به من میدین؟

چراغ حیاطی کلاسیک چراغ‌هایی هستند که دارای نور های زیبا برای حیاط می باشند. این چراغ ها دارای مدل های مختلف و طرح های زیبایی است. ما بزرگ ترین صادر کننده چراغ حیاطی کلاسیک ایستاده هستیم. این نوع چراغ ها به خاطر اینکه داخل حیاط نصب می شوند دارای جنسی مقاوم هستند. این چراغ ها فقط اطراف خود را روشن نمی‌کنند بلکه حباب های مقاومتی هستند که دارای عمری طولانی هستند.

صادر کننده چراغ حیاطی کلاسیک ایستاده

مشخصات فنی چراغ کلاسیک مناسب حیاط

مشخصات فنی چراغ کلاسیک مناسب حیاط اگر برای حیات های خود به دنبال چراغ های زیبا و کارآمد می گردید باید اطلاعات کافی را در این زمینه داشته باشید. یک چراغ حیاطی مناسب باید طبق ارتفاع دیوارها و اندازه حیات باشد و می‌تواند پایه کوتاه داشته باشد یا پایه بلند و همچنین نور دهی بالایی داشته باشد یا نور دهی متوسط یعنی به صورت یک شعله و دو شعله یا سه شعله که آخری حیات شما را نورانی خواهد کرد.چراغ های کلاسیک دارای مشخصات ویژه ای هستند که آنها را نسبت به چراغ های دیگر برتری می دهند. ما تولید کننده چراغ حیاطی دیواری هستیم.

جنس قطعه های اصلی این نوع چراغ ها از جنس آلومینیوم می باشد همچنین کاور این نوع چراغ ها فولادی است و قسمت های دیگرش از جنس آلومینیوم است و زنگ نمی زند.پوشش این چراغ ها به رنگ پودری پلی استر مقاوم می‌باشد و پوسته پوسته نمی‌شود چرا که باید در برابر اشعه های مضر و اشعه های uv مقاوم باشد همچنین به گونه‌ای است که اگر گرد و غبار و مه باشد نور لامپ را به خوبی می‌تواند از خود عبور دهد و همه جا را روشن کند.

وسایلی که در این چراغ ها استفاده شده از بهترین و مرغوب ترین مواد به کار برده شده تهیه شده زیرا باید آنقدر مقاوم باشد تا بتواند در فضای آزاد و باز در هر شرایطی سالم بماند.این نوع چراغ ها جدا از روشنایی که دارند دارای ظاهر زیبا و شکیل هستند به گونه ای که شما در زیر این چراغ ها در شب می توانید ضیافتی شاعرانه را با دوستان و خانواده داشته باشید.

فروش بهترین چراغ حیاطی کلاسیک

فروش بهترین چراغ حیاطی کلاسیک چراغ حیاطی مدرن جزء چراغ های با کیفیتی است که ما تولید کرده‌ایم و اینک فروش بهترین چراغ حیاطی کلاسیک را در مراکز فروش خود داریم. امروزه چراغ های زیبایی برای حیاط ها با ابتکار ساخته شده است که توانسته است نظر مشتریان زیادی را به خود جلب کند. این چراغ ها می توانند یک شعله و دو شعله و سه شعله باشند این بستگی به سلیقه شما دارد که چه نوع چراغی را بخواهید استفاده کنید.

این چراغ ها دارای لامپ های ال ای دی هستند که بسیار به صرفه و کم هزینه هستند. شما می‌توانید پر نور ترین چراغ ها را در حیاط خود نصب کنید با خرید و نصب این چراغ ها حیاط شما دارای درخشش فوق العاده می شود.

مدیریت مجموعه بازرگانی الین

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.
09129511334

09151061334

مشاوره و فروش

مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button