مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت حباب پلی کربنات وارونه شب تاب

آنچه در این مقاله می خوانید...

معرفی انواع حباب پلی کربنات خرید حباب پلی کربنات وارونه شب تاب
چه امتیازی به من میدین؟

حباب پلی کربنات وارونه از مواد مقاوم در مقابل اشعه های خورشید و آنتی یو وی در داخل کشورمان تهیه شده است که به صورت نشکن می باشند و برای نصب در باغ ها و محوطه و فضای سبز و … با دو رنگ سفید و مشکی استفاده می شوند. 

قیمت حباب پلی کربنات وارونه شب تاب

معرفی انواع حباب پلی کربنات

معرفی انواع حباب پلی کربنات حباب پلی کربنات در سایز های متنوع و مختلف برای کاربرد های متنوع تولید می شود و عمر طولانی دارند که سایز های آن در 6 اندازه 15، 20، 25، 30، 35 و 40 سانتی متری در نظر گرفته شده است.

از ان جایی که حباب های پلی کربنات برای مصارف گوناگون مورد استفاده قرار می گیرد در طرح ها و شکل های مختلفی نیز به صورت معلق و دیواری تولید می شوند.

حباب های پلی کربنات وارونه از طراحی پیشرفته مازی نور بهره برده است و دارای بدنه با دوام و مستحکم و درجه حفاظت بالا می باشد که استفاده از ان ها سبب صرفه جویی در مصرف انرژی می شود و سازگاری زیادی با طبیعت دارد این حباب ها در قیاس با لامپ های فلورسنتی نیز بازدهی بیشتری دارند.

از موارد مصرفی این محصول می توان به حباب پلی کربنات حیاطی، حباب پلی کربنات برای روشنایی فضای آزاد و فضای بسته، حباب پلی کربنات خیابانی و … اشاره کرد. 

خرید حباب پلی کربنات وارونه شب تاب

خرید حباب پلی کربنات وارونه شب تاب نورپردازی چشم نواز و زیبا یک امر طبیعی و ضروری برای ایجاد یک فضای آرام و دلنشین و البته راحت است و به عبارتی محیطی که ما ایجاد می کنیم نشانگر شخصیت ماست همین توضیح ها کافی است تا شما تصمیم بگیرید از حباب های پلی کربنات به منظور تزئین حیاط و فضای خود و دیگر مکان هایی که در ان رفت و آمد دارید استفاده کنید و جهت خریداری ان اقدام نمایید.

جنس حباب های پلی کربنات وارونه شب به گونه ای در نظر گرفته شده است که در برابر نور خورشید دچار هیچ گونه تغییر نمی شود و دیگر جایی برای نگرانی به جهت شکستن و ترک برداشتن حباب ها به دلیل قرار گرفتن در مقابل نور خورشید باقی نگذاشته است این حباب ها دوام حدودا 10 ساله به طور تضمینی دارند که سبب می شود تا با خاطری آسوده و بی هیچ نگرانی از فرسودگی و خراب شدن ان، این محصول را خریداری نمایید.

حباب پلی کربنات وارونه شاب را می توانید به دو صورت عمده و خرده متناسب با نیاز و مصرف خود تهیه کنید. طبیعی است که هر چه سایز و اندازه حباب بزرگتر باشد قیمت ان نیز بیشتر می شود.

مدیریت مجموعه بازرگانی الین

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.
09129511334

09151061334

مشاوره و فروش

مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button