مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

صادرات انواع چراغ توپی باغی

آنچه در این مقاله می خوانید...

اطلاعاتی جامع درباره چراغ توپیفروش ویژه چراغ توپی باغی
چه امتیازی به من میدین؟

انواع چراغ توپی باغی با تنوع رنگی زیادی که دارد سبب شده است تا طرفداران زیادی به سمت این محصول جذب شوند. یکی از ویژگی های چراغ کاغذی توپی این است که حمل راحتی دارد و مناسب برای استفاده در همه فضا ها است. چراغ توپی دیواری طراحی منحصر به فردی دارد و در باغ ها و ویلا ها کاربرد زیادی دارد.صادرات انواع گراغ توپی باغی برای تاجران سود زیادی دارد و تاجران این محصول را به صورت عمده صادر می کنند و در اختیار خریداران قرار می دهند.

صادرات انواع چراغ توپی باغی

اطلاعاتی جامع درباره چراغ توپی

اطلاعاتی جامع درباره چراغ توپی چراغ توپی با نام چراغ حبابی هم شناخته می شود و منشا نور در وسط حباب قرار دارد این چراغ مناسب برای استفاده در فضای باغ، حیاط و ویلا است و در انواع مختلفی تولید می شود این محصول علاوه بر این که نور زیادی را پخش می کند زیبایی چشم گیری هم دارد. چراغ های توپی در مدل های پایه بلند، بدون پایه،پایه کوتاه و دیواری و سقفی هم وجود دارد.

چراغ توپی بدون پایه مناسب برای نورپردازی فضای چمن و باغ است که زیبایی زیادی دارد، چراغ توپی دیواری هم روی پایه قرار می گیرد و به حالت افقی روی دیوار نصب می شود. چراغ توپی سقفی هم در حالت معلق از سقف نصب می شود.چراغ پایه دار بلند هم دارای پایه فلزی است که پایه داخل زمین قرار دارد و لامپ روی آن نصب می شود. از قابلیت های چراغ بدون پایه هم این است که هم می توان روی زمین آن را نصب هم و هم روی دیوار قرار داد.

از ویژگی های چراغ توپی این است که در برابر وزش باد مقاوم است و در فضاهای بزرگ قابل استفاده است و نور زیادی را ایجاد می کند و بدون این که لامپ آن داغ شود حرارت تولید می کند و به گونه ای طراحی شده اند که در محیط های تجاری و مسکونی هم قابل استفاده هستند.

فروش ویژه چراغ توپی باغی

فروش ویژه چراغ توپی باغی نمایندگان فروش با فروش ویژه چراغ توپی باغی این اطمینان را به خریداری می دهند که محصولی با کیفیت را خریداری کنند. بازار فروش این محصول همیشه پر رونق است و کارخانه های تولید کننده این چراغ ها را در حجم بالا تولید می کنند تا نیاز مراکز فروش را رفع کنند.چراغ های توپی باغی دارای ابعاد و جنس های مختلفی است و همین مسئله در قیمت آن تاثیرگذار است.

شرکت های تولید کننده زیادی این کالا را تولید می کنند و نمایندگی های فروش فعالی در سطح شهر ها دارند و مصرف کننده با مراجعه به این نمایندگی و گرفتن مشاوره می تواند چراغی که مد نظر دارد را خریداری کند.

مدیریت مجموعه بازرگانی الین

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.
09129511334

09151061334

مشاوره و فروش

مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button