مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز پخش چراغ باغی فلزی ایستاده

آنچه در این مقاله می خوانید...

آموزش نصب انواع چراغ باغی دیواریخرید مستقیم بهترین چراغ باغی فلزی
چه امتیازی به من میدین؟

امروزه نور و روشنایی بخش انکار ناپذیر زندگی ما شده اند و اگر جایی فاقد این موهبت باشد فعالیت و زندگی در آنجا امکان پذیر نیست. خانه ها، فروشگاه ها، ادارات، خیابان ها و جاده ها و حتی اتوموبیل ها همه نیازمند روشنایی هستند تا قابلیت استفاده را داشته باشند. 

یکی از این موارد باغ ها و حیاط ها هستند که نیازمند چراغ باغی فلزی یا بلاستیکی هستند. در این مکان ها با استفاده از این چراغ ها علاوه بر روشنایی بخشیدن به محیط باغ و باغچه، نورپردازی و زیبایی محیط، و از همه مهم تر امنیت باغ تامین می شود. نوع فلزی دارای مقاومت بیشتر و ماندگارتر و نوع پلاستیکی ارزان تر و سبک تر است. و انتخاب آن بستگی به خود مشتری دارد. برای اماکن پرخطر و با اهمییت بالا نوع فلزی توصیه می شود.

این اجناس که قطعاً با آن ها بیگانه نیستید و در تمام محیط های بیرونی با آن مواجه شدید انواع مختلفی دارد، از جمله ایستاده بلند، ایستاده کوتاه که بیشتر در دکور کردن باغچه و یا روی دیوار ها ماربرد دارند و دیواری که معمولاً دور تا دور فضای محصور برای روشنایی دیوارها و ایجاد امنیت و زیبایی نصب می گردند.

مرکز پخش چراغ باغی فلزی ایستاده

آموزش نصب انواع چراغ باغی دیواری

آموزش نصب انواع چراغ باغی دیواری نصب چراغ باغی دیواری پیچیدگی زیادی ندارد مشروط به اینکه برق کار باغ سیم کشی ها را به طور صحیح انجام داده باشد، به راحتی می توان سیم های چراغ و برق اصلی را البته از طریق یک ترمینال برق به هم متصل نمود و نور چراغ را تامین کرد.

اما نکته اصلی نصب خود چراغ است که بستگی به نوع چراغ دارد. برخی دارای قلاب هستند و با ایجاد یک یا دو میخ در محل مورد نظر میتوان عملیات نصب را به راحتی انجام داد. مورد بعدی که پرکاربرد تر است پیچ و مهره یا پرچ است که در این صورت پس از جا نمایی چراغ دیوار را با مته در محل پیچ یا پرچ سوراخ کرده و پس از عملیات اتصال سیم ها چراغ را در جای درست قرار داده و با استفاده از پیچ یا پرچ چراغ را تثبیت می کنیم. امروزه برای انواع پلاستیکی از چسب های مخصوص هم استفاده می کنند که بسیار راحت است و با تزریق چسب به تکیه گاه چراغ آن را مستقیم به دیوار می چسبانند.

خرید مستقیم بهترین چراغ باغی فلزی

خرید مستقیم بهترین چراغ باغی فلزی برای خرید چراغ فلزی ایستاده یا دیواری و انواع آن می توان از مراکز فروش لوازم الکتریکی و روشنایی دیدن کرد. در تهران خیابان لاله زار و خیابان طالقانی مرکز خرید و فروش این نوع کالا به صورت عمده و تک می باشند و شاید بهتر باشد به دلیل تنوع در جنس و قیمت حداقل نگاهی به این دو بازار انداخت. همچنین برخی کارخانه های تولیدی نیز عرضه مستقیم دارند که با یک جستجوی ساده اینترنتی می توان آن ها را پیدا نمود.

در اطراف باغ ها در خارج شهرها نیز فروشگاه های تجهیزات پارکی و باغی وجود دارند که می توانند این نیاز را برآورده کنند.

مدیریت مجموعه بازرگانی الین

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.
09129511334

09151061334

مشاوره و فروش

مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button