مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید چراغ سرلوله حیاطی پلاستیکی

آنچه در این مقاله می خوانید...

مهم ترین ویژگی چراغ سرلوله حیاطیقیمت چراغ سرلوله حیاطی حبابی
چه امتیازی به من میدین؟

یکی از قسمت های اصلی تشکیل دهنده چراغ های حیاطی چراغ سر لوله می باشد. این چراغ ها از جنس پلاستیک ساخته شده اند. خرید چراغ سرلوله حیاطی پلاستیکی  از بازار می تواند نیاز به این محصول را تامین کند. آیا از ویژگی های این چراغ اطلاع دارید و می دانید  چگونه و از کجا می توان اقدام به خرید چراغ سرلوله حیاطی نمود؟خرید چراغ سرلوله حیاطی پلاستیکی

مهم ترین ویژگی چراغ سرلوله حیاطی

مهم ترین ویژگی چراغ سرلوله حیاطی چراغ سرلوله حیاطی یک حباب قرار گرفته شده بر روی یک پایه بوده که بر روی سر لوله در ارتفاع های مختلف نصب می شود. این چراغ می تواند در تامین روشنایی محوطه ویلاها ها، باغ ها و اماکن صنعتی مورد استفاده قرار گیرد.

جنس پلاستیکی این چراغ ها از نوع ABS  که نوعی پلی کربنات است می باشد که در مقابل اشعه ماوراء بنفش مقاومت بسیار بالایی داشته و رنگ خود را از دست نمی دهند. از دیگر ویژگی‌های این چراغ ها مقاومت بالای آنها نسبت به ضربه و برخی عوامل طبیعی از قبیل سرما و گرما می باشد.

این چراغ ها خاصیت الکترواستاتیک داشته و گرد و غبار را به خود جذب نمی کنند. طول عمر بالای این چراغ ها از ویژگی های منحصر به فرد آنها بوده و به وسیله سرپیچ های سرامیکی به سر لوله چراغ حیاطی متصل می‌شوند.

کیفیت پلاستیک مورد استفاده در این چراغ ها به نحوی است که نور متصاعد شده از لامپ را به خوبی به بیرون از خود پخش می کنند و به این ترتیب نقش مهمی در روشنایی محیط بیرونی ایفا می نمایند.

چراغ حیاطی پلاستیکی همچنین نسبت به رطوبت و باران مقاومت بالایی دارند و بنابراین محافظ بسیار خوبی برای لامپ داخل حباب می باشند.

این چراغ ها در انواع رنگ سفید، نقره ای، مشکی و طلایی در بازار عرضه شده اند و بنابراین می توانند برای نورپردازی فضاهای مختلف مورد استفاده قرار بگیرند.

قیمت چراغ سرلوله حیاطی حبابی

قیمت چراغ سرلوله حیاطی حبابی فروشگاه های عرضه انواع لوازم الکتریکی و روشنایی و کسانی که به صورت پیمانکاری انجام خدمات مربوط به احداث انواع سیستم های روشنایی را انجام می دهند همچنین صادر کنندگان این گونه محصولات به کشورهای دیگر می توانند از چراغ سرلوله حیاطی حبابی برای توسعه کسب و کار خود استفاده کنند.

برای اطلاع از قیمت این چراغ و سایر مشخصات آن می توانید با مسئول فروش ما ارتباط برقرار کرده و سفارش خود را اعلام نمایید. شایان ذکر است که کسانی که اقدام به سفارش عمده چراغ سرلوله حبابی می نمایند می توانند آن را با قیمت ارزان تری به دست آورند.

همچنین امکان ارسال سفارشات به کلیه نقاط ایران در کوتاه ترین زمان از جانب ما ممکن می باشد.

مدیریت مجموعه بازرگانی الین

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.
09129511334

09151061334

مشاوره و فروش

مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button