مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت برج نوری 25 متری ارزان

آنچه در این مقاله می خوانید...

عوامل موثر در مقاومت برج نوریمراکز فروش برج نوری 25 متری
چه امتیازی به من میدین؟

برج های نوری در مکانهایی بسیار بزرگ استفاده می شود اصلاً در مکان های سخت و ناهموار از برج های نوری برای روشنایی استفاده می‌شود همچنین از این برج ها در استادیوم، هتل ها، ورزشگاه ها و غیره استفاده می شود یکی از انواع برج های نوری برج نوری 25 متری می باشد همانطور که از نامش پیداست این برج دارای ارتفاع ۲۵ متر است که محل مورد نظر را روشن می کند.

عوامل موثر در مقاومت برج نوری

برج های نوری دارای توان روشنایی بسیار بالا می باشند که یک محیط بسیار بزرگ را می توانند بدون ایجاد هیچ گونه سایه روشن کنند به همین دلیل در ورزشگاه‌ها و پالایشگاه‌ها از این برج ها استفاده می شود بر روی هر برج نوری تعداد بسیار زیادی پروژکتور نصب می‌شود که این پروژکتورها هستند که باعث روشنایی منطقه می شوند در حالت کلی برج های نوری دارای ۳۶ پروژکتور می باشند.

ارتفاع برج های نوری متفاوت می باشد که معمولاً به محل نصب آنها بستگی دارد همچنین مقاومت این برج های نوری بستگی به مواردی دارد که آنها را ذکر خواهیم کرد.

یکی از عوامل مقاومت برج های نوری، زمین نصب شده بر روی آن می باشد اگر خاک زمین سست باشد این برج ها نیز مقاومت نخواهند داشت پس قبل از نصب برج های نوری باید مقاومت خاک زمین را در نظر گرفت پس از آن باید به شرایط جوی محیط توجه نمود اگر محیط شرایط جوی خوبی نداشته باشد باعث پوسیدگی و یا از بین رفتن برج می‌شود البته توجه داشته باشید که در هر محیط با توجه به شرایط جوی آن برج نوری مناسب آن را نصب می کنند.

یکی از انواع برج نوری برج نوری دستی می باشد این برج ها فاقد الکتروموتور می باشد به این صورت که با توجه به یک هندل برق در آنها تولید می شود این برج ها که الکتروموتور ندارند از قیمت کمتری نیز برخوردار هستند.

برج نوری یکی از مهمترین سازه‌های استفاده شده برای روشنایی معابر می باشد که نقشه برج نوری با توجه به مکان استفاده آن متفاوت می باشد زیرا در هر مکان نیازهای مختلفی مد نظر قرار می‌گیرد.

مراکز فروش برج نوری 25 متری

برج نوری ۲۵ متری توسط شرکت های مختلفی تولید می شود که با توجه به برند این برج های نوری مراکز فروش آن نیز متفاوت می باشد شما در ابتدا می توانید در مورد برند مورد نیاز خود تحقیق کنید پس از آن می توانید به این مراکز مراجعه کنید و برج نوری مناسب خود را سفارش دهید همچنین می‌توانید از طریق اینترنتی نیز آن را سفارش داده و این روش نیز از روش قبلی بسیار راحت تر و مقرون به صرفه تر می باشد اما به معتبر بودن سایت مورد نظر خود نیز توجه داشته باشید.

مدیریت مجموعه بازرگانی الین

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.
09129511334

09151061334

مشاوره و فروش

مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button