مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

نمایندگی فروش چراغ چمنی پایه کوتاه 3 وات

آنچه در این مقاله می خوانید...

اطلاعات کاربردی در خصوص چراغ چمنی 3 واتواحد پخش چراغ چمنی پایه کوتاه در تهران
چه امتیازی به من میدین؟

چراغ چمنی پایه کوتاه وسیله ای است که از آن برای روشن کردن و نورایی کردن فضا ها متنوع مانند: پارک، حیاط ویلا، حیاط تالار، فضای سبز و … استفاده می شود این چراغ ها به خاطر این که در فضای رو باز و آزاد قرار داده می شوند باید از کیفیت بسیاری برخوردار باشند. 

نمایندگی فروش چراغ چمنی پایه کوتاه 3 وات

اطلاعات کاربردی در خصوص چراغ چمنی 3 وات

اطلاعات کاربردی در خصوص چراغ چمنی 3 وات در ساخت چراغ چمنی پایه کوتاه از متریال و مواد اولیه مرغوب که اغلب از جنس آلومینیوم خالص است استفاده می شود تا در برابر عوامل طبیعی مانند: تابش شدید آفتاب، تغییرات دمایی فصل ها، گرد و غبار، برف و باران کیفیت خود را حفظ نماید و دچار رنگ پریدگی و زنگ زدگی نشود.

چراغ چمنی 3 وات با پرتاب نور آی پی 66 برای استفاده در مکان های باز مناسب است و ولتاژ 220 ولت دارد و توان مصرفی آن برابر با 3 وات است عمر مفید این چراغ 30000 ساعت می باشد و ضمانت 2 ساله دارد ابعاد این چراغ کاربردی به صورت 6 سانتی متر قطر، 8 سانتی متر طول و 7.5 سانتی متر پایه می باشد و وزن چندان سنگینی نیز ندارد و به راحتی می توانید ان را جا به جا کنید.

چراغ چمنی 3 وات دارند رده انرژی آ+ است و نوری به رنگ سفید و انبه ای منتشر می کند و بدنه ای به رنگ مشکی دارد.

از چراغ چمنی 3 وات برای نور پردازی درختان، نورپردازی نمای ساختمان، نورپردازی گیاهان، نورپردازی فضای سبز و نورپردازی ویترین مغازه ها و فروشگاه نیز استفاده می شود.

واحد پخش چراغ چمنی پایه کوتاه در تهران

واحد پخش چراغ چمنی پایه کوتاه در تهران چراغ های چمنی در طرح و مدل های متنوع و گوناگون تولید می شود و سایز ها و اندازه های مختلفی دارد که به راحتی می تواند پاسخگوی تمامی سلیقه ها باشد.

در ساخت پایه چراغ های چمنی از مواد گوناگونی می توان استفاده کرد که هر کدام کیفیت و ویژگی و البته قیمت مختلفی دارند و به همین خاطر است که در موقع خرید و فروش با قیمت های مختلفی از این محصول مواجه می شویم اما خب طبیعی است که با حذف واسطه ها و خرید از واحد های پخش و تولید کننده ها قیمت این محصول به مراتب مناسب تر است به خصوص زمانی که با میزان و تعداد بالا خریداری شود.

چراغ های چمنی پایه هایی با جنس های مختلف دارند که در بازار به اسم پایه چراغ گالوانیزه، کلاسیک، مدرن، چند وجهی و فلزی شناخته می شوند و ارتفاع تقریبی 12 الی 80 سانتی متر دارند و رنگ بدنه آن ها به صورت الکترواستاتیک کوره ای است.

مدیریت مجموعه بازرگانی الین

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.
09129511334

09151061334

مشاوره و فروش

مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button