مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید انواع چراغ پارکی حبابی

آنچه در این مقاله می خوانید...

سایز های مختلف حباب چراغ پارکیقیمت روز چراغ پارکی حبابی
چه امتیازی به من میدین؟

چراغ پارکی حبابی در انواع مختلف جهت زیباسازی محیط های باز به صورت مستقیم عرضه می گردد. از ویژگی مهم این چراغها که منجر به خرید عمده آن گردیده مصرف انرژی پایین و تنوع رنگ آنها است. از طرفی جنس بدنه این چراغها به گونه ای است که می تواند در مقابل هر گونه زنگ زدگی در مقابل آسیب های محیطی از قبیل باد و باران جلوگیری نماید.

خرید انواع چراغ پارکی حبابی

سایز های مختلف حباب چراغ پارکی

  • سایز های مختلف حباب چراغ پارکیوارونه
  • شطرنجی
  • مدل لاله
  • مدل شقایق

و بسیاری از مدل‌های دیگر که سبب شده تا زیبایی پارکها در اثر استفاده از حباب های متنوع بیشتر از گذشته باشد. از طرفی همانطور که میدانید هر چه فضا بازتر باشد حباب های بزرگتری نیاز است در این صورت از حباب های بزرگتر باید استفاده نمود. بنابراین انتخاب یک حباب بستگی به لامپ‌های قرار داده شده در آن فضا دارد .

حباب ها دارای سایزهای مختلفی هستند:

  • ۱۵
  • ۲۰
  • ۲۵
  • ۳۰
  • ۳۵
  • ۴۰

تنوع و زیبایی این حباب ها سبب شده تا امروزه در سطح شهر زیبایی خاصی را مشاهده کنیم. البته حباب هایی که بر روی لامپ های داخل پارک استفاده می گردد از جنس های مختلفی نیز تشکیل شده است که هر کدام دارای ویژگی و کاربرد خاصی است.

قیمت روز چراغ پارکی حبابی

قیمت روز چراغ پارکی حبابی یکی از پارامترهای بسیار با هم که در زیباسازی پارک ها نقش بسیار زیادی دارد چراغ هایی است که در داخل پارکها نصب می گردد و به آن چراغ پارکی گفته می شود. این چراغ ها  یک شکل و یک رنگ نیستند بلکه دارای انواع مختلفی اند و تنوع رنگ در آنها بسیار زیاد می باشد.

از طرفی این چراغ ها دارای کاربرد مختلفی می باشند و کیفیت آنها نیز متفاوت می باشد. چراغ ها به دلیل اینکه در محیط باز از آن استفاده می باشد دارای ویژگی خاصی هستند از جمله اینکه باید از حبابهایی استفاده نمود که دارای مقاومت بالایی باشند.

همانطور که می دانید ما در کشوری هستیم که تنوع آب و هوایی بسیار زیادی داریم به عنوان مثال شهرهای شمالی دارای بارش های شدیدی هستند به همین دلیل چراغ های حباب داری که داخل پارکهای این شهر قرار می گیرد باید به صورت ضد آب باشند. همین طور در شهرهای جنوبی کشور به دلیل داشتن گرد و غبار و بادهای شدید نمی توان هرگونه چراغ حبابدار داخل پارکهای آن شهر نصب کرد. بنابراین در هنگام خرید به دو مورد باید توجه نمود یکی پایه چراغ پارکی مناسب و دیگری حباب هایی هستند که بر روی این چراغ ها قرار می گیرد زیرا نسبت به گرد و غبار و عوامل محیطی باید مقاوم باشند.

استفاده از چراغ پارکی مدرن سبب شده تا پارکها از زیبایی خاصی برخوردار باشند. بنابراین انتخاب نوع چراغ و جنس آن به اطلاعات زیادی نیاز دارد. قیمت این چراغها به دلیل تنوع زیاد و با توجه به نوسانات دلاری به روز محاسبه می شود. توصیه ما این است که جهت اطلاع از قیمت روز آن با شماره تلفن های این شرکت ارتباط برقرار نمایید.

مدیریت مجموعه بازرگانی الین

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.
09129511334

09151061334

مشاوره و فروش

مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button