مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش ویژه چراغ پارکی ایستاده

آنچه در این مقاله می خوانید...

چراغ پارکی در چند مدل ساخته می شود؟عرضه کننده چراغ پارکی ایستاده
چه امتیازی به من میدین؟

چراغ های پارکی معمولاً در محوطه هایی مانند خیابان، ویلا، پارک و فضای سبز استفاده می‌شود.این چراغ  بر روی یک پایه محکم نصب می‌گردد و داخل آن یک لامپ قرار می‌گیرد که نور و روشنایی محیط مورد نظر را تامین می‌کند. مرکز ما با فروش ویژه چراغ پارکی ایستاده به شما عزیزان برای خرید یک محصول با کیفیت و مقاوم تضمین شده کمک می کند.

فروش ویژه چراغ پارکی ایستاده

چراغ پارکی در چند مدل ساخته می شود؟

چراغ پارکی در چند مدل ساخته می شود؟ چراغ  پارکی مدرن یک محصول بسیار مهم برای طراحان محیط شهری است که باید از زیبایی و استقامت بالایی برخوردار بوده و نورپردازی و روشنایی آنها نیز بازدهی مناسبی داشته باشد. از انواع چراغ پارکی دوشاخه، چمنی، آلومینیومی و پایه فولادی وجود دارد.
این پایه ها معمولا در دو طرف پیاده‌روها قرار می‌گیرد که مسیرها را برای عابرین روشن  می‌کنند بیشترین استفاده را در پارک ‌ها دارد به همین دلیل به چراغ پارکی معروف شده است و در بسیاری از باغ، ویلا، حیاط، دانشگاه ها و غیره استفاده می‌شود. اکثرا این محصولات برای روشنایی از لامپ‌های کم مصرف استفاده می‌کنند که بسیار به صرفه است.
چراغ های پارکی با پایه فولادی قیمت مناسبی دارد و سرعت تولید آن ها بسیار زیاد است که از پرطرفدارترین نوع پایه چراغ ها در کشور است و معمولاً ارتفاع پایه ها از ۳ تا ۳ و نیم متر است، بسیار کم مصرف است، نصب  آن راحت می باشد و و دوام و عمر آن نیز طولانی است.
چراغ های پارکی چمنی همان چراغ های پارکی است که ارتفاع آنها معمولاً از ۸۰ سانتی متر تا یک متر و بیست می‌باشد و پایه‌های این چراغ از پلاستیک، آهن و آلومینیوم ساخته شده است و به دلیل استفاده از لامپ های کم مصرف، مصرف برق پایینی دارد و رنگ آن به گونه ای باشد که مقاومت آن را بالا می برد.
این محصول در برابر عوامل محیطی مثل نور خورشید، گرد و غبار، بارش باران و غیره بسیار مقاوم است و بدون آسیب می تواند سال های زیادی مورد استفاده قرار بگیرد. 

عرضه کننده چراغ پارکی ایستاده

عرضه کننده چراغ پارکی ایستاده امروزه شرکت‌های تولیدی بسیار زیادی توانسته با استفاده از مواد طبیعی اولیه، این محصول را جهت روشنایی محیط  با ارتفاع های گوناگون تولید و به صورت عمده به بازار عرضه کند.
عرضه کننده چراغ پارکی ایستاده این محصول را در مدلها و اشکال بسیار مختلفی با مطلوب‌ترین کیفیت در اختیار مشتریان قرار می‌دهد، تا آنها با توجه به سلیقه خود انواع مختلف آن را انتخاب کنند.
شما عزیزان نیز می توانید انواع مختلف این محصول را از طریق وب سایت این مجموعه مشاهده کنید و با امکان مقایسه کیفیت و قیمت آن با سایر فروشگاهها، محصول را با اطمینان خاطر بیشتری خریداری نمایید. 

مدیریت مجموعه بازرگانی الین

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.
09129511334

09151061334

مشاوره و فروش

مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button