مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز خرید چراغ پارکی ال ای دی

آنچه در این مقاله می خوانید...

موارد استفاده از چراغ پارکی ال ای دیفروش ویژه چراغ پارکی ال ای دی
چه امتیازی به من میدین؟

چراغ پایه دار یا چراغ  پارکی ال ای دی را به منظور استفاده در در خیابان ها، بلوار، پیاده رو ها، فضای سبز، ویلا و باغ در حیاط خانه ها، راهروی ساختمان، محیط داخلی ساختمان و…. تولید می شود. این چراغ ها دارای طراحی سلطنتی و ساده ی فوق العاده ای هستند که در شب به هر فضا و محیطی، با نور دهی بالا جذابیت می بخشد. در ادامه می خواهیم شما را با تولید چراغ و خرید چراغ آشنا می کنیم

مرکز خرید چراغ پارکی ال ای دی

موارد استفاده از چراغ پارکی ال ای دی

موارد استفاده از چراغ پارکی ال ای دی چراغ پایه دار یکی از محصولات بی عیب و نقص و با کیفیت و لوکس تولید شده در ایران است و از محصولات با کیفیت است که به کشور های دیگر صادر می شود. چراغ چمنی که به چراغ باغی و محوطه هم شناخته می شود با استفاده از لامپ های ال ای دی نوردهی چند برابری به فضا می بخشد. با توجه به اینکه در فضای باز و محیط های بیرونی قابل استفاده است باید خصوصیات خاصی داشته باشد. به طور مثال باید در ساخت این چراغ از بهترین متریال استفاده شود تا در مقابل شرایط بد جوی کارایی خود را از دست ندهند. یعنی دچار رنگ پریدگی و زنگ زدن نشوند.

این پایه ها بسته به سفارش مشتری و نیاز فضا در ابعاد و اشکال متفاوتی ساخته می شود. این پایه ها قابلیت یک تا سه فانوس را دارد که با بهترین ورقه های فولاد ساخته شده اند. این چراغ ها دارای ضخامت استاندارد متناسب با ارتفاع است و به صورت چند وجهی است. چراغ پایه دار باغچه از جمله محصولاتی است که این مجموعه در طرح های متفاوت و در متراژ های مختلف تولید و مونتاژ می نماید. این مجموعه جهت تامین نور پردازی نمای بیرون ساختمان ها و روشنایی پارک ها و ویلا و همچنین جهت زیبا سازی این اماکن به تولید چراغ پایه دار پارکی در انواع مختلف به جهت داشتن محیطی با نور پردازی زیبا ارزان ترین قیمت و البته با بهترین کیفیت پرداخته است

چراغ پایه دار باغچه در متراژ های هشتاد سانتی متری، نود سانتی متری، یک متری و صد و بیست سانتی متری وجود دارند. از ویژگی های این نوع چراغ ها می توان به قیمت مناسب و کیفیت بالا و ماندگاری زیاد و همچنین داشتن نور مناسب و کم مصرف برای روشنایی محوطه و قابلیت جابه جایی و نصب آسان اشاره کرد.



فروش ویژه چراغ پارکی ال ای دی

فروش ویژه چراغ پارکی ال ای دی

شما مشتریان عزیز می توانید جهت دریافت خرید و فروش ویژه چراغ پایه دارپارکی ال ای دی در طرح ها و اندازه های متفاوت جهت نور پردازی زیبا و ارزان ترین قیمت با سامانه ی اینترنتی ما در ارتباط باشید و مشاوران فروش ما شما را راهنمایی می کنند و یا از طریق شماره تماس ما با ما تماس بگیرید و محصول مورد نظر را با سلیقه ی خود انتخاب کنید و این محصول در کوتاه ترین زمان برای شما ارسال می شود. اگر به این چراغ ها نیاز دارید به شما پیشنهاد می کنیم این محصول با کیفیت را با قیمت فوق العاده سفارش دهید و از محصول بی نظیر ما استفاده کنید.قیمت چراغ های مجموعه ما بسیار مقرون به صرفه و اقتصادی می باشند.

مدیریت مجموعه بازرگانی الین

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.
09129511334

09151061334

مشاوره و فروش

مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button