مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت چراغ پارکی با حباب پلی کربنات

آنچه در این مقاله می خوانید...

مقایسه چراغ پارکی پلی کربنات با آلومینیومخرید مستقیم چراغ پارکی 3 متری
چه امتیازی به من میدین؟

چراغ پارکی پلی کربنات نمونه جدید و پرکاربرد از چراغ های حیاطی و یا پارکی می باشد. و از آن جایی که در محیط های باز استفاده می گردد، به گونه ای طراحی شده است که در برابر شرایط جوی مانند نور آفتاب، برف و باران، سرما و گرما از مقاومت بالایی برخوردار باشد.

و اما قیمت این محصولات به عوامل مختلفی مانند کیفیت مواد اولیه، مدل چراغ پارکی، شرکت سازنده، نحوه فروش، هزینه های حمل و نقل و سایر هزینه های جانبی بستگی خواهد داشت.

قیمت چراغ پارکی با حباب پلی کربنات

مقایسه چراغ پارکی پلی کربنات با آلومینیوم

مقایسه چراغ پارکی پلی کربنات با آلومینیوم چراغ های پارکی یا چراغ های حیاطی از نمونه چراغ هایی بوده که به منظور استفاده در محیط های روباز تولید شده و در واقع این نمونه از چراغ ها از جنس های مختلف و در قالب های متفاوتی تولید گردیده است.

از این رو چراغ های پارکی از تنوع بالایی برخوردار بوده و در جنس های متفاوتی تولید خواهد شد و در میان نمونه های مختلف تولید شده، چراغ های حیاطی پلی کربنات و چراغ حیاطی آلومینیوم از نمونه های پرطرفدار این چراغ ها می باشد.

این دو محصول از لحاظ کاربرد و شکل ظاهری با یکدیگر تفاوت هایی خواهد داشت که در ادامه به شرح برخی تفاوت های بین این دو محصول خواهیم پرداخت.

اولین تفاوت این دو محصول در جنس بدنه آن ها می باشد. به طوری که چراغ های پلی کربنات از جنس پلاستیک بوده و از جنس پلی کربنات یا پلی آمید تولید خواهد شد. در حالی که چراغ های پارکی آلومینیومی از جنس آلومینیوم تولید می گردد.

چراغ های پلی کربنات با توجه به جنسی که دارند از خاصیت شکل پذیری بالایی برخوردار می باشد. به گونه ای که، چراغ پارکی حبابی و چراغ پارکی پایه کوتاه از نمونه های پرکاربرد این چراغ می باشد.

اما چراغ های پارکی آلومینیومی به دلیل ساختار و جنسی که داشته، از شکل پذیری محدودی برخوردار می باشد و تنوعی که در  چراغ های پلی کربنات دیده می شود، در چراغ های آلومینیومی وجود نخواهد داشت.

همچنین چراغ های پارکی پلی کربنات بسیار سبک بوده و از قابلیت نصب آسان برخوردار می باشد. در صورتی که چراغ های آلومینیومی پارکی، به دلیل استفاده از آلومینیوم در ساختار چراغ، سنگین وزن بوده و حمل و نقل آن ها بسیار مشکل خواهد بود.

خرید مستقیم چراغ پارکی 3 متری

خرید مستقیم چراغ پارکی 3 متری چراغ پارکی ۳ متری از نمونه چراغ های پرکاربردی بوده که به منظور روشنایی پارک ها، معابر و حیاط ها استفاده می گردد.

و در همین راستا، تولید کننده چراغ پارکی ۳ متری، شرایط خرید مستقیم برای مصرف کنندگان فراهم نموده تا خریداران امکان خرید چراغ پارکی باکیفیت و قیمت مناسب را داشته باشند.

مدیریت مجموعه بازرگانی الین

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.
09129511334

09151061334

مشاوره و فروش

مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button