مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

بازار فروش چراغ خیابانی پایه دار

آنچه در این مقاله می خوانید...

بررسی مشخصات چراغ خیابانی چند شعلهقیمت عمده چراغ خیابانی پایه دار
چه امتیازی به من میدین؟

بازار فروش چراغ خیابانی پایه دار به دلیل کاربردی بودن و استفاده فراوان آن در طراحی فضای شهری با استقبال گسترده ای روبرو شده است، بازار چراغ خیابانی پایه دار شامل کارخانه های تولیدی این محصول می باشد، البته دفاتر پخش و فروش این کالا نیز شامل بازار فروش این کالا می باشد، وب سایت های اینا نای و فروشگاه های فعال در این زمینه نیز کار عرضه و فروش را در بازار اینترنتی و آنلاین بر عهده دارند.

بازار فروش چراغ خیابانی پایه دار

بررسی مشخصات چراغ خیابانی چند شعله

بررسی  مشخصات چراغ خیابانی چند شعله چراغ پارکی پایه بلند که به آن چراغ حیاطی نیز می گویند، کاربرد گسترده ای در روشنایی فضاهای بزرگ شهری و خانه های ویلایی دارد.

چراغ پارکی پایه دار به دلیل قرار گیری در فضای آزاد در معرض گرد و خاک و باران و رطوبت قرار دارد به همین دلیل باید از جنسی تولید شده باشد که دچار زنگ زدگی و خرابی نشود، همچنین پایه این محصول باید دارای اندازه استاندارد باشد تا بتواند به درستی نور را پخش کند. همچنین وقتی در معرض نور مستقیم خورشید قرار می گیرد نباید دچار رنگ پریدگی شود، قسمت پایه این محصول باید توخالی باشد تا بتواند سیم کشی برق را از آن عبور دارد و در قسمت لامپ باید محفظه ای طراحی شده باشد که مانع از ورود گرد و غبار و باران به لامپ شود.

این محصول می بایست به گونه ای طراحی شود که همخوانی بالایی با محیط اطراف خود داشته باشد و در عین حال موجب زیبایی محیط شود.

لامپ های به کار رفته در این چراغ های پارکی ممکن است دچار خرابی و سوختگی شوند به همین دلیل، باید به گونه ای طراحی شود که به راحتی قابل تعویض باشد.

جنس فلز به کار رفته در تولید این محصول باید به گونه ای باشد که موجب نشود این کالا از وزن استاندارد بالاتر و یا پایین تر باشد زیرا اگر وزن این محصول از میزان استاندارد آن بالاتر باشد موجب می شود در حمل و نقل این محصول مشکل ایجاد شود همچنین اگر وزن آن پایین تر باشد در اثر باد و طوفان تاب نیاورده و واژگون می شود، باید چراغ های پارکی از استحکام و مقاومت بالایی برخوردار باشند زیرا در غیر این صورت در اثر وارد آمدن ضربه و فشار های ناگهانی به این محصول آسیب های جدی وارد می شود.

قیمت عمده چراغ خیابانی پایه دار

قیمت عمده چراغ خیابانی پایه دار قیمت عمده چراغ خیابانی پایه دار به کیفیت و نوع این محصول بستگی دارد جهت اطلاع از قیمت عمده این محصول می توان به صورت مستقیم به مراکز تولیدی این کالا مراجعه نمود البته دفاتر پخش و فروش این محصول نیز کار فروش عمده این محصول را برعهده دارند. و از طریق این مراکز نیز می توان از قیمت عمده این کالا مطلع شد.

مدیریت مجموعه بازرگانی الین

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.
09129511334

09151061334

مشاوره و فروش

مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button