مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

آخرین قیمت برج نوری ال ای دی صادراتی

آنچه در این مقاله می خوانید...

موارد استفاده برج نوری ال ای دیفروش ویژه برج نوری ال ای دی
انواع برج های نور سیار در بازار
چه امتیازی به من میدین؟

برج نوری یکی از پرکاربردترین برج های به کار رفته در پارک ها، پارکینگ ها، محوطه های باز بیمارستانها و غیره می باشد. از تنوع و متراژ بسیار مختلفی برخوردار است و بسته به جایی که از آن استفاده می شود اندازه متراژ برج نوری متفاوت است برای به دست آوردن آخرین قیمت برج نوری ال ای دی صادراتی کافیست با مشاورین مرکز تجاری ما تماس گرفته و از آخرین نرخ قیمت ها اطلاع حاصل نمایید.

برج نوری ال ای دی

موارد استفاده برج نوری ال ای دی

برج نوری ال ای دی

امروزه به جای میله های ثابت بلندی که لامپ های قدیمی به آن متصل بودند و در اکثر پارکها و فضای سبز دیده می‌شوند از برج نوری استفاده می کنند برج نوری علاوه بر این که انرژی کمتری را مصرف می کند دارای موارد استفاده بسیار زیادی در جایگاه های ته تفریحی مکان های گردشگری محوطه های باز شهری در میدان‌های تمامی شهر های ایران در پارک ها و خلاصه در هر فضای بازی که به روشنایی قابل توجهی نیاز دارد قرار می‌گیرند و استفاده این برج های نوری روزبه‌روز بیشتر می‌شود و شهرداری ها امروزه اولین هزینه ای را که منصوب می کنند به هزینه موج نوری تعلق دارد زیرا روشنایی فضاهای ذکر شده برای عابرین پیاده و یا حتی کسانی که قصد گردش و تفریح در آن نقاط را دارند بسیار مهم می باشد.

ساخت برج نوری

برج نوری ال ای دی

برج های نوری در کشورهای مختلف دنیا تولید می‌شد و کارخانه ای در ایران وجود نداشت که به تولید برج نوری بپردازد ولی چند صباحی است که کشور عزیزمان ایران در زمینه برج نوری به خودکفایی رسیده و این وسیله پرطرفدار و مهم را تولید می کند برج نوری در سایز های مختلف و قطرهای متفاوت تولید می شود آلیاژ به کار رفته در برج نوری از فولاد است که بسیار مقاوم در مقابل زلزله و همچنین بادهای شدید و ….. می باشد.

برج نوری 12 متری

این برج های نوری در انواع مدل متراژ مختلف در جاهای متفاوت استفاده می شود یکی از برج های نوری معمول که بیشتر در فضای پیاده‌روها پارک های کوچک و فضای بیمارستان ها استفاده می شود برج نوری ۱۲ متری است که معمولاً  از ۴ پروژکتور اصلی تشکیل شده است برج نوری ۱۲ متری دارای سبد متحرک است که پروژکتورها داخل آن قرار می گیرد و توسط دستگاه برقی به بالای برج هدایت می شود هرگاه که یکی از پروژکتورها خراب شود این سبد گردان و متحرک به پایین انتقال داده شده این پروژکتورها را تعویض می کنند.

فروش ویژه برج نوری ال ای دی

برج نوری پارکی

شرکت تجاری ما یکی از بزرگترین فروشندگان برج نوری در سراسر کشور می باشد از تمامی هموطنان عزیز و مصرف‌کنندگان این محصول دعوت می شود تا در فروش ویژه انواع برج نوری ال ای دی شرکت کرده در محصول مورد نظر خود را با بهترین کیفیت و کمترین قیمت دریافت نمایند

مدیریت مجموعه بازرگانی الین

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.
09129511334

09151061334

مشاوره و فروش

مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button