مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

شرکت توزیع چراغ توپی باغی

آنچه در این مقاله می خوانید...

آنچه درباره چراغ توپی نمی دانیدفروش بهترین انواع چراغ توپی باغی
چه امتیازی به من میدین؟

چراغ ها در پارک ها علاوه بر جنبه روشنایی شان که بسیار حائز اهمیت هستند باعث زیبایی و دلچسب شدن بیشتر فضای سبز می شوند. امروزه با تولید چراغ پارکی مدرن و استفاده از آنها در محیط باعث جذب و مراجعه بازدیدکنندگان از آن فضا می شود. چراغ های پارکی مدرن یک تحول عظیمی را در حیطه ی نورپردازی و دیزاین فضای سبز ایجاد کرده اند.شرکت توزیع چراغ توپی باغی این محصول را در اختیار همه قرار داده است.

شرکت توزیع چراغ توپی باغی

آنچه درباره چراغ توپی نمی دانید

آنچه درباره چراغ توپی نمی دانید چراغ توپی دیواری که به آن ها چراغ های محوطه نیز گفته می شود توانایی روشنایی سرتاسر محوطه را دارند . این لامپ ها فقط برای پارک ها و معابر عمومی استفاده نشده بلکه اکثر مردم به علت مزیت های آن ها ، در منازل و ویلاهای خود از آن ها استفاده می کنند . از آنجا که این چراغ ها در معابر عمومی مورد استفاده قرار می گیرند و همچنین در معرض عوامل فرسایشی محیطی مانند: سرما، باران ،برف ،گرما، ضربه، نورخورشید و غیره قرار دارند باید از بهترین مواد در آن ها استفاده شده باشد تا بتوانند طولانی تر عمر کنند و خدمت بیشتری را به شهروندان برسانند .

این چراغ ها دارای انواع یک شعله و چند شعله می باشند . همانطور که میدانیم هرچه تعداد شعله بیشتر باشد قیمت نیز بیشتر خواهد بود . همچنین بسته به اینکه متریال بدنه از نوع فلزی باشد قیمت متفاوت است ، همچنین جهت جلوگیری بیشتر از خوردگی و زنگ زدگی و افزایش مقاومت سطح فلز را رنگ آمیزی می کنند با این کار میتوان با به کار بردن رنگهای مختلف جهت رنگ آمیزی زیبایی این چراغ های چشم نواز را دو چندان کرد .

قسمت حبابی این چراغ ها باید همچون بدنه فلزی دارای مقاومت بالایی در برابر شکستگی ، ضربه ، گرمای لامپ و دیگر عوامل مخرب محیطی باشند . یکی از انواع چراغ پارکی ، چراغ پارکی حبابی است که حباب آن توپی شکل است و از جنس پلیمر نشکن و مقاوم پلی کربنات است .

چراغ کاغذی توپی نیز یکی از انواع این محصولات است . به دلیل وزن سبکی که دارد قابلیت جابجایی دارد .جنس این محصول معمولا از کاغذ برنج و استیل است.

فروش بهترین انواع چراغ توپی باغی

فروش بهترین انواع چراغ توپی باغی برای استفاده طولانی مدت از این لامپ ها باید از بهترین نوع آن با متریال عالی بهره برد و برای حل کردن مشکل هزینه نیز می توان با حذف واسطه ها ، خرید اینترنتی و بدون واسطه را از شرکت موردنظر به عمل آورد و یا در بخش فروش ویژه بهره برد و ضمن داشتن بهترین جنس و نوع چراغ پارکی کمتر نیز هزینه نمود . توزیع چراغ پارکی توسط توزیع کنندگان به روش حضوری و غیرحضوری می باشد که بهترین روش ، خرید اینترنتی بی واسطه و غیرحضوری و دریافت در کمترین زمان ممکن است.

مدیریت مجموعه بازرگانی الین

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.
09129511334

09151061334

مشاوره و فروش

مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button