مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

گروه تولیدی چراغ پارکی چمنی مدرن

آنچه در این مقاله می خوانید...

طرح های جدید چراغ چمنیفروش عمده چراغ پارکی چمنی سفارشی
چه امتیازی به من میدین؟

چراغ پارکی چمنی و چراغ پارکی زمینی نمونه هایی از چراغ ها هستند که توسط شرکت ها و کارخانه های مخصوص خود به عنوان یک گروه تولیدی چراغ پارکی آن ها را در انواع زمینی و چمنی که نور بسیار بالایی دارند تولید می کنند و بخاطر جلوه زیبایی که دارند فروش خوبی را نیز دارند.

گروه تولیدی چراغ پارکی چمنی مدرن

طرح های جدید چراغ چمنی

طرح های جدید چراغ چمنی چراغ چمنی یا چراغ پارکی در سایز های متنوع و طرح های گوناگون و جدیدی تولید می شوند به منظور استفاده شدن در محیط های باز پارکی و باغی و چمن کاری ها در دو نوع زمینی و دیوار طراحی و تولید شده اند و اثر زیادی در زیبا سازی محیط پارک دارند.
ارتفاع معمول پایه چراغ های چمنی هشتاد الی صد و بیست سانتیمتر می باشد که مطابق با طراحی فضای محل نصب میتواند متفاوت تر نیز باشد. ارتفاع پایه چراغ های چمنی و پایه چراغ های کوتاه از یک متر تا سه متر می باشند که متراژ آن ها بستگی به سلیقه و درخواست مشتری دارد. این نوع پایه ها برای روشنایی پیاده رو ها و محوطه های چمن کاری شده و میدان ها مناسب هستند همچنین شما می توانید برای باغ ها و ویلا های خود نیز استفاده کنید.

جزئی از دسته پایه چراغ های پارکی می باشد معمولا در دو نوع تولید می شوند یا به صورت یک لوله ساده که قطر و ضخامت های متعددی دارد و یا به صورت لوله هایی طرح دار با جنس ها و مدل های مختلف که استفاده از آنها در یک محل جنبه تزیینی نیز دارد و پایه چراغ چمنی معمولا دارای نور کمی می باشد و از آن جهت ایجاد تنوع رنگ در محیط پارک ها استفاده می شود ولی به صورت کلی جنس پایه چراغهای پارکی باید به گونه ای باشد که در برابر گردوغبار و تابش آفتاب و بارش های شدید مقاوم باشند و زیر باران و برف خراب نشوند.

فروش عمده چراغ پارکی چمنی سفارشی

فروش عمده چراغ پارکی چمنی سفارشی فروش عمده چراغ پارکی چمنی توسط کارخانه های تولیدی انجام می شود زیرا از این چراغ ها معمولا بیش از یکی و دوتا استفاده می کنند به همین دلیل تعداد زیادی می خرند و به صورت عمده هم خریداری می کنند زیرا مقرون صرفه تر می باشند.

برای آشنایی با مدل ها و طرح های گوناگون این چراغ ها می توانید وارد سایت های شرکت ها شوید و با انواع مدل ها و قیمت ها آشنا شوید و خدمات پس از فروش را نیز از مشاوران بگیرید و آن ها را برای باغ و پارک خود سفارش دهید با توجه به مدل هایی که مد نظر دارید.

مدیریت مجموعه بازرگانی الین

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.
09129511334

09151061334

مشاوره و فروش

مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button