مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

واحد فروش حباب پلی کربنات 35 سانتی

آنچه در این مقاله می خوانید...

همه چیز درباره حباب پلی کربناتمرکز خرید حباب پلی کربنات 35 سانتی
چه امتیازی به من میدین؟

حباب پلی کربنات 35 سانتی از نمونه های جدید حبابی در بازار است که در طیف های مختلف از نظر مدل و حجم ارائه می شود و در مراکز فروش نیز بسته به مدل، کیفیت و نحوه فروش با نرخ های مختلفی مورد خرید و فروش قرار می گیرد و خریداران زیادی را به خود اختصاص داده است.

واحد فروش حباب پلی کربنات 35 سانتی

همه چیز درباره حباب پلی کربنات

همه چیز درباره حباب پلی کربنات انواع حباب پلی کربنات همانطور که از اسمش پیداست از پلی کربنات تولید شده و از جنس نشکن و با دوام بالایی می باشد به گونه ای که با سقوط آن دچار شکستگی نخواهد شد. این حبابی دارای طول عمر بالایی بوده و در برابر شرایط مختلف آب و هوایی مانند طوفان، سرما و یخبندان و گرمای شدید مقاوم می باشد.

حبابی پلی کربنات با کیفیت در برابر اشعه خورشید مقاوم بوده تغییر رنگ نخواهد داد و دچار پوسیدگی نیز نمی شود، همچنین در برابر ضربات نیز از استحکام خوبی برخوردار می باشد. این محصول در بازار در انواع مدل ها و سایزهای مختلفی عرضه می شود که نیاز تمام مشتریان را پاسخگو می باشد.

حبابی پلی کربنات به همراه سردر آن بر روی پایه ها در سایزهای مختلف به صورت ایستاده و به صورت دیواری بر روی دیوار نصب می شود و به دلیل خاصیتی که دارد نور را به طور کامل انتشار نموده و برای محیط های مختلف مانند پارک ها، حیاط ویلا و بیرون ساختمان های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

مرکز خرید حباب پلی کربنات 35 سانتی

مرکز خرید حباب پلی کربنات 35 سانتی در مرکز خرید حبابی پلی کربنات ۳۵ سانتی نمونه های متنوع آن مشاهده می شود که طیف های مختلف را شامل می شود که با کیفیت بالا و قیمت های مناسب در دسترس مشتریان قرار می گیرد و یکی از برند های باکیفیتی که در این مرکز ارائه می شود برند شب تاب است که بسیار زیبا و مرغوب است.

حباب پلی کربنات شب تاب دارای رنگ های مختلفی بوده و اکثرا نمونه های سفید آن خرید و فروش می شود که بسته به مدل و سایز دارای نرخ های مختلفی بوده است. این حبابی در سه مدل ایستاده و دیواری و سقفی عرضه می شود که نمونه های ایستاده آن گرانتر بوده و نرخ عمده و بدون واسطه آن ارزانتر خواهد بود.

حبابی پلی کربنات نسل های جدید این محصول است که مهم ترین خاصیت آن ضربه پذیری آنها می باشد و دارای استفاده های گسترده و با خرید و فروش بالایی می باشد. جنس های براق و مات این حبابی به شکل های این محصول تنوع بخشیده که هر کدام بخشی از بازار را در دست گرفته است.

مدیریت مجموعه بازرگانی الین

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.
09129511334

09151061334

مشاوره و فروش

مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button