مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

کارخانه تولید چراغ باغی مدرن

آنچه در این مقاله می خوانید...

بررسی کاربردی انواع چراغ باغیسفارش فروش چراغ باغی مدرن
چه امتیازی به من میدین؟

کارخانه تولید چراغ باغی مدرن محصول خود را در طراحی های بسیار متنوع و با ویژگی های خوبی که در جهت کاهش مصرف برق و شعاع نوری زیاد و همچنین مقاوم بودن در برابر شرایط جوی و… دارد به صورت انبوه تولید و در قالب عمده و با حذف واسطه ها روانه بازار می کند. قیمت این محصول با توجه به هزینه های تولیدی و همچنین شرایط بازار متغیر است و نرخ ثابتی ندارد اما در کل باید گفت قیمت عمده و مستقیم آن به نوعی ثبات نسبی را در بازار ایجاد نموده است.

کارخانه تولید چراغ باغی مدرن

بررسی کاربردی انواع چراغ باغی

بررسی کاربردی انواع چراغ باغی انواع چراغ باغی در طراحی و مدل های متفاوت و زیبا با ویژگی های خاص خود قابلیت استفاده در مراکزی همچون پارک ها و فضاهای باز و ویلا و ….دارد. اولین ویژگی این چراغ ها ضد اشعه بودن آن هاست و بسیار مقاوم هستند و در برابر اشعه ایکس پایداری بسیاری دارند. برای روکش آن ها از یک پوشش پودری استفاده شده که خاصیت ضد خوردگی دارد.

گستردگی نور بسیار زیادی دارند و تا چندین متر دورتر از خود را روشنایی می بخشند. در برابر شرایط جوی آسیب پذیر نیستند و مقاومت خوبی دارند. مصرف برق در این مدل از چراغ بسیار کم است و بسیار مقرون به صرفه است و در کاهش مصرف برق و هزینه های آن عالی است.اغلب لامپ ال ای دی هالوژنی در آن ها تعبیه شده و جنس بدنه آن ها اصولا از آهن و استیل و همچنین الکترو استاتیک، پلی کربنات نشکن و… می باشد در کل باید گفت نصب این مدل از چراغ در فضاهای مختلف بسیار، نمای بسیار خوبی به آن می دهد و بسیار چشم نواز است.تولید وطنی به شمار می آید و اغلب در برندهای مختلف و با ارائه گارانتی به فروش می رسد. 

سفارش فروش چراغ باغی مدرن

سفارش فروش چراغ باغی مدرن سفارش فروش چراغ باغی مدرن از طریق فروشگاه های غیر حضوری با قیمت عمده و مستقیم پذیرفته می شود. انواع چراغ باغی در طراحی مدرن و بسیار شیک با قیمت عمده و با حذف واسطه ها موجبات فروش و سود دهی بسیار خوب و قابل ملاحظه ای را برای تولید کنندگان و امکان خرید بیشتر و مرغوب تر و مقرون به صرفه ای را برای خریدارن فراهم نموده است. 

سفارش چراغ را با کیفیت بسیار خوب و طراحی شکیل و مدرن می توانید از طریق مراکزی چون وب سایت ثبت نمایید و با خاطری آسوده و ایمن کالای مورد نظر خود را با کیفیتی مرغوب در اسرع وقت و به نحو احسن به آدرسی که اعلام می نمایید تحویل بگیرید. قیمت فروشنده نازل ترین قیمت ارائه شده در بازار است.

مدیریت مجموعه بازرگانی الین

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.
09129511334

09151061334

مشاوره و فروش

مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button