مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

پخش کننده چراغ پارکی پایه بلند

آنچه در این مقاله می خوانید...

معرفی انواع پایه در چراغ های پایه دارعرضه چراغ پارکی پایه بلند بدون واسطه
چه امتیازی به من میدین؟

انواع چراغ های پایه دار در مدل های متنوعی طراحی می شوند که هر کدام از آن ها بازدهی خاص خود را دارند. پایه در چراغ های پایه دار می تواند باعث زیبایی بخشیدن به محیط شود و همچنین جنس آن در استقامت سازه بسیار موثر است.

چراغ پارکی پایه بلند می تواند روشنایی بیش تری را به محیط ببخشد. در حال حاضر پخش کننده این نوع از چراغ ها، بهترین محصولات را به بازار ارائه می دهند و خریداران می توانند از آن استفاده داشته باشند.

پخش کننده چراغ پارکی پایه بلند

معرفی انواع پایه در چراغ های پایه دار

معرفی انواع پایه در چراغ های پایه دار در زمینه نورپردازی و روشنایی محیط هم بازدهی مناسبی خواهد داشت. معمولاً چراغ های پایه دار در دو طرف پیاده‌ روها و مسیرهای تردد عابرین پیاده مورد استفاده قرار می گیرند. همچنین این چراغ ها می توانند محیط را امن سازند. انواع چراغ های پایه دار در پارک ها و بوستان ها استفاده می‌ شود و در باغ ها، ویلاها، سازمان‌ های اداری، مسکونی، دانشگاه ها و … استفاده بسیاری دارند.

 معمولاً چراغ های پایه دار در دو دسته کلی تقسیم بندی می شوند:

  1. چراغ های پایه دار آلومینیومی
  2. چراغ های پایه دار فولادی

چراغ های پایه دار آلومینیومی به صورت یک تکه از آلومینیوم ساخته می شوند. این پایه ها دارای ارتفاع ۲.۴۰ متر است و دارای شکل ظاهری بسیار زیبایی است. قیمت این نمونه از چراغ ها به دلیل استفاده از آلومینیوم در آن ها نسبت به نمونه دیگر گران‌ تر است، اما دارای دوام بسیار بالایی است. این پایه ها می توانند دارای یک گلدانی زیبا هم باشند که باعث زیبایی بیش تر کار خواهد شد.

اما چراغ های پایه دار فولادی هم نسبت به نمونه آلومینیومی از قیمت مقرون به صرفه تری برخوردارند. از طرفی چراغ های پایه دار فولادی از پرطرفدارترین انواع پایه چراغ ها در کشور است که از میزان فروش خوبی هم برخوردارند. در تولید این نوع از چراغ ها از لوله و پروفیل فولادی استفاده شده است. ارتفاع نصب پایه ها سه متر می‌ باشد و برخی از آن‌ ها دارای ارتفاع ۳.۵ متر هم هستند. تنوع در این نمونه چراغ بسیار بالاست و از دوام بی‌ نظیری برخوردارند، نصب چراغ های فولادی راحت می باشد و قوس های زیبایی دارند.


 

عرضه چراغ پارکی پایه بلند بدون واسطه

عرضه چراغ پارکی پایه بلند بدون واسطه  

در هر محیط بازی، استفاده از انواع چراغ های پایه بلند امری الزامی است. به همین دلیل پخش کننده چراغ تمام تلاش خود را انجام می‌ دهد تا این سری از محصولات را به بازار ارائه دهد و افراد بتوانند به راحتی آن را خریداری نمایند.

اما عرضه چراغ به بازارهای خارجی هم امکان دارد و در این زمینه بازرگان بسیاری هستند که انواع چراغ پارکی پایه بلند را به خریداران خارجی می فروشند و از این راه به سودآوری خوبی هم می‌ رسند. شما می‌ توانید با تهیه عمده چراغ های پارکی پایه بلند و با حذف دست واسطه، خرید اقتصادی را تجربه نمایید و در ازای پرداخت پول کم تر، به محصول باکیفیتی دست یابید.

مدیریت مجموعه بازرگانی الین

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.
09129511334

09151061334

مشاوره و فروش

مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button