مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

نمایندگی فروش چراغ دیوارکوب حیاطی در تهران

آنچه در این مقاله می خوانید...

دسته بندی انواع چراغ با توجه به نوع کاربردعرضه کننده چراغ دیوارکوب حیاطی در ایران
چه امتیازی به من میدین؟

چراغ دیوارکوب حیاطی در بازار در انواع طرح، مدل و رنگ عرضه می شود که باعث روشنایی و زیبا سازی فضا می باشد و به دلیل تنوعی که در آن وجود دارد قیمت های مختلفی را به خود اختصاص داده است و نمایندگی های فروش چراغ نیز در تهران انواع برندها و مدل ها را در معرض فروش قرار داده اند.

نمایندگی فروش چراغ دیوارکوب حیاطی در تهران

دسته بندی انواع چراغ با توجه به نوع کاربرد

دسته بندی انواع چراغ با توجه به نوع کاربرد چراغها عمدتا دارای سه نمونه سردری و ایستاده و دیواری هستند که در فضای خارجی ساختمان مورد استفاده قرار می گیرند که نوع ایستاده دارای پایه ای است که در کف زمین نصب می شود و نوع دیواری دارای سطحی بوده که در پشت آن قرار گرفته و بر سطح دیوار نصب می شود و نوع سردری نیز در کنار بالا سر درب حیاط بر کف دیوار نصب می شود.

این چراغها دارای طرح های متنوع و شبیه به هم است که تنها تفاوت آنها در محل نصبشان می باشد و هر نمونه ای نیز دارای جنس های مختلف فلزی، پلاستیکی، گالوانیزه، فلزی و آلومینیوم می باشد که هر کدام با رنگ های مختلفی پوشش داده شده است و گرانترین آنها نوع آلومینیوم است چون دارای مزیت ضد خوردگی و زنگ زدگی می باشد.

جنس حبابی این چراغها نیز از نمونه های شیشه یا پلی کربنات است و خود محصول نیز دارای حجمها و ابعاد مختلفی می باشد که نوع پایه دار نیز در دو نوع پایه بلند و پایه کوتاه وارد بازار می شود که در کل طیف های گسترده ای از آن در معرض خرید و فروش قرار می گیرد و هر کدام خریداران خاص خود را داشته است.

عرضه کننده چراغ دیوارکوب حیاطی در ایران

عرضه کننده چراغ دیوارکوب حیاطی در ایران عرضه کننده چراغ دیوارکوب حیاطی در ایران ارائه دهنده نمونه های مختلف این محصول بوده و با عملکرد درست خود و با تنوعی که به محصولات خود بخشیده به بهترین نحو ممکن نیاز بازار را رفع می کند و انواع برند ها و طرح و مدل را در معرض فروش مستقیم یا غیر مستقیم قرار می دهد.

چراغ حیاطی دیواری همانطور که از اسمش پیداست بر سطح دیوار نصب می شود و دارای طرح های مختلفی بوده و قیمت آنها نیز بر اساس کیفیتها، سایز، جنس و مدلی که دارد مختلف بوده و به صورت کلی اگر این محصول عمده و از مراکز عرضه کننده مستقیم خریداری شود ارزانتر خواهد بود.

چراغ دیوار کوب علاوه بر اینکه نور پردازی و روشنایی محیط پیرامون را بر عهده دارد باعث زیبایی و ایجاد جلوه شیک و لوکس به فضا خواهد بود و در انواع برند های ایرانی و خارجی مورد عرضه قرار می گیرد که نمونه های ایرانی علاوه بر اینکه باکیفیت است نرخ های ارزانتری نیز دارد.

مدیریت مجموعه بازرگانی الین

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.
09129511334

09151061334

مشاوره و فروش

مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button