مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

واردات چراغ کوتاه چمنی فلزی ارزان

آنچه در این مقاله می خوانید...

اطلاعات کاربردی در مورد چراغ کوتاه چمنی فلزی سفارش چراغ کوتاه چمنی فلزی صادراتی
چه امتیازی به من میدین؟

چراغ کوتاه چمنی فلزی از نمونه چراغ های شیک و زیبا است که جهت نورپردازی و روشنایی فضاهای سبز و حیاط ها مورد استفاده قرار می گیرد که علاوه بر پرنور کردن محیط به زیبا سازی آن نیز کمک شایانی می کند.

این محصول علاوه بر برند های ایرانی از برند ها و نمونه های خارجی و وارداتی نیز عرضه می شود که دارای کیفیت منحصر به فردی بوده و با نرخ های مناسب به فروش می رسد.

واردات چراغ کوتاه چمنی فلزی ارزان

اطلاعات کاربردی در مورد چراغ کوتاه چمنی فلزی

اطلاعات کاربردی در مورد چراغ کوتاه چمنی فلزی چراغ کوتاه چمنی فلزی برای روشنایی بخشیدن به فضای سبز، حیاط، پارک، ویلا و … مورد استفاده قرار می گیرد و و در برابر شرایط مختلف آب و هوایی مانند برف، باران، گرد، غبار، یخ بندان و نور خورشید مقاوم می باشد و دچار خوردگی و رنگ پریدگی نخواهد شد.

این چراغ پایه کوتاه دارای پوشش ضد زنگ و رنگ کوره ای بوده و دارای تنوع رنگ های نقره ای، سفید، مشکی، مسی و برنزی و … است که از مدل های زیبا و منحصر به فردی برخوردار می باشد و دارای ارتفاع های مختلفی بوده و جنس حبابی چراغ های آنها نیز از دو نوع شیشه و پلی کربنات می باشد.

پایه های چراغ چمنی یک چراغه و یا دو چراغه یا بیشتر می باشد که بسته به مساحت محیط می توان مدل مختلف آن را استفاده نمود که طرح های بی نظیر و زیبای آنها نما و جلوه ای لوکس و منحصر به فرد به محیط پیرامون خواهد داد که انتخاب هر کس بسته به ذوق و سلیقه او متفاوت می باشد.

سفارش چراغ کوتاه چمنی فلزی صادراتی

سفارش چراغ کوتاه چمنی فلزی  صادراتی سفارش چراغ کوتاه فلزی صادراتی در مراکز تولیدی پذیرفته می شود و آنها بسته به طرح و مدل و تعداد، سفارشات مشتریان را پذیرفته و به طراحی و تولید و ارائه آنها می پردازند که این مراکز به دلیل اینکه عرضه کننده مستقیم هستند نرخ های مناسبی را ارائه می نمایند.

چراغ چمنی صادراتی از کیفیت منحصر به فردی برخوردار است و جنس فلز به کار رفته در آن بسیار ضخیم بوده و پوشش آن نیز مقاوم سازی شده، می باشد و به دلیل ضربه پذیر بودن آن از طول عمر بالایی نیز برخوردار می باشد. این چراغ بیشتر مناسب فضاهای سبز با مساحت های است که خیلی بزرگ نباشد.

چراغ چمنی خریداران زیادی دارد و بسته به کیفیت مواد اولیه در آن دارای قیمت های مختلفی بوده و نمونه های ضخیم و درجه یک گرانتر می باشد و مراکز عرضه کننده مستقیم نیز این محصول را عمده و با قیمت های بسیار مناسب و باصرفه ارائه می کنند.

مدیریت مجموعه بازرگانی الین

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.
09129511334

09151061334

مشاوره و فروش

مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button