مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز پخش پایه چراغ پارکی فلزی مدرن

آنچه در این مقاله می خوانید...

معرفی انواع پایه چراغ پارکی قیمت فروش پایه چراغ پارکی فلزی
چه امتیازی به من میدین؟

پایه چراغ پارکی فلزی یکی از تجهیزات روشنایی می باشد که در پارک ها، حیاط، خیابان، باغ و ویلا مورد استفاده قرار می گیرد مصرف کنندگان محترم با توجه به نیاز خود می توانند بهترین پایه چراغ را به صورت اینترنتی از فروشگاه های معتبر آنلاین خریداری کنند همچنین با دسترسی به شرکت نمایندگی فروش این محصولات می توان به صورت عمده و خرده محصول مورد نظر خود را دریافت کرد این مراکز با تولیدکننده اصلی ارتباط مستقیم دارد بنابراین شرایطی فراهم می‌کنند که خریداران محترم بتوانند در سراسر کشور این محصول را با قیمت ارزان و کیفیت بالا خریداری کنند. 

مرکز پخش پایه چراغ پارکی فلزی مدرن

معرفی انواع پایه چراغ پارکی

معرفی انواع پایه چراغ پارکی پایه چراغ پارکی مدرن در اندازه، ارتفاع و مدل های مختلفی عرضه می شود استفاده از این چراغ ها علاوه بر تامین نیاز روشنایی باعث جلوه بسیار زیبا در محیط شما می شود این پایه چراغ ها معمولاً ارتفاع ۳ متر دارند و برای نورپردازی مناطقی که دارای درخت زیادی هستند استفاده می شود نصب این پایه ها معمولاً در دو طرف پیاده‌روها و مسیر رفت و آمد عابرین پیاده انجام می شود استفاده فراوان از این محصول در پارک‌ها و بوستان‌ها سبب معروف شدن آن به پایه چراغ پارکی می‌باشد انواع چراغ پارکی عبارتند از: 1. پایه چراغ های پارکی آلومینیومی 2. پایه چراغ های فولادی. چراغ های آلومینیومی از آلومینیوم تولید می‌شود که معمولاً ارتفاع آن 2.40 متر می باشد شکل ظاهری بسیار زیبایی دارد اما قیمت آن به دلیل استفاده از آلومینیوم در تولید آن نسبتاً گران است ولی دوام بسیار بالا و کیفیت عالی از امتیازات این چراغ می باشد پایه چراغهای پارکی فولادی قیمت مناسبی دارد که یکی از محبوب ترین و پر طرفدار ترین نوع پایه چراغ در کشور محسوب می شود و همین امر باعث می‌شود که روزبه‌روز میزان فروش آن بالاتر شود تولید این نوع چراغ از پروفیل فولادی و لوله است که دارای ارتفاع ۳ متری می باشد این محصول خصوصیات زیادی دارد که عبارتند از: تنوع بالا، دوام زیاد، کم مصرف، راحتی در نصب، قوس های زیبا. چراغ های پارکی چمنی همان چراغ های پارکی هستند، ارتفاع 1متر و جنس‌های مختلف مانند پلاستیک، آهن، آلومینیوم و چدن از مشخصات این چراغ می باشد که برای روشنایی باغچه و پیاده رو در شب استفاده می شود استفاده از لامپ کم مصرف در این پایه ها باعث مصرف کم برق بوده و دارای عمر طولانی و دوام زیاد می باشد. 

قیمت فروش پایه چراغ پارکی فلزی

قیمت فروش پایه چراغ پارکی فلزی پایه چراغ پارکی مشهد یکی از بهترین و پرطرفدارترین این محصولات می باشد که فروش آن در فروشگاه ها و نمایندگی های عرضه کننده تجهیزات برقی انجام می‌شود برای آگاهی از قیمت به روز رسانی آن می توانید به صورت حضوری در این مراکز و یا به صورت تلفنی از وب سایت های فروش این محصول از قیمت آن آگاه شوید.

مدیریت مجموعه بازرگانی الین

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.
09129511334

09151061334

مشاوره و فروش

مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button